Let op! Dit is een seksueel getint hoofdstuk.
{Pov Nikita}
Vandaag is het dan eindelijk zover. Vandaag is de dag dat ik eindelijk mijn 18e verjaardag ga vieren. We hadden besloten om het uit te stellen totdat mijn vader ook weer thuis zou zijn. We zijn nu een weekje verder en ik heb die Nico ook niet weer gezien. Ik stap mijn bed uit en loop naar mijn badkamer. Ik laat het bad vollopen en laat mijn badjas op de grond vallen. Ik stap in bad en laat me rustig zakken. Ik kom helemaal tot rust, maar de rust is al snel voorbij. Mijn badkamer deur vliegt open en voor ik het weet staat mijn moeder voor mijn neus. 'Nikita schiet je een beetje op? We moeten zo gaan. En doe de volgende keer je deur op slot. Voor je het weet staat je vader of je broer hier.' Ik knik en mijn moeder verlaat de kamer weer. Na een aantal minuten stap ik uit bad en droog ik me af. Ik doe mijn badjas weer aan en loop mijn kamer in. Ik open mijn kast om een mooie jurk uit te zoeken en dan bedenk ik me dat de doos die ik van ome Dan heb gekregen er nog in staat. Ik pak doos en ga op bed zitten. Ik maak het lintje los en haal de deksel er af. Zodra de deksel eraf zie ik daar een complete verjaardags-outfit.
Ik haal de jurk, tas en schoenen uit de doos en trek het aan. Ik zoek er nog een bijpassende tas bij en loop dan naar de woonkamer waar iedereen al zit te wachten. Opa Jos en oma Kristel zijn nog niet zolang bij ons en ome Dan en tante Kim waren er vanmorgen al. 'Wat zie je er weer prachtig uit.' Zegt mijn vader en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik begroet iedereen en dan is het echt tijd om te gaan. We lopen naar buiten en ik wil naar mijn auto lopen, maar Daan doet zijn handen voor mijn ogen. 'Waarom doe je dat?' 'Dat zul je wel zien.' Zegt Daan geheimzinnig en begeleid me ergens heen. Daan haalt zijn handen voor mijn ogen en dan zie ik een witte Hummer limousine staan. Ik kijk mijn ogen uit en vlieg mijn vader om zijn nek. 'Dankje! Dankje! Dankje.' Zeg ik blij. 'Daarvoor moet je niet bij mij zijn, maar bij opa en oma. Ik geef mijn opa en oma een knuffel en dan stappen we in. We komen aan bij een prachtig landhuis en weer kijk ik mijn ogen uit. We rijden de poort door en ik zie iedereen buiten staan. De chauffeur stopt de motor en stapt uit. Hij opent de deur en ik moet wachten tot iedereen uitgestapt is. Ik stap de limousine uit en iedereen kijkt me aan. Ik word er een beetje ongemakkelijk van, maar ik laat niks merken. We lopen naar binnen en iedereen volgt. De muziek begint te spelen en ik dans er op los. Ik maak met iedereen een praatje en het ene na het andere drankje gaat erin. Ik sta nu met Lewis te dansen en kan mijn ogen niet van hem afhouden. Ik heb zoveel zin nu. 'Zullen we even ergens anders heen gaan?' Vraagt Lewis. Ik knik en pak zijn hand vast. Samen lopen we de zaal uit. Lewis opent een deur en we komen uit in een kamer vol met boeken. Ik doe de deur achter me dicht en Lewis trekt me tegen zich aan.
Ik kijk hem aan en al snel drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik zoen gewillig mee. Hij tikt met zijn tong tegen mijn lippen en in een reflex haal ik mijn lippen van elkaar af. Al snel loopt onze zoen uit tot een intense tongzoen. Hij pakt me vast en drukt me langzaam naar achteren. Opeens sta ik met mijn rug tegen een boekenkast aan. Zijn handen glijden over mijn lichaam en al snel trekt hij mijn string uit. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen maar gelukkig neemt Lewis de leiding in alles, want niet veel later hangt zijn broek al aan zijn enkels. Ook zijn onderbroek glijdt naar beneden en ik slik. Ik heb nog nooit wat gedaan met een jongen dus als ik deze grote zie ben ik bang dat het niet gaat passen. Hij staat al omhoog en dus heeft Lewis ook niets meer nodig om zover te zijn. Hij pakt me bij mijn kont en tilt me op. Niet veel later komt hij langzaam bij me naar binnen. Een gilletje verlaat mijn mond. Jezus wat doet dit pijn zeg. Hij stopt even en kijkt me aan. 'Gaat het?' Ik knik en hij beweegt langzaam in en uit me. Ik zet me af tegen de boekenkast en kan een kreun niet onderdrukken. Dit is voor Lewis de bevestiging dat hij harder kan gaan stoten. Terwijl hij stoot trekt hij mijn jurk iets aan de kant waardoor mijn borst bloot komt te liggen. Hij begint te masseren en draait vervolgens met zijn tong rondjes om mijn tepel heen. Ik ben nu zo gewend dat ik steeds harder begin te kreunen. Lewis begint nog harder te stoten en een paar boeken vallen hierdoor uit de kast. Ik begin te hijgen en voel een raar gevoel opborrelen in mijn onderbuik. Net op het moment dat dit gevoel heftiger wordt, gaat de deur open.
Daan komt binnengelopen met een meisje achter zich aan. Als hij opkijkt en ons ziet duwt hij het meisje naar buiten en gooit de deur achter haar dicht. 'What the actual fuck Nikita! Blijf met je poten van mijn zusje af Hamilton!' Lewis laat me los en trekt snel zijn broek omhoog. Daan loopt op hem af en pakt hem vast aan zijn shirt. Hij trekt lewis de deur uit. Ik doe snel mijn jurk goed en ren er achter aan. Hij trekt Lewis naar de voordeur en gooit hem naar buiten waardoor Lewis met een harde knal het trappetje afvalt. 'Laat dit niet nog eens gebeuren vriend, want dan is het geen trap maar een balkon waar ik je vanaf donder! En nu oprotten!' Roept Daan en hij gooit de deur achter zich dicht.