{Pov Nikita}
Ik loop boos op Daan af en trek hem aan zijn blouse. 'Ben je helemaal gek geworden Daan! Ik ben 18 jaar oud, ik kan zelf wel beslissen wat ik doe met mijn leven. Dat hoef jij niet meer voor me te doen hoor!' Daan kijkt me aan. 'Serieus Nikita? Je eerste keer en dat doe je dan met hem? Ik had verwacht dat je wel beter wist. Die kerel is ouder dan je eigen vader he, besef je je dat wel?' Ik slik. 'Wat is hier nou weer aan de hand?' Hoor ik mijn moeder vragen. Ik kijk Daan smekend aan, maar hij negeert me. 'Je dochter is geen maagd meer, dat is er.' Zegt Daan en hij loopt boos weg. Mijn moeder zucht. 'Schatje zeg me alsjeblieft dat je niet gedaan hebt wat ik denk dat je gedaan hebt.' Ik kijk naar de grond. 'Met Lewis?' Ik kijk geschrokken op. 'Hoe weet jij dat nou?' Vraag ik. 'Nou, je broer gooit hem het huis uit, zegt dat je geen maagd meer bent en loopt boos weg. Ik denk niet dat het dan om iemand anders gaat.' 'En wat dan nog? Ik mag toch zeker zelf wel beslissen met wie ik het doe? En met wie niet? Ik ben volwassen, jij hoeft niet meer te beslissen voor mij!' 'Gedraag je dan ook eens als een volwassene! En niet als een of andere hoer van 18 jaar oud!' 'Hoer?! Je noemt mij een hoer?! Ik weet niet hoor maar ik heb er geen geld voor gehad?!' 'Alsjeblieft Nikita, gedraag je toch eens wat fatsoenlijker, zo heb ik je niet opgevoed!' Opeens komt Ome Dan eraan gelopen. Hij kijkt me aan en zucht een keer. 'Nikita?' Vraagt hij. 'Ja?' 'Ga je mij vertellen waarom je lippenstift over zowat je hele gezicht verspreid zit, je haren wild op je hoofd staan en ik deze heb gevonden bij de boekenkast?' Vraagt hij terwijl hij mijn string omhoog houdt. 'Ik uhm... Ik weet het niet...' Zeg ik en kijk naar beneden. 'DAT WEET JIJ DONDERS GOED JONGEDAME!' Begint ome Dan te schreeuwen. 'Ik zou het je even haarfijn uitleggen Daniel.' 'Nee Chey. Ik wil dat Nikita het me zelf verteld. Ze is nu een verantwoordelijke en volwassen dame.' 'Nou zodra je dit verhaal hoort, denk je daar wel anders over.' 'Dan wil ik dat heel graag horen, zodat ik er zelf over kan oordelen.' Reageert Daniel kalm. 'Ik uhm... Ik heb het gedaan?' Zeg ik trillend. 'Wat heb je gedaan Nikita?' 'Nou uh je weet wel HET...' 'Wat is het Nikita?' 'IK HEB SEKS GEHAD NOU GOED!' 'JE HEBT WAT! EN MET WIE?' 'Met Lewis.' Zeg ik onverstaanbaar. 'Met wie? Ik kon je namelijk niet horen.' 'Met Lewis.' Zeg ik nog een keer, maar dan iets harder. 'Serieus met hem? Uit iedereen die je kon kiezen kies je hem?' 'Ik weet niet waar ik meer teleurgesteld over ben? Over het feit dat je ontmaagd bent of over het feit dat het met Lewis was... Maar 1 ding weet ik zeker! Ik ben diep diep teleurgesteld in jou!' Ik begin te huilen. 'Het spijt me zo ome Dan!' Ome Dan schudt zijn hoofd. 'Je gaat nu terug die zaal in en genieten van je feestje, maar morgenochtend vertel je het je vader. Het eerste wat je doet als je wakker bent is het hem vertellen. Heb je dat begrepen?' 'Ja Mama.' Zeg ik met mijn hoofd naar beneden. 'Is dat alles wat je te zeggen hebt?' Zegt ze en ze pakt me aan mijn kin vast en drukt mijn hoofd omhoog. 'Sorry Mam.' Ze knikt en laat me los. Dan geeft ze me een duwtje richting de zaal. 'Mam? Gaan we eerst nog even roken? Ik sta te trillen om mijn benen.' Daniel kijkt ons aan en geeft mij m'n string terug. Hij loopt naar binnen en besteld een biertje die hij in een keer achterover gooit. 'Het spijt me echt mam.' 'Het is al goed lieve schat, maar laat zoiets niet nog eens gebeuren oké?' Ik knik en mijn moeder veegt mijn lippenstift weg. Als we hebben gerookt loop ik even naar de wc om mijn haar te fixen en om mijn string aan te doen.
{Pov Max}
Ik zie Nikita en Lewis weglopen en wil er achteraan gaan, maar Daniel drukt al een biertje in mijn hand. Ik besluit het maar te laten en drink samen met Daniel en een paar andere coureurs verder. Niet veel later zie ik ook Daan met een meisje dezelfde kant oplopen als Nikita. Dit zit me toch niet helemaal lekker. Ik hou de deur nauwkeurig in de gaten. Nog geen halve minuut later komt het meisje van Daan alleen terug de zaal ingelopen. En dan zie ik Daan Lewis de gang op trekken. Hij is boos en schreeuwt iets maar ik kan het niet horen door de harde muziek. Ik wil erop af gaan, maar Cheyenne houdt me tegen. 'Laat mij maar lieverd, hou jij je maar rustig.' Ze loopt erop af en ook Cheyenne begint te schreeuwen. Dan zie ik mijn dochter staan. Haar lippenstift overal, haar haar door de war en haar jurk ziet er niet meer uit. Ook Daniel kijkt die kant op en geeft me een schouderklopje. 'Ik ga wel even kijken wat er aan de hand is.' Ik knik en zet mijn biertje weg. Ik vertrouw er niks van. Ik loop richting de deur en hoor het hele gesprek. Ik vermoord Lewis als hij ook nog maar eens in de buurt van mijn dochter durft te komen. Ik hoor dat ze afspreken dat Nikita het mij morgen moet vertellen en loop snel weer terug naar de bar. Ik pak mijn telefoon en open whatsapp. Ik klik op Lewis en stuur hem een lang en duidelijk bericht.
App gesprek Lewis en Max
23:47 Max: Ik laat je bij deze even heel duidelijk weten dat jij nooit maar dan ook NOOIT meer bij mijn dochter in de buurt hoeft te komen. Gebeurt dit wel, dan maak ik je af Hamilton! Ik zweer het je, dan ben je nog niet van me af. Ik maak je het leven zuur, je kan dag en nacht over je schouder blijven kijken en wanneer je het niet door hebt, pak ik je. Ik maak je kapot! Ben ik duidelijk Hamilton?!
23:59 Lewis: Ja Max, duidelijk. Ik blijf uit haar buurt. Het spijt me man.