I

1.1K 79 50
                                    

Zrrr.Zrrr.Zrrrr.Zrrrr

-Alo.

-Tatlım uyandırdım mı ?

-Yok ya sadece gözlerimi dinlendiriyordum.

-Ben şeyy bugün biraz gecikeceğim.

-Neden ? Fabrikada ne gibi bir aksaklık çıkabilir ki ?

-Sadece fazla mesai.Biliyorsun birkaç borcumuz var.

-Peki baba.

-Kendine birşeyler söyle.Aç uyuma.

-Tamam yerim ben bişeyler.Hadi dikkat et.

-Tatlım ?

-Efendim baba.

-Seni seviyorum.

-Bende.Gelmeye çalış olur mu ?

-Tamam.

Dıtttt.....

Saat kaç olmuştu ? Yatağımdan hafifce doğrulup az önce elimden bıraktığım telefonumu tekrar kavradım.22:14.3 Mesaj.2 Cevapsız çağrı.İlk önce mesajları açtım.Avea.2 sesli mesaj.Babam.

"Tatlım bugün gecikeceğim sen birşeyler söyle."

Sesli mesajlarda cevapsız çağrılarda babama aitti.Sıcacık yatağımın beni daha fazla esir almasına izin vermeyerek ayağa kalktım.

Acele etmeden banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım.Sallana sallana alt kata indim.Koltuğa oturup bacaklarımı uzattım.Telefonumu elime aldım.Oyalanmadan Esra'yı aradım.En yakın arkadaşımı.

-Esra pijama partisi demiştin değil mi ?

-Evet de nerden aklına geldi bu şimdi ?

-Hadi bana gel burda kal bugün.

-Şimdi mi ?

-Evet pizza söyleyeceğim şimdi.

-Tamam pijamalarımı ve eşyalarımı alıp geliyorum.

Hemen ardından pizza istedim.On beş dakika sonra Esra bahçe kapısının önüne geldi (Cam kapılardan).Kapıyı açtım ve bana şaşkın şaşkın bakmaya başladı.

-Bu ne kızım.

-Ne ne ?

-Pijamandan bahsediyorum elbise gibi bu.Daha kısa birşeyin yok muydu ?

-Haa evde tekim ya nolcak.

-İyi bakalım.

İçeri geçtik ve koltuğa yanyana oturduk.Tam sohbete başlamışken zil çaldı gelenin pizzacı olduğunu tahmin ederek kredi kartımı(Aslında babamın bir aydır bende kimse bilmiyor)aldım.Ödemeyi yapıp içeri masaya oturdum.Servis tabaklarını çıkarıp birer dilim kestim pizzadan.Tabii kolasız gitmez.Birer bardakta kola doldurup Esra'yı odaya çağırdım.Kolamızı içip tıkındıktan sonra Tv'ye geçtik.

-Canım sıkıldı.Arabayla turlayalım mı ?

-Kızım iki sokak öteye arabayla mı geldin ?

-Ordan daha uzak gözüküyordu.

-İyi hadi madem.

Dışarı arabaya atladım.Esra da kontağı çevirip arabayı çalıştırdı.Özdileğe birşeyler almaya gidiyorduk.Antalya'nın dışında oturduğumuz için pek yakın sayılmazdı.Radyo açık "Get lucky" dinliyorduk.Birden aptal yayın kesildi.Biraz sinir bozukluğuyla kanalı değiştirdik fakat her frekansta aynı cızırtı duyuluyordu.Çok geçmeden bir kadın konuşmaya başladı.

-Evinizden çıkmayın.Kapılardan uzak durun.

-Ne diyor bu aptal şey ?

-Bilmem darbe falan mı oluyor acaba ?

Esra radyoyu kapatmak için bir anlığına gözünü radyodan ayırdı.Sağ taraftaki ağaçların arasından bir insan fırlayarak önümüze dikildi her şey saniyeler içerisinde olmuştu.Adama çarpmamak için direksiyonu kırdım.Ani hareketimin üzerine hatırladığım tek şey dünyanın tepe taklak olduğuydu.

İsimsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin