III

336 67 9
                                    

-Hiçbir şey hatırlamadığını sanıyordum.

Cevap veremedim.Zaten verilecek bir cevap yoktu.Çok geçmeden yiyeceklerimiz geldi.Nefes almadan hızla yedik.Güneş tepeye gelmişti.

-Bu arada ben Arda,dedi uzun boylu olan.

-Memnun oldum,dedim.

Diğeri ise isminin Metin olduğunu söyledi.Kızın isminin de Ceren olduğunu öğrendim.

-Hiç o şeylerle karşılaştınız mı ?

-Hayır gözlerimi bir arabanın yanında açtım sonrada Umut'la karşılaştık zaten.

Umut başıyla onayladı.Metin bize dönerek:

-Açıkçası bu duruma pek hazırlıklı değildik.Yiyeceğimiz hızla azalıyor.Yakında dışarı çıkmamız gerekicek.Buraya yakın bir alışveriş merkezi var.Bizimle gelmek ister misiniz ?

Umut bana baktı.

-Tabii neden olmasın,dedim.Neler olduğunu anlamanın vakti gelmişti.

On dakika sonra yanımıza biraz erzak alıp kapıya çıktık.Metin Ceren ile evde kalmıştı.Galiba onun babasıydı.Arda'nın kamyonetine bindik.Ben arkaya oturmuştum.Kafamı cama dayayıp etrafı seyretmeye başladım.Arabalar birbirine girmişti bir sürü yolda kalan araba vardı.Çok geçmeden bahsedilen markete gelmiştik.Arabadan inip kapının önüne geldik.Kapı kapalıydı.Tam geri dönmüştümki camın kırılma sesiyle kendime geldim.Arkamı döndüğümde kapının yanındaki büyük camın paramparça olduğunu gördüm.Umut gülümseyerek içeri girdi.Ben ve Arda arkasından içeri girdik.

-Ayrılalım,dedi Arda.

Umut başıyla onayladı.Ufak bir dükkandı.Umut içecekleri kurcalarken,Arda hazır yiyeceklere bakıyordu.Bense atıştırmalık şeylerden dolduruyordum.Çantamı doldurduktan sonra kapının önüne çıktım.Etrafa biraz göz attım.Bomboş olduğu her halinden belli olan apartmanlar vardı.Tipik Türk mahallesiydi.Tabii boşluğunu saymazsak.

Umut arkamdan çıktı.Arda hala bişeyler dolduruyordu.

-Biraz dolaşalım mı ?

Başımla onayladım.O boş mahallede gezinmeye başladık.Herşey çok güzeldi.Bir süre sonra arabaya geri döndük.Arda da işini bitirmiş arabaya geçmişti.Arka tarafa bindim.


Arda kontağı çevirdi ve hızla geri dönmeye başladık.Bense camdan dışarı bakınıyordum.Birden ileride bir insan belirdi.Arabayı yakalamak ister gibi bir hareket yaptı.Arda soğuk kanlılıkla adamın yanından geçti.Gerçi şuanda onun bir adam olduğundan şüphelenmeye başladım.Neyse.

Çok geçmeden kulübeye vardık.Ama kimse yoktu.

İsimsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin