VII

256 60 12
                                    

                                    UMUT
Eylül.Bu isim onu daha çok sevmeme neden olmuştu.

Siyah saçlarından bir kısmı yüzünün önüne düşmüştü.Bana doğru gülümsüyordu.İsmini hatırlamanın verdiği mutlulukla gözleri parıldıyordu.

-Bu isme alışmamız uzun sürecek.

-Daha ben bile tam olarak alışamadım.

Gülümsedim.

-Dolaşalım mı ? Hem Arda'da geldi.Ceren yalnız kalmaz.

-Nereye gideceğiz ki,gülümsemesi silinmişti.

-Bak,bazı şeyleri öğrenmen kendini koruyabilmen gerekiyor.10-15 km ötede bir avcılık dükkanı vardı.Silahta satıyordu eskiden.Seni eğitebilirim.

-Bunu istediğimden emin değilim.

-İstemen gerek.Yanında her zaman olmayacağım.

-Peki.

Arda'dan anahtarı alıp arabaya bindik.Kontağı çevirip gaza bastım.Yaklaşık 10 dakika sonra bahsettiğim dükkandaydık.

-Eylül ?

-Efendim.

-Sana söyleyemek istediğim bir şe...

Omzumda ani bir acı hissettim.Dönüp baktığımda omzuma bir ok ve cam kırıkları saplanmıştı.Gözlerim ağırlaşmaya başladı.

Eylül çığlıklar atıyor beni kendime getirmeye çalışıyordu.Son gördüğüm şey onu birinin yakaladığıydı.

Gözlerimi açtığı.da hala arabada olduğumu fark ettim.Başım direksiyondaydı.Resmen uyumuştum.Yerimden doğrulup yanıma baktım Eylül yanımda değildi.Arabanın kolunu asıldım.Kapı sıkışmıştı.Sol omzumdaki oku sıkıca tuttum.Çektim fakat çıkaramadım.Kolum çok şiddetli bir şekilde acıyordu.Camların ucundan tutup çıkarttım.Yavaş yavaş kanıyordu.Sağ paçamı yırtıp bandaj olarak kullandım.Filmlerde böyle yapmıyorlarmıydı ?

Cama ayağımla vurmaya başladım.Zaten atılan okla bir kısmı parçalanmış cam iki vuruşta dışarıya doğru düştü.

Yavaşca camdan dışarı çıktım.Açıkçası oldukça zorlandım.Çünkü belki zayıftım ama omuzum oldukça genişti.Yavaş silah dükkanına yaklaştım.

Kapı kolunu çevirdim kilitliydi.Elimi arka cebime cüzdanıma attım.İçinden anahtarı alıp kapıyı açtım.Vay be burayı özlemiştim.Babamın sınava gitmeden önce kapıyı kilitlemesine değmişti.Gidip onun favorisi 50 kalibrelik Magnuma baktım.Hergün onu temizlerdi.Eski bir silah olmasına rağmen tek bir paslanma yoktu.

Kenarda asılı duran silah kılıflarından birini alıp belime bağladım.Magnumu kılıfın içine koyup etrafa göz atmaya başladım.Babamın av bıçağı hala yerinde ikinci çekmecede duruyordu.Onuda belime takıp tüfeğin birini kaptım.

Arabanın yanına gidip yerlere baktım.Lastik izleri vardı.Koşar adımlarla izleri takip etmeye başladım.

İsimsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin