Rebekah dış kapının açıldığını ve sonra da kapandığını duydu. Elijah’ın geldiğini tahmin ediyordu, ve muhtemelen Klaus’un. Her ne kadar ağabeyi onu iyileşmesi için küçük cadıya götürmüş olsa da Rebekah onun eski haline dönmesi istediğinden emin değildi. Eğer rahat bir dönemden geçiyor olsalardı Elijah’ın Nik’i birkaç asır tabutta bırakacağından emindi. Aslında Rebekah şu yeni cadının yanına gidip biraz kanından istemeyi düşünüyordu. Klaus onları baskılamak için hançerleri hep el altında tutuyordu, kendisinin elinde de ona karşı kullanabileceği bir koz olması kesinlikle hoş olurdu.
“Rebekah!” diye seslendi Elijah. “Hayley! Aşağı inebilir misiniz?”
Rebekah çabucak aşağı indi. Anlaşılan ağabeyi yeni bir aile toplantısı düzenliyordu. Salona girdiğinde Klaus’un sapasağlam ama fazlasıyla aç bir halde kan tüplerini içine çektiğini fark etti. Hayley ellerini karnına koymuş bir halde koltuğa oturmuş, Elijah da Klaus’un karşısındaki sandalyeye geçmiş yere bakıyordu. Bir şeyler planladığı belliydi.
“Evet,” dedi sonunda kafasını kaldırarak. “artık başlayabiliriz. Klaus, Marcel, Sally Jackson ve ben kilisede konuşup ortak bir karara vardık. Fransız Bölgesi’ndeki eski evimize geri dönüyoruz,” dedi ve tepkisini ölçmek için ona baktı.
Rebekah ne düşüneceğini bilemedi. Klaus ele geçirdiği evlerine onları sokmamıştı, şimdi girmelerine izin mi verecekti? “Niklaus aile evimize geri dönmemizi, Davina, Sally Jackson, oğlu ve onun kız arkadaşını da içeri alarak bir koruma büyüsü yaptırmayı teklif etti. Siz ne düşünüyorsunuz?”
Hayley Elijah’ı süzdü. “Sally Jackson’un oğlu Klaus’u kurutan cadıydı değil mi?”
“Aslında, kanının onu kuruttuğu cadı,” diye düzeltti Elijah. “Ama evet.”
“Onları da almamızın sebebi cadıların çocuğun peşine düşmesini engellemek yani.”
“Evet hayatım,” diye lafa karıştı Klaus. “Beni dahi etkisiz bırakabilecek bir silahın öylece ortalıkta dolaşmasına izin veremem. Kaldı ki, sevgili kardeşim beni çocuğun bize karşı çalışmadığına ikna etti, be yüzden ben de onu öldürmedim. Ama size söylüyorum, bu çocuk kontrol altında tutulmalı.”
“Klaus, çocuğu rahat bırak. Onun bir suçu yok, bir eve öylece hapsedemezsin.”
“Her zamanki gibi ince detayları gözden kaçırıyorsun hayatım. Çocuğu hapsetmiyorum, koruma amaçlı eve götürüyorum. Ayrıca kendin de az önce söylediğin gibi, eğer çocuğu kimsenin giremeyeceği bir yere götürmezsem cadılar onu yakalayıp kanıyla bize şantaj yapar. Uzun lafın kısası, aile yuvamıza geri dönüyor ve birkaç cadıyı da boş odalara yerleştiriyoruz. Eşyalarınızı toparlayın çünkü yarın gidiyoruz. Onlar da geliyor, değil mi Elijah?”
“Evet, Madam Jackson beni arayıp çocukların hazırlandıklarını söyledi. Marcel’le de konuştum, Davina’yı gece yürüyenler dışarı çıktığı zaman kalabalığa karıştırıp götürecek. Bizim de yarın erkenden gitmemiz gerekiyor, cadılar Davina’nın korunmasız bir yerde veya Percy’nin kanını silah olarak kullanma avantajlarını öğrenmeden önce büyüyü yaptırmalıyız. Eve girebilecek herkesin büyünün yapımı sırasında orada olması gerekiyor.”
Bununla birlikte ağabeyleri yukarı çıktı, Hayley de onları takip etti. Rebekah kafasını eğip düşüncelere daldı.
--------------
Rebekah valizlerini teker teker aşağı indiren Hayley’in elinden aldı. “Tatlım, sen kendi valizlerini bana bırak ve bir yerini yahut minik yeğenimi incitmeden arabaya bin. Ya da Klaus’a. O taşır, öyle değil mi?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Percy Jackson ve Orijinaller
FantasíaPercy Jackson, Gaia ile olan savaşın tanrıların zaferiyle sonuçlanması üzerine evine döner. O sırada annesine doğup büyüdüğü New Orleans'tan bir telefon gelir ve Sally'i tekrar şehre dönme fikrine açık hale getirir. Percy kim olduğunu bu süreçte öğr...