Let op! Dit is een seksueel getint hoofdstuk.
{Pov Nikita}
Nico haalt wat te drinken voor me. Ondertussen kijk ik om me heen. Ik heb geen idee waar ik ben, er is geen raam te bekennen. Pierre kijkt me verontschuldigend aan. Op dat moment komt Nico terug gelopen en hij geeft me een glas met cola. Ik heb dorst na de lange reis en drink het glas snel leeg. Na een paar minuten begin ik me licht in mijn hoofd te voelen. Ik zie dat Nico een knikje geeft aan Pierre. Ik zie Pierre even twijfelen maar dan loopt hij toch weg. Hij sluit de deur achter zich en Nico komt op me afgelopen. Mijn zicht begint een beetje wazig te worden voordat ik voorover over de tafel word gebogen. Nico pakt mijn handen en bindt ze vast achter mijn rug. Hij trekt me weer overeind en sleurt me mee naar een andere ruimte. Hij gooit me neer op een dun vies matrasje. Hij drukt mijn gezicht in het matras en scheurt mijn panty kapot. Hij laat mijn hoofd los en doet een blinddoek voor mijn ogen. Daarna voel ik twee koude kettingen om mijn enkels gaan. Ik wil mijn benen sluiten, maar dit lukt me niet. Aan mijn haar word ik half omhoog getrokken. Ik begin te gillen, maar dit is van korte duur want ik voel opeens een of andere harde bal in mijn mond. Al snel besef ik me dat dit een mouth gag is. Nico trekt mijn string aan de kant en komt met een harde stoot naar binnen. Ik word weer aan mijn haren omhoog getrokken en voel een hand om mijn keel. Ik krijg steeds minder lucht en voel de tranen in mijn ogen branden. Nico begint steeds sneller en harder te stoten en komt met een luide kreun in mij klaar. Hij gooit me weer naar beneden in het matras en laat me zo liggen.
{Pov Pierre}
Nico gebaard naar me dat ik weg moet gaan. Ik twijfel maar besluit dan toch weg te gaan. Ik bedoel wat had ik willen doen? Hij doet haar wat aan als ik nu niet vertrek. Ik stap in de auto en rij naar het vliegveld waar ik al snel in het vliegtuig terug naar Frankrijk kan stappen. Ik zie dat ik een appje heb van Daan.
08:21 Daan: Hey Pierre! Heb jij Nikita gezien of gesproken? Ze is vannacht niet thuis gekomen en reageert niet op onze berichtjes.
08:23 Pierre: Hey! Nee man, niks van gehoord. Heb haar nadat die ene chick mij heeft gezoend sowieso niet meer gesproken. Heb je Lando al gevraagd of hij haar heeft gezien/gesproken?
08:27 Daan: Ja, Lando is hier zelfs samen met George aangezien George hierheen aan het verhuizen is. Kun je anders hierheen komen? We willen haar gaan zoeken.
08:28 Pierre: Ja tuurlijk! Ik kom zo snel mogelijk.
Ik sluit het whatsapp gesprek en open mijn netflix om even mijn gedachten te verzetten. Al vrij snel land ik in Frankrijk en ren ik het vliegveld uit. Ik spring in mijn auto en rij met piepende banden weg. Binnen een kwartier sta ik voor de deur bij de familie Verstappen. Ik bel aan en Cheyenne doet open. Ze knuffelt me en trekt me naar binnen. Waar ben ik aan begonnen?
{Pov Nico}
Ik loop de kamer uit en stap de badkamer in. Ik ga onder de douche staan en was al het zweet van me af. Beetje jammer dat ze niet zo geil is als haar moeder. Wat mis ik dat wijf. Misschien haal ik haar ook wel hier heen. Dan weet ik zeker dat Max gek word. Maar eerst dit plan afmaken. Plan z is begonnen. Ik loop weer terug de kamer in en maak Nikita los van alle kettingen. Ik draai haar om en haal de Mouth gag weg en doe de blinddoek af. Ze kijkt me aan en haalt dan opeens erg hard uit met haar hand. Ik voel mijn wang branden. Misschien heeft ze toch wel de pit van haar moeder meegekregen. Ik druk haar tegen de muur en grijp haar bij haar keel. 'HIER GA JE SPIJT VAN KRIJGEN! STOMME TRUT! JE BENT NET JE MOEDER, NIET MEER DAN EEN ORDINAIRE HOER!' Ik geef haar een stomp in haar maag. 'Dit is nog maar het begin, babygirl.' En ik loop de kamer weer uit.
{Pov George}
Nikita is nu al 24 uur verdwenen. Max en Cheyenne zijn in paniek en Daan en Lando lopen er nu ook niet bepaald beter bij. Gelukkig houdt Pierre zijn hoofd wel koel. Pierre en ik hebben teams gemaakt zodat we allemaal een gedeelte van Monaco gaan doorzoeken. Ik ga met Daan, Pierre met Lando en Max en Cheyenne gaan met elkaar op pad. Hopelijk vinden we haar snel. Daan en ik zoeken bij de havens en de rest van de kust. Terwijl Lando en Pierre zoeken in de bergen. Daan en ik zoeken uren en uren maar zien geen Nikita. Het word al donker en dus besluiten we te stoppen met zoeken. We lopen terug naar het huis van Daan waar de rest ook alweer is. Niemand heeft haar gezien of gehoord. We hebben flyers opgehangen zodat heel Monaco een oogje in het zeil houdt. Voor nu kunnen we helaas niet veel doen. Het is al donker, dus wachten we tot het morgenvroeg weer licht is. We besluiten om met z'n allen bij Max, Cheyenne en Daan te blijven zodat we morgen in alle vroegte weer kunnen gaan zoeken met zijn allen.
{Pov Nikita}
Nico opent de deur en gooit een setje kleding naar me. 'Ga douchen en kleed je om. Er komt zo een vriend van me.' Ik pak het setje kleren en loop naar de badkamer. Ik douche me snel en kleed me aan. Als ik in de spiegel kijk merk ik dat het setje kleren bijna niets bedekt. Nico komt de badkamer binnen en kijkt me afkeurend aan. 'Zo kan je je niet vertonen, doe wat aan je haar en hoofd, zo trap ik zelfs een hond van je af.' Ik doe wat hij zegt en haal diep adem voordat ik de deur opendoe waar zijn vriend al op me staat te wachten. Mijn gevoel zegt dat hier iets niet klopt.