🦋16.fejezet🦋

468 14 2
                                    

ᴊᴇssɪᴄᴀ ʙʀᴏᴏᴋs

Nekem végem van.

Mindennek vége.

És még csak el sem kezdtük....

Sose mondtuk,hogy mi,mi ketten együtt...

És sose mondhattam neki...szeretlek

Iszonyatosan fáj,hogy ennyire nem bízik bennem. Nem tudom mit tegyek vagy mit kéne tennem. Ez a baj azzal ha szeretsz valakit. Ha megvágod az ujjad azt bekötheted,de egy vérző szivet nem tudsz meggyógyítani...azt én nem gyógyíthatom meg. Anyával nem volt olyan jó a kapcsolatom,hogy emiatt zavarjam,a húgomnak pedig van elég problémája az én hisztim nélkül is. Így esett a választásom az én legjobb barátnőmre Summer-re. Ahogy otthon beestem az ajtón és lerúgtam azt az átkozott cipőt,tárcsáztam is. Nem kellet két másodperc,már fel is vette.

-Na végre! Már azt hittem meghaltál!-korhol le-Mi a helyzet? Hogy állsz az ügyeletes szívtipróval?-szinte láttam magam előtt ahogy a szemöldökét huzogatva vigyorog.

-Summer...elcsesztem-eltörött a mécses. Nem bírtam tovább. Zokogva és szipogva meséltem el neki az első perctől az utolsóig.

-Hát mit ne mondjak ,nem unatkoztál.-imádtam benne,hogy bármit képes pozitívan felfogni és számára semmi sem elég komoly ahhoz,hogy ne lehessen belőle viccet csinálni. Jelenleg pont erre volt szükségem.

-Még szabad a szobád. Gyere le ide és élvezd ki ezeket a forró napokat. Gondom lesz rá,hogy elfelejtsd azt a seggfejt!

-Imádlak!-csak ennyit tudtam kinyögni,mielőtt rámnyomta a kagylót.

Az éjszaka a párnámat ölelgetve sírtam. A könnyeim nem akartak elapadni. Eldöntöttem,hogy befejezem ezt az egészet. A nagy Shawn Mendes holnaptól hivatalosan is megoldja egyedül az ügyes bajos gondjait. Én soha többet nem akarom látni. Millió meg egy pszichológus van az államban,sőt az egész világon,ráadásul ezerszer jobbak nálam. Majd azok segítenek. Nem tudom Andrew miért egy egyetemista kislányt választott magának. Megírtam az emailt,amiben beszámolok neki a döntésemről,illetve a Shawnnak címzett búcsú levelem.

Másnap reggel már korán összecsomagoltam,majd elvittem a levelem Shawn lakására. Ugyan nem mentem be ,de a portás megígérte,hogy átadja.

Nehéz szívvel ültem fel a gépre,mert tudtam,hogy a szívem itt maradt. Ő nem jön velem. A felszállást követően,egész úton csak merengtem. Újra játszódott a fejemben minde  egyes pillanat. Az esténk Tokioban,a mozi,a hugával való megismerkedésem és az első csók. Az ajkam még mindig bizsereg,ahogy rágondolok. Eszembe jut a reggeli,álmos arca és kócos haja,majd a lakásban szétáradó kávéillat és a gyönyörű napfelkelte. Olyan rövid ideig voltunk együtt...habár ezt sose mondtuk ki hivatalosan,nekem mégis sokat jelentett,hiszen ő volt az első férfi aki....aki azt hiszem szeretett...a maga módján,de szeretett.

-Kisasszony,kérem kapcsolja a be a biztonsági övét ,perceken bellül megkezdjük a leszállást.-utasított a légiutaskísérő ,ezzek kizökkentve az ábrándozásom.

Miután leszálltunk megszereztem a csomagomat és elindultam kifelé a tömegből. Nagyon furcsálltam,hogy láttam egy-két vaku villanást,de reméltem,hogy nem engem követnek. Végigjárattam a szemem ezen  a rengeteg emberen,miközben Summer szőke haját kerestem. Hamar meg is találtam és elkezdtem rohanni felé. Ő is észrevett,Jacob kezébe nyomta a táskáját és szaladt ő is. Szorosan megöleltük egymást és hajtogattuk,hogy milyen jó újra látni egymást.

-Jesy tudod,hogy szeretlek,de nagyon nem vagy a toppon-mért végig,mintha az anyám lenne.

-Nem is érzem magam valami fényesen-sütöttem le a szemem. Látta rajtam,hogy most nem fogok beszélni,ezért belém karolt ,majd Jacobbal együtt elhagytuk a repülőteret. A kocsiban is csak csendben vártam az autóút végét. Még ez a gyönyörű idő se tudott kizökkenteni. Láttam a barátnőmön,hogy ezt nem viseli már sokáig.

Megérkeztünk és együtt bementünk a házba. Summer megmutatta a szobámat.

-Nos,adok két percet,hogy felhúzz magadra valami nagyon szexi bikinit! Az ajtónál találkozunk!

-Ne most,majd később-próbáltam lerázni...ehhez most semmi kedvem.

-Jessica! Nem fogom nézni,ahogy halálra emészted magad a történteken! Kérlek ! Csak a kedvemért! Gyere és szórakozzunk!

Végül beleegyeztem. Nem bántam meg. Mindent megtett annak érdekében,hogy ha csak egy kis időre is,de ne Shawn Mendes körül forogjanak a gondolataim.

Két hetet töltöttem Malibu csodálatos tengerpartján. Azt kívántam ,bárcsak sose kéne hazamennem.

Folytatása következik...

Sziasztok!
Ez elég lapos rész lett,sajnálom!🥺



𝓑𝓲𝔃𝔃 𝓫𝓮𝓷𝓷𝓮𝓶  𝐒.𝐌.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant