Medyada bölüm parçası var.İyi okumalar.
****************************************
''Unuturum diye uyudum yine seninle uyandım, belli ki uyurken de sevmişim seni''
Gün geçtikçe Berk'in durumu daha iyiye gidiyordu.Verdiği kiloları geri alıyor,ten rengi sarıdan eski rengine dönüyordu.Yiğit'in telefonunu sürekli arıyordum. Aldığım tek cevap ''Aradığınız numara şuan da ulaşılamıyor.Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.''.Şuan 50 kez aramışımdır.Sessizce küfür mırıldandım.Berk uyuyordu.Hastaneden çıkmamıza sadece 3 gün kalmıştı.Ben uçak biletlerini alıcaktım fakat Berk bir otel odası tutup NewYork'u gezdircekmiş.
Onu neden sevdiğimi anlamışsınnızdır herhalde.''Ee ilk nereyi gezmek istersin?''diye sordu.Bilmiyorum der gibi dudağımı büktüm ve omzumu silktim.''Peki o zaman.Özgürlük heykeline ne dersin?''diye sordum.Küçüklükten beri hayalimdi o elinde ateşe benzer birşey tutan kadın.Gözlerim parladı ve hemen Berk'e sarıldım.''Bu evet demek mi oluyo?''dedi. Güldüm.''Tabikide.''Dedim ve yanağına küçük sulu bir öpücük kondurdum.Sonra yatağın kenarında oturdum.
Hastane odası Berk gibi kokmaya başlamıştı.Ne de olsa yaklaşık 8 aydır bu odada tedavi oluyordu.Gözlerimi ovuşturdum.Uykum gelmişti ama bunu belli etmemeye çalışıyordum.Koltukta yatmak bana koca bir eziyetti.Berk kolunu belime attı ve hastane yatağının ortasına çekti.''Berk bu küçücük yatağa mı sığıcaz?''dedim.Esnedim.''Bana bırak''dedi.Beni kendine çekti.Kafamı göğsüne yasladım.Bana sıkıca sarıldı.Daha sonra bacaklarımı onun bacaklarının arasından geçirdim.''İyi geceler güzelim.''dedi.istemsizce gülümsedim.''İyi geceler sevgilim.''dedim.Onun sıcaklığını ve güven veren kokusunu içime çekerek gözlerimi kapattım.Onunla tekrar uyumak.Rüya gibi.''Beni hiç bırakma olurmu?''diye mırıldandım sessizce.Duyduğundan şüpheliydim.Belkide çoktan uyumuştur diyerek uykuya daldım.
---------------------------------------------------------
#Berk'ten
''Beni hiç bırakma olurmu?''diye sessizce mırıldandı Hayal.Artık onu bırakmak hayatımda yapacağım en son şey olucak.Hastalığım olsa bile ona söyliycem eğer benimle gelmek istemezse ölmeye gidicektim.Ama sanmıyorum.'Mutlaka seninle gelir.Delimisin?'dedi iç sesim.Haklı tabiki.''Söz veriyorum aşkım.Bırakmıycam.''diye mırıldandım bende.Uyumuştu sanırım.Kollarımda bir bebek gibi uyuyordu.Ona dokunmaya bile kıyamıyordum.Ha birde şu Yiğit pisliği vardı.Daha onu halledicektim.Benim sevgilimi 2. kez bırakıp gidicek kadar gerizekalı.Bu masum meleği nasıl bıraktı anlamıyorum.
Uykum yoktu.Annemler ile uzun süredir konuşmuyordum.Beni affetceklermiydi onu bile bilmiyorum.Gözlerimi kapattım ve hayal kurmaya başladım.
''Aşkım gelsenize Çağan acıkmış''diye bağırıyordu Hayal.Bir kızımız bir oğlumuz vardı.Kızın adı Arya.Erkeğin ise şimdi okudunuz. Çağan.''Tamam birtanem geliyoruz.''Dedim ve Arya'nın elini tuttum.Hızlı adımlarla annesinin yanına yürüdük.Masa hazırdı.Arya koşarak annesine sarıldı.Bende Çağan'a.Sonra Hayal bana gülümsedi.Yanıma yaklaşıp dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.Geri çekilip Arya'yı kucağına aldı.Oturup yemeğini yemeye başladı.Ben hala onu izliyordum.Çocuklara yemek yedirişini,öpüşünü,gülüşünü.Bana baktığında benim ona baktığımı anladı ve gülümsedi.Çağan kulağıma yaklaşıp ''Üzgüyüm baba.Aynı kadına aşığız.''dedi fısıldamış gibi yaparak.Hayal kahkaha atmaya başladı aynı şekilde bende.Arya dudağını büzmüştü.Onu görünce gülmem kesildi.''Ne oldu bebeğim?''dedim.''Çayan hani baya ayıktın.''dedi üzülerek.Daha bebek olduğu için bir çok harf söyleyemiyordu.Gülümsedim.''O sana aşık zaten bebeğim.Sadece şaka yaptı bize.''Dedim ve Çağan'a göz kırptım."Baba seyde bana ayık oluymusun?"dedi Arya. Hayal gülmeye başladı. "Tabiki olurum cadı."dedim ve Arya'nın yanağından öptüm. "Kıskanıyorum ama."dedi Hayal. Çağan , Arya ve ben koşarak Hayal'e sarıldık. İşte mutlu aile tablosu.
Bunların gerçek olmasını o kadar çok isterdim ki.Hayal'e baktım.Yüzünü buruşturmuştu.Kötü rüya görüyor olmalıydı. Kafamı boynuna gömdüm ve küçük bir öpücük kondurdum.Daha sonra uykuya daldım.
££££££££££££££££££££££££££££
#Hayal'den
Uyandığımda Berk'in kafasını boynumda buldum.Kolları bedenime sarılıydı.Kımıldayamıyordum çünkü onu rahatsız etmek,uyandırmak istemiyordum.Yaklaşık 5 dakika bekledim.Telefonum çalmaya başladı.Berk yüzünü buruşturdu ve sessizce bir küfür mırıldandı.Geri çekildi.''Telefon.''dedi huysuzca.Hemen kalktım ve çantamdan telefonu çıkardım.'Annem'. Ofladım.Daha sonra telefonu açtım.''Alo anne?''dedim. ''Kızım nasılsınız?Biz şey merak ettik de. Ne zaman geliyorsunuz.?''diye hızlıca sordu annem.Berk'e baktım yatakta gözlerini kapatmış bir şekilde yatıyordu.Ama uyumadığı belliydi.
''Anne sanırım 1-2 hafta sonra falan gelicez.''dedim.Daha sonra devam ettim. ''Berk'in annesi ve babası nasıl?''diye sordum.Sorduğum an Berk gözlerini açtı ve yatakta doğruldu.Cevap bekliyordu.Hopörleri açtım ve annemin ne diyceğini bekledim. ''Günden güne kahroluyorlar.Ama şuan biraz daha iyiyiler.Evlat acısı işte yavrum.''dedi annem.Berk bunu duyunca üzülmüştü sanırım.''Anlıyorum anne.Neyse benim kapatmam lazım görüşürüz.''dedim ve telefonu kapattım.Sonra Berk'e sarıldım.''Beni affetmiycekler değil mi?''diye sordu bana.''Hey sen delimisin?İnsan evladını affetmezmi?Tabi ki affeticekler.''dedim.Yanağıma bir öpücük kondurdu.''İyiki yanımdasın. Seni seviyorum güzelim.''Dedi. ''Bende seni seviyorum sevgilim.''Dedim.Geri çekildi ve konuşmaya başladı. ''Doktor ile konuşsan da erken çıksak güzelim.Olurmu?''diye sordu.Kafamı tamam anlamında salladım ve odadan çıktım.
Doktorun odasına geldiğimde kapıyı çaldım.''Gel.''diye bir ses duyduğumda içeri girdim.Beni görür görmez ayağa kalktı.''Hoşgeldiniz.''dedi.''Hoşbuldum.Im ben bir şey sorucaktım.Bugün Berk taburcu olabilir mi?''diye sordum. ''Bakın genelde hastalıkların çoğu stresten oluşur.Biliyorsunuz.Onu üzücü şeylerden uzak tutcaksanız neden olmasın?''dedi.Olumsuz bir cevap alıcam sanmıştım.''İşlemleri halletmek için danışmana gidelim.''Dedi.''Peki''dedim ve danışmana yürüdük.
İşlemler bittikten sonra Berk'i hazırlamaya başladım.Eşyalarını topladım.Artık bu lanet hastaneden kurtulcaktık.Hastanenin çıkışına geldiğimizde ''Hazırmısın?''diye sordum.''Herzaman.''dedi ve dışarıya çıktık.Temiz hava ciğerlerimi doldurmaya başlamıştı.Uzun süredir dışarıya çıkmıyorduk.Şoför arabayı getirdi.Bindikten sonra bir otele ilerledik.NewYork'un en güzel otellerinden biri olmalıydı.İçeri girdik ve odaya çıktık.''Hadi hazırlan çıkalım.''dedi.Hayır dinlenmesi lazımdı.''Berk bugün dinlenelim.Yarın çıkarız.Fazla yoruldun o hastanede''Dedim.''Haklısın sanırım.O zaman gel eşyaları yerleştirelim.''dedi.Birlikte eşyaları yerleştirdik.Büyük bir odaydı.Çift kişilik bordo renginde bir yuvarlak yatak vardı odanın ortasında.Onun tam karşısında ise büyük bir televizyon.Yatağın yanında küçük masalar vardı.Televizyonun çaprazında siyah bir masa.Banyo ise altın rengindeydi.Büyük bir jakuzi vardı banyoda.Herşey ama herşey altın rengindeydi.Tablo,havlular,klozet hatta halılar bile.Ağzım açık kalmıştı.Berk yanıma gelip alnımı öptü sonra sarıldı.Kollarımı boynuna götürüp sıkıca sardım.
''Seni seviyorum.''diye mırıldandı.''Seni seviyorum.''...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Sözüm (Tamamlandı)
RomanceSeni Sevdiğimi Düşündükçe Ölmeyi Diliyorum Tanrıdan... Her Seferinde Kalbim Başka Bir İsyan Çıkarıyor... Elimde Olsa Kalbimi Yerinden Söker Ayaklarımla Çiğnerdim... Ama Elimde Değil Ne Seni Sevmemek Nede Kalbimi Söküp Çiğneye Bilmek... Yapabildiğim...