{Pov Lando}
'Kom op Lando je kan dit. Je loopt gewoon naar haar hotel, klopt aan en zegt wat je voor haar voelt.' Zeg ik tegen mijn spiegelbeeld. Ik doe nog snel mijn haar en loop dan naar de kamer van Nikita. Ik klop op haar deur en even later gaat hij open. Nikita kijkt me kort aan en kijkt dan snel naar beneden. Ik die korte tijd dat ze me aankijkt kan ik zien dat ze heeft gehuild. 'Gaat het wel?' Vraag ik haar. Nikita schud haar hoofd en begint te huilen. Ik pak haar vast en trek haar tegen me aan. Ik pak haar zo stevig mogelijk vast om haar veilig te laten voelen. Nikita maakt zich los uit de knuffel en doet een stap naar achter. Ik doe een stap naar voren en doe haar deur achter me dicht. We lopen samen naar het balkon waar ze een sigaret opsteekt. 'Wil je er over praten?' Ik zie dat ze haar hoofd schud, maar toch zegt me iets dat ze het wel over wilt hebben. 'Je weet dat je alles tegen me kan zeggen he.' Nikita knikt en zucht diep. 'Ik weet niet precies wat het precies is. Ik weet wel dat ik het gevoel heb dat ik achtervolgt word door iemand. En... Nee laat maar.' 'Kom op zeg het maar.' Zeg ik en leg een hand op haar schouder. 'Pierre en ik hebben gister blijkbaar seks gehad. Ik weet dat ik dronken was, maar meer weet ik niet. Pierre stond hier vanmorgen opeens voor mijn deur en toen vertelde hij het. Ik weet het niet Lando. Aan de ene kant voel ik me vies, omdat ik het me niet kan herinneren. Maar aan de andere kant vind ik het ook niet erg. En dat zeg ik, omdat ik hem leuk vind. Hij zei dat hij me ook leuk vind, maar dat hij niet weet wat hij wilt omdat hij niks tussen hem en Daan wilt veranderen.' Ik voel mijn hart in duizend stukjes breken bij de worden Nikita Pierre leuk vind. 'Owh. Ik uh ga dan wel.' 'Lando wacht. Wil je alstjeblieft blijven? Ik kan wel wat afleiding gebruiken.' 'Sorry ik uh moet nog wat doen.' Zeg ik snel en loop weg. Het doet me pijn om haar zo achter te laten, maar het is beter voor mij. Waarom moet Pierre haar nou leuk vinden... Kan hij niet een andere meisje zoeken. Nee Lando je bent blij voor Nikita, spreek ik mezelf tegen. Als ik door de gang loop zie ik Pierre in de richting van de kamer van Nikita lopen.
{Pierre}
Na wat nagedacht te hebben heb ik besloten om met Daan te gaan praten. Ik loop naar de bar en zie Daan daar zitten. 'Hey man.' 'Hey.' Zegt Daan een beetje verslagen. 'Wat is er man?' 'Owh niks hoor.' 'Kom op man ik zie het toch.' 'Oké oké. Ik baal er gewoon van dat Nikita gisteravond eerder is weggegaan.' 'Snap ik, maar ze was echt moe. Ik stond even met haar te praten en te dansen, maar ik zag dat haar ogen steeds verder dicht zakte. En toen heb ik tegen haar gezegd of het niet beter was dat ze naar haar kamer ging. Ze wou niet, maar ik heb gezegd dat je het niet heel erg zou vinden en dat je het wel zou snappen.' Lieg ik. Ik bedoel ik weet echt wel beter wat er is gebeurd. 'Ja oké. Maar wat is er?' 'Ik uh wou het even ergens met je over hebben... Ik uhm vind Nikita leuk en zij mij ook. Alleen ik wil zo maar een relatie met haar beginnen zonder jouw goedkeuring.' 'Beloof me een ding Pierre. Dat je haar geen pijn doet, want dan ben je van mij.' Ik knik en voel de blijdschap door me heen gaan. Ik loop zo snel als ik kan naar de kamer van Nikita en zie Lando verslagen door de gang lopen. Ik klop aan en even later gaat haar deur open. Daar staat ze dan het mooiste meisje van de wereld met rode ogen, door haar tranen. En ik weet dat het door mij komt en dat maakt haar stiekem nog mooier. Ik loop naar binnen en ik wil haar een knuffel geven, maar ze ontwijkt me. 'Nikita luister, ik heb na gedacht en met Daan gepraat. Ik vind je echt heel leuk en ik weet dat je mij ook leuk vind. En en ik wil heel graag met jou een toekomst opbouwen.' 'Heeft hij?' Vraagt Nikita met een grote glimlach. Ik knik en dan vliegt ze me om m'n nek. 'Oh my god Pierre ik ben zo blij he niet normaal!' 'Haha ik ook!' Zeg ik en druk mijn lippen op die van haar. Ze gaat mee in de zoen na een tijdje trek ik terug. 'Weet jij waarom Lando zo verslagen door de gang liep?' 'Owh uhm hij was hier en hij zag dat ik had gehuild en toen gingen we praten. En toen ik zei dat ik je leuk vind en jij mij ook zei hij opeens dat hij nog wat moest doen.' 'Mhh, misschien had hij echt te doen.' Zeg ik om haar wat gerust te stellen. Nikita haalt haar schouders op en loopt naar het balkon. Ik volg haar en sla mijn armen om haar middel. Samen kijken we naar het uitzicht. Het is hier echt mooi, kon ik hier maar altijd met haar blijven. Nikita voelt haar telefoon trillen en loopt naar de kamer. Even later gaat ook mijn telefoon.
H: Meeting over een half uur. Je weet waar je moet zijn en kom niet te laat.
Ik kijk op mijn Maps en zie dat het 25 min rijden is. Nikita komt weer terug en ik geef haar een kus. 'Babe ik moet nog wat doen ik zie je zo meteen okay?' Nikita knikt en ik verlaat haar kamen. Ik loop naar de balie en kijk of er een auto staat die ik even kan lenen. Gelukkig is het geen probleem. Ik stap ik in de auto en ga onderweg naar H.