ᴊᴇssɪᴄᴀ ʙʀᴏᴏᴋs
Nem tudom mit követtem el Shawn Mendes ellen,de ő és én örökké két külön világ maradunk. Ő egy megfejthetetlen személy. Az álarcától nem képes megválni,pedig nagyon szeretném megismerni azt a Shawnt aki a legelső albuma előtt híres emberek dalait gitározva énekelt a kamerába. Azt hittem az a fiú aki mindig és mindenhol mosolyog a világ legkedvesebb embere,de úgytűnik a valóság sokszor kiábrándító és savanyú.
Összesen egy hetet töltöttünk Tokióban,ami persze mondanom se kell ,nem telt izgalmak nélkül.Az éjszakai táncikálás után Shawn egész délelőtt,minden szembejövő emberrel tudatta,hogy őneki mennyire rohadtul fáj a feje. A hiszti után egy reklám forgatására mentünk,ahol Shawnra aggattak egy fehér inget öltönnyel,majd négy óra hosszát vigyorgott a kamerába megállás nélkül. Bárcsak színészkedés nélkül is mosolyogna...
Nem sajnálta közölni velem mennyire idegesítő vagyok és mennyire nem kéne itt lennem.Shawnnal csak az az egy gond van,hogy nem tudja mikor elég az elég. A hazarepülés előtti este,azonban megtörtem.Nem bírtam tovább.Megvártam amíg elalszik,hogy biztosan ne hallja,ahogyan sírok.Hogy elérte a célját.De ne is álmodjon róla,hogy ilyen könnyen visszavonulok. A fürdőszobában órákat töltöttem sírással,ám azt hiszem csak erre volt szükségem.Kisírni magamból a sértettséget és annak a lekezelő tekintetnek a gondolatát.
A mai reggelem se indult zökkenő mentesen. A hazafelé vezető gépünk ,majdnem két óra késéssel szállt fel. Andrew ezt nehezen bírta idegekkel és minden telefon hívásában kiabált,ezért vele nem is nagyon próbáltam beszélgetni. A másik személy olyannyira nem akarja rám fecsérelni az idejét,hogy felvett egy napszemüveget és a kapucniját a fejére húzta.
A hazafelé úton ,ő zenét hallgatott,míg én megpróbáltam olvasni,nem sok sikerrel,mivel olyan hangosan hallgatott zenét,hogy nem hallottam a gondolataim,de mikor bealudt végre csend lett és átadhattam magam egy sokkal jobb világnak .
Leszállva a gépről fogalmam sem volt mit szeretnék kezdeni magammal. Andrew azonban kitalálta,hogy menjek el Shawn hangpróbájára. Véleménye szerint a fiúnak nem szabad ellustulnia és kondiban kell tartania a hangját.
-Sosem kopsz le ugye?-kérdezi unottan a napszemüvege sötét takarásából.
-Hidd el van ennél jobb dolgom is..-morgok vissza
-Idegesítő vagy ugye tudod?
-Te meg hisztis, Mendes! Nem tudom melyik a jobb..
-Ez egy gyerekes húzás volt, Édes-kacsint rám és beül a kocsiba. Itt végképp elvesztettem a fonalat. Egyik percben sérteget a másikban meg édesemezik.
Nagyot sóhajtok és beülök mellé.
-Merre van ez pontosan?
-Csak maradj csendben amíg odaérünk-fejezi ki diplomatikusan,hogy a háta közepére se kíván.
Torontó nyáron és ősszel a legszebb. Egész úton az ablakon néztem a hatalmas ,élettel teli várost. Emberek siettek a dolgukra és gyerekek indultak haza az iskolából. Egy repülőút után gondolom Shawnnak is épp annyi kedve van énekelni,mint nekem vele lenni.
Amikor elképzeltem,hogy nyáron mit is fogok csinálni ez az elképzelés sose volt köztük. Úgy volt Summerrel leszünk Malibu homokos tengerpartjain bikiniben és félmeztelen fiúkat nézünk. De a napsütötte bőr helyett a nagy Shawn Mendes úgy nevezett pszichológusa lettem,de még csak annyit se vág hozzám reggelente,hogy szia. Pedig egy szobán osztoztunk és még részegen is haza vittem.
Megállt egy hatalmas épület mellett,majd kiszállt. Én is utána igyekeztem,mivel kis termetemnek köszönhetően ami neki egy lépés ,nekem legalább három. Bent mindenki köszönt,de nem állhattam meg beszélgetni ha valaki leszólított,mert Shawn elrángatott és behúzott egy szobába ,ahol leültetett egy székre. Pár perccel később egy mosolygós barna hajú fiatal lány jön be az ajtón és Shawn nyakába ugrik. Megölelgetik egymást ,majd leül mellém.
-Szia! Aaliyah vagyok!-mosolyog rám kedvesen
-Jesy,örülök ,hogy megismerhetlek
-Mit csinálsz itt a bátyámmal?
-A bátyád?-kérdezem meglepetten és csak most veszem észre mennyire hasonlítanak egymásra.
-Igen,de én kérdeztem-kacsint rám.
-Andrew kért meg,hogy legyek Shawnnal és figyeljek rá
-Mióta kell a bátyámnak bébiszitter?
-Pszichológiát tanulok az egyetemen és azért vagyok vele ,hogy hátha mesél arról min megy most keresztül.
-Mostanában tényleg furcsa,kerüli a vele kapcsolatos kérdéseket.
-Veled legalább beszél-ezen felnevet és megrázza a fejét.
-Én vagyok az idegesítő kishúga akit a szíve mélyén úgyis szeret
-Látod,még annyit se mondd magáról,hogy van egy húga
-Szerintem idővel elfogad és nyitni kezd feléd és ki tudja mi lesz még itt..
-Jaj,ne gondold túl ez csak munka,ha Andrew rájön azonnal kirúg-rázom, meg a fejem ijedten.
-Én úgy vagyok vele,soha ne mondd,hogy soha
Folytatása következik..
--------------------‐--------♡
Sziasztok!
Eddig,hogy tetszik a könyv?😄
Mit sejthet Aaliyah?🤔
Shawn vajon megkedveli Jesyt?
Ha tetszett voteoljatok és kommenteket is szívesen olvasok!😊🥰
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝓑𝓲𝔃𝔃 𝓫𝓮𝓷𝓷𝓮𝓶 𝐒.𝐌.
RomanceShawn Mendes,egy név mégis minden tini lány sikítozni kezd ,ha meghallja A hírnévnek is ugyanúgy vannak jó és rossz oldalai,de Shawn imádja a rajongóit,teljes szívével énekel minden koncertjén.. De az ördög nem válogat,az énekes épp új albumán dolgo...