{Pov Nikita}
Ik loop weer terug richting het team van McLaren. Daan komt net weer terug van de interviews en ik geef hem een knuffel. 'Je hebt het echt geweldig gedaan. Maar je moet wel gaan douchen, want je stinkt echt heel erg.' Zeg ik tegen hem en laat hem weer los. Daan loopt weg en na een paar seconden komt Lando al aangelopen. 'Je hebt je best gedaan. En je kan er niks aan doen dat je geraakt word.' Zeg ik een geef ook Lando een knuffel. 'Ik weet het, maar het is gewoon kut. Vooral als het de eerste race van het seizoen is. 'Dat snap ik, maar je bent een topper Lando en je hebt heel veel potentie en een goeie instelling dus je komt er echt wel!' 'Dank je.' Zegt Lando en hij draait zich om. 'Wat ga je doen?' 'Ik ga vast mijn koffer pakken en ga me klaar maken voor vanavond. We willen natuurlijk wel de goeie plek van je broer vieren.' Zegt Lando met een knipoog en loopt dan weg. Ik sta zenuwachtig te wachten tot er iemand naar me toe komt lopen. Maar ik ben helemaal alleen in de pitbox. Toch? Ik voel een paar ogen op mijn rug branden en draai me om. Niemand. Oké Nikita je begint langzaam gek te worden. Misschien moet je het tegen papa of mama zeggen. Nee dat is geen slim idee. Mama gaat gelijk denken dat Nico er is en papa is nog niet zolang uit zijn coma. Met snelle passen loop ik naar de motorhome van Daan. Ik probeer de deur open te maken, maar hij zit op slot. 'Daan?!' Roep ik en klop op de deur. 'Daan doe alsjeblieft open.' Zeg ik half huilend. 'Daan alsjeblieft ik ben bang. 'Uhm Nikita, Daan is er niet.' 'Weet je dan misschien waar hij is?' 'Volgens mij is hij naar je gaan zoeken' 'Owh oké bedankt.' Zeg ik en loop weg. Ik loop weg en voel nog steeds dat ik gevolgd word, maar elke keer als ik om kijk zie ik niemand. Ik versnel mijn pas en blijf om me heen kijken. Ik voel tranen van angst opkomen en voor ik het weet lig ik op de grond. Als ik op kijk zie ik twee heldere blauwe ogen. Als ik iets beter kijk zie ik dat het Pierre is. Hij steekt zijn hand uit en ik pak hem vast. Pierre trekt me overeind en ik vlieg in zijn armen. 'Hey gaat het wel?' 'Pierre zeg eens eerlijk. Volg je me al de hele tijd?' 'Ik volg je niet wat dan?' 'Owh nee niks. Ik denk dat ik het me dan verbeeld. Weet je toevallig waar Daan is?' 'Uhm ja hij was je aan het zoeken. Waarom heb je hem niet gebeld?' 'Mijn telefoon is leeg...' 'Ah oké. Nou kom dan gaan we terug naar het hotel en ondertussen zou ik Daan wel bellen.' Ik knik en loop met Pierre mee naar het hotel. Ik blijf een beetje om me heen kijken. Ik doe het zo voorzichtig mogelijk in de hoop dat Pierre het niet merkt. Gelukkig heeft hij niks door en in stilte lopen we naar het hotel. Ik ga gelijk door naar mijn kamer waar ik me klaarmaak voor het uit gaan vanavond. Ik trek simpele, maar leuke kleding aan. Ik doe een beetje make-up op en steek mijn haar half op. Na een tijdje loop ik naar de lobby en zie ik de rest al staan.
{Pov Pierre}
Vandaag was wel een prima race. Daan daarin tegen heeft het echt mega goed gedaan voor zijn eerste race. En omdat te vieren gaan we vanavond met z'n allen uit. En natuurlijk gaat Nikita ook mee. Die meid die ziet er altijd zo goed uit. Als ik haar nou toch een keer zou kunnen neuken. Bij die gedachten alleen al word ik warm van binnen. Ik neem snel een douche en trek dan een licht blauwe jeans met een zwarte polo aan. Ik doen snel wat wax in mijn haar en loop naar beneden. Als ik de lobby in kom zie ik Lando en Daan al staan. 'Waar blijft de rest?' 'Ik denk dat ze nog bezig zijn.' Antwoord Lando me terwijl hij zijn schouders ophaald. Ik knik en besluit om een drankje bij de bar te bestellen. Al snel komen alle andere er ook aan, maar er is nog geen spoor van Nikita. Dan denk ik gelijk aan hoe vreemd ze vanmiddag deed en aan de vraag die ze me stelde. Net op het moment dat ik naar de liften wil lopen, komt Nikita de lobby in. Een zucht van opluchting verlaat mijn mond. Ik kijk naar Nikita en ze ziet er echt prachtig uit.
{Pov Daan}
Als Nikita de lobby in komt lopen vallen nog net niet alle monden open. Ik zie hoe Pierre en Lando naar haar kijken. Ik stoot Lando aan, waardoor hij naar mij kijkt. Ik schud afkeurend mijn hoofd. 'Kom op gast echt waar? Je geilt op m'n zusje?' 'Nee Daan, ik uh.' Zegt Lando, maar stopt als Nikita aan komt lopen. 'Je ziet er prachtig uit kleine zus.' 'Dankje grote broer.' Zegt ze met een knipoog en glimlach. Ik snap echt niet dat er mensen op haar zouden kunnen vallen. Oké dat komt misschien ook omdat ik haar broer ben. Ik zeg wel eerlijk ze ziet er goed uit denk ik allemaal bij mezelf. 'Zullen we maar gaan?' Vraagt mijn vader. Ik knik en dan lopen we met z'n allen naar het uitgaanscentrum. We komen het gebouw in en ik kijk mijn ogen uit. Het ziet er geweldig uit! Ik kan niet geloven dat mijn vader dit voor me geregeld heeft. Mijn eerste Formule 1 weekend zit er op en ik mag het afsluiten met een goeie plek en een feest. Ik loop naar de bar en zie een dat er één van de barmannen aan komt lopen met een grote fles champagne. Ik schud de fles en pop hem open. Dit beloofd een geweldige avond te worden.