Deel 13

482 11 0
                                    

Let op! Dit is een seksueelgetint hoofdstuk!!

{Pov Nikita}

Ik loop naar de bar en bestel een cocktail. Ik merk dat ik al redelijk aangeschoten begin te raken. Als de barman mij mijn drankje geeft zie ik in mijn rechterooghoek iemand naast me. Ik kijk naar rechts en zie weer die mooie blauwe ogen van Pierre. Hij komt op de kruk naast me zitten en bestelt een biertje. 'Vermaak je je nog een beetje?' Ik knik als antwoord op zijn vraag. Ik pak mijn drankje en zet het rietje aan mijn lippen. Terwijl ik een slok neem kijk ik Pierre zo uitdagend mogelijk aan. Ik kan hem zien dat het hem wel bevalt. Ik drink mijn glas leeg en zet hem op de bar. 'Heb je zin om te dansen?' Vraag ik en sta al op van mijn  kruk. 'Met zo'n leuke meid als jij altijd.' Zegt Pierre en drinkt zo snel als hij kan zijn gals leeg en zet hem ook op de bar. Pierre staat op en pakt mijn hand vast en zo lopen we samen naar de dansvloer. Eenmaal op de dansvloer aangekomen begin ik te bewegen op de maat van de muziek. Ik voel dat ik steeds geiler begin te worden en blijkbaar ziet Pierre dat ook. Hij pakt me bij mijn heupen vast en trekt me tegen zich aan. Ik haal zo onopvallend mogelijk mijn kamerpas uit mijn tasje en geven deze aan Pierre. 'Als je me zoekt ben ik op mijn hotelkamer.' Zeg ik met een knipoog en loop weg. Ik loop richting het hotel en steek nog even een sigaret aan. Ik heb zoveel zin in deze jongen. Als ik mijn sigaret op heb loop ik het hotel binnen. Ik meld bij de receptie dat ik mijn pas ben vergeten in mijn kamer en krijg een reserve. Ik loop naar de lift en als ik op de juiste etage ben loop ik naar mijn kamer. Ik open de deur en ga naar het balkon. Vanaf mijn balkon het ik uitzicht over het strand en de weg die voor het hotel langsloopt. Ik zie een schim het hotel naderen. Ik besluit om me maar om te kleden.

{Pov Pierre}

Ik zeg tegen de jongens dat ik ga en loop richting het hotel waar we verblijven. Ik had veel verwacht van vanavond maar dit niet. Ik loop het hotel in en groet de receptioniste. Dan stap ik de lift in en druk ik op de juiste etage. De deuren gaan open en ik stap de lift uit opzoek naar de kamer van Nikita. Ik open de deur met het pasje wat ze me heeft gegeven en zie Nikita op het bed liggen met een lingerie setje aan. Wauw, hier kan ik wel wat mee. Ik gooi de deur achter me dicht en loop naar haar toe. Ik trek haar een beetje omhoog en kus haar gepassioneerd terwijl ik mijn jasje uit probeer te gooien. Als dit is gelukt knoop ik mijn blouse los en ligt die er al snel naast. Ook de rest van mijn kleren moeten er snel aan geloven. Ik trek de bandjes van haar nu naar beneden en begin haar borsten te masseren terwijl ik een zuigzoen achterlaat in haar nek. Ook Nikita is snel ontdaan van haar kleren en ik kom met een stoot bij haar naar binnen. Ik blijf snel en hard doorstoten en stimuleer haar clit met mijn duim. Al snel vullen haar kreunen de kamer en komen we allebei klaar. 
Niet heel veel later zie ik dat ze in slaap is gevallen. Ik kleed me aan en loop naar mijn hotelkamer. Ik neem een snelle douche en ga dan in bed liggen. God wat is ze prachtig. Ik staar een tijdje naar het plafond en val dan in slaap.

~Volgende dag~

Ik word wakker met een raar gevoel. Zonder na te denken trek ik een trainingsbroek aan en loop ik naar de kamer van Nikita. Ik klop op de deur en even later staat ze voor me.

{Pov Nikita}

Ik word wakker van geklop op de deur. Ik trek mijn badjas aan en loop naar de deur. Als ik de deur open staat Pierre daar zonder shirt. Mijn ogen glijden over zijn lichaam. 'Ben je er van aan het genieten?' Vraagt hij dan met een lach ik word rood en doe een stap op zij. Pierre loopt naar binnen en ik doe de deur dicht. Ik pak mijn sigaretten en loop naar het balkon. Pierre komt er ook bij staan en minuten lang zeggen we niks. 'Ik vond het fijn gisteravond.' 'Gisteravond?' 'Ja onze seks.' 'Hebben we?' Vraag ik een beetje geschrokken. Pierre knikt met een grijns op zijn gezicht. Ik word rood en gooi mijn sigaret over het balkon. Ik loop naar de badkamer en zie een rood paarse vlek in mijn nek. 'Serieus Pierre een zuigzoen?' Pierre's grijns word nog groter en hij komt op me aflopen. Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik ga mee in de zoen. Pierre trekt zich terug en kijkt me serieus aan. 'Sorry Nikita ik had dit niet moeten doen.' 'Nee nee geen sorry. Het voelde fijn, heel fijn. Pierre...' 'Ja?' 'Ik uhm ik vind je leuk. En dan bedoel ik niet alleen op een vriendschappelijke manier. Ik bedoel dat ik graag meer wil zijn dan alleen vrienden.' 'Sorry Nikita, maar ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen, Ik bedoel ik vind jou ook leuk. Maar ik wil niks verpesten tussen Daan en mijn snapje. Dus ik moet hier echt heel goed over na denken.' Zegt Pierre en kijkt me serieus aan. Ik knik en voel tranen opkomen. Ik daar van hem weg en ga op mijn bed zitten. Ik hoor voetstappen en dan hoor ik de deur op en dicht gaan. Als ik me omdraai zie ik dat Pierre weg is. Ik begin te huilen en weet niet wat ik moet doen. Ik vind hem zo leuk. Ik pak mijn sigaretten en loop naar mijn balkon en dan hoor ik geklop. 

Fell In Love With A Racer 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu