12/ Mühür

1.2K 147 144
                                    

Oy ve yorum atanlara teşekkür ederim 🥺🥺

İyi okumalar ❤️

Onu sevdim, ben hayatımın en büyük hatasını onu severken başkasına sığınarak yaptım.

Şimdi ise o kayalıklarda tek başıma oturuyorum. Okula gitmedim, kimseye haber dahi vermedim. Yüksek ihtimalle Jungkook sabah beni odamda bulamayınca merak edecek.

Bazen kafamı toplamam gerektiğini hissedip kaçıyorum. Her şeyden ve herkesten.

Tıpkı şu an olduğu gibi.

Altımda, seviştiğimiz o soğuk olduğunu düşündüğüm deniz, gökyüzünde patlamak üzere olan kara bulutlar ve arada bacaklarıma düşen kar taneleri.

Birazdan büyük bir kar fırtınasının çıkacağını bildiğim halde bu uçurumdan sarkıyorum.

"Jimin?" Dönüp bakmadım, zaten seslendikten hemen sonra gelip yanıma oturdu. Elini bacağımın üzerine koydu... Sesimi dahi çıkarmadım, onu günler sonra ilk görüşümdü.

Hayatımdan çıktı sanıyordum.

"Biliyorsun, ben gerçekten berbat bir durumdayım. Onun sana ihtiyacı var." Kafamı yana çevirip gözlerinin içine baktım.

Uyuşturucu, gözlerini perişan etmiş haldeydi.

"O benim babamı öldürdü." Neden ihtiyacı olduğunu da bilmiyordum ki. Sadece Yoongi'yi kafam dağınıkken görmek bana hiç iyi gelmedi.

"Senin baban yaşıyor Jimin." Kaşlarımı çatıp bacağımın üzerindeki elini ittirdim. Kalkmaya çalıştım, kalkamadım. Kar bana inatmış gibi hızlanmaya başladı. Önümü dahi göremedim.

"Buna inanmamı mı bekliyordun?"

"Sana ne kadar ihtiyacı olduğunu tahmin bile edemezsin-"

"Bana neden ihtiyacı olsun ki?" Bağırdım, sesim bu boş ormanda yankı yapıp geri döndü.

Nefes alışverişim bile hızlandı. Elim ayağım titremeye başladı. Kendimi berbat hissettim, zaten birkaç gündür yaşadığım şeyler sadece mental olarak çökertiyordu beni.

"Ne haddine?" Daha sesli bağırdım ki alınıp gitsin diye. Ama o bunun yerine sessizce gözlerimi izledi.

"Senin baban olarak buna hakkı var." O da bağırıyordu artık. Ve ben duyduğum onca şeyin bir yalandan ibaret olmasını istedim. "Bunu yaptığım için bana fazlasıyla kızacak fakat sen Jimin." Derin bir nefes alıp bileklerimden tuttu. "Sen şımarık bir çocuk gibi davranmaya devam ettin. İnsan olduğun için saklanmak zorundaydın, vampirler kendi soylarından bir insan çıkmasına asla izin vermezler. Eğer baban sandığın adam seni sahiplenmeseydi, yüklü bir miktar karşılığında kabul etmeseydi yakılırdın Jimin. "

"İnanacağımı sanıyorsun, ben aptal değilim." Gözlerim dolu dolu düştüğüm yerden kalktım. Uçurumun en dibindeydim ve birisinin çekip almasını bekledim.

Demon 'JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin