17.

423 60 34
                                    

Am impresia repet în carte, și mai devreme am decis recitesc văd dacă impresia mea e corecta sau nu.

Dar e groaznică.

Mi se pare boring, ori nu am eu răbdare... ori pur și simplu e boring.

Și am văzut la capitolul 1 aveam cuvintele puse aiurea 💀 pentru intrasem de pe laptop in ceva setări mai de hacker man, pare rău dacă nu ați înțeles nimic din el:))

○dimineață○

 

       Cobor la marginea patului apoi îmi pun coatele pe genunchi și rămân asa câteva clipe. Picioarele lui Madd se conturează în fața mea, oftez și îmi ridic privirea spre el.

"O sa regreți."

           Îi arăt degetul din mijloc apoi mă ridic și trec prin el. Mă uit la Elliot, care doarme apoi trag încet de sertar și îmi iau recipientul de pastile. Madd tușește în urechea mea, dar continui să îl privesc pe Elliot cât timp desfac capacul și îmi pun două pastile în palmă. Le iau fără apă, pun pastilele la loc și merg în baie.

"La ce îți trebuie pastile?!" urlă imediat ce am inchis ușa

         Tac, momentan. Dau drumul la apa și îl aud iar cum urlă aceeași întrebare până fața lui se schimbă și urechile îmi țiuie.

-Încetează!șoptesc rugător

"Tu încetează!" urlă pe un ton groaznic și îmi pun palmele pe urechi făcând pași în spate

"Încetează mai tii la ciudatul ăla!"

"Când o îți vadă adevărata față o fugă!"

"La fel ca toți ceilalți."

"Eu stiu ce e mai bine pentru tine!"

"Fără mine esti nimic!"

-Încetează!strig disperat apoi îl lovesc însă dispare

"O sa fiu aici pentru totdeauna!"

"O sa mori, Maddox!"

"Eu o te ucid!"

"Eu..."

        Se învârte în jurul meu și mă zapaceste de cap. Încerc sa ma calmez,  îmi închid ochii având pumnii strânși pe lângă corp. Dar doare, doare prea tare...

Amicul meu, Madd (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum