30.

662 58 56
                                    

  ○○mai târziu○○

         Mă urmează tăcut până în fața liceului. Poarta e încuiată, destul de bizar pentru că sunt o groaza de elevi care apar la geamuri în treacăt. Sar peste poartă și îl aud în spatele meu făcând acelasi lucru.

-Știi că nu e nevoie să mă urmezi peste tot, nu?spun iritat

-Țineți gura, bobocule.mârâie și înaintează

             Împinge ușile liceului fix în momentul în care se suna de pauză.

-E mai dezgustător ca ultimul în care am fost.

-Locuiești într-o ghenă de gunoi!zic și îl împing

                Îmi văd vechiul dulap, ma apropii și încerc să-l deschid, dar cifrul nu se potriveste. Îl încerc pe al lui Elliot, dar se pare că l-a schimbat. De ce? Poate o îl întreb după ce îl văd. Unde naiba e? Holul e plin și stiu ca nu-i place aglomerația, de aia ieșea printre primii din clasă. Poate acum Leon și Cole au grijă de el nu mai e nevoie facă asta. Urc scările spre clasă după care mă opresc în fața ușii. Trebuie par normal, Madd nu e aici distragă deci nu-i problemă. Trebuie doar să-mi stăpânesc nevoia de a-l strânge în brațe. Intru in clasa și văd că nu mai sunt atât de mulți rămași.

-Maddox!

          Blondul mă îmbrățișează strâns pentru câteva clipe apoi se îndepărtează și zâmbesc scurt. Cole și Elliot nu sunt aici?

-Unde e Cole?întreb deși nu prea imi pasa și mă uit insistent la banca lui Elliot

-E încă bolnav.

-Bolnav?repet numai pentru că tonul pe care a spus asta mi se pare suspect. De cand e bolnav?

-Dinainte să pleci, Maddox.spune de parcă nu e evident

-Și Elliot?mormăi

          Figura lui se schimbă și ne face semn să ieșim.

-Ce naiba ai, Maddox?

-Ce? Te-am întrebat unde e Elliot!strig nervos. Ce-i cu tine?

            Se uită în spatele meu, așa că mă întorc, sperând să fie el. Doar că nu e, și în niciun caz nu e cineva pe care as fi vrut să văd. Marko vine spre mine și mă îmbrățișează prietenește.

-Omule, de când nu te-am mai văzut!zice râzând. Ce-i cu cicatricea de pe fața ta?

                Îmi ating obrazul și îmi aduc aminte de Pink. Și pe ea am abandonat-o. Dar de ce naiba se comportă Marko de parcă suntem amici? Leon nici nu îl privește, ceva se întâmplă aici.

-M-a zgariat o fată.zic indiferent și scap de atingerea lui

                 Surâde, apoi sunetul clopoțelului îi taie fraza înainte să o spună.

Amicul meu, Madd (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum