SS-7 ''ÖZEL''

3.7K 163 1
                                    

Medya da Hayal ve Berk var. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar.
*****************
#Hayal'den
Evet. Berk bana büyük bir süpriz yapmıştı. Hatta bir değil üç tane. Gerçekten şu aile yemeği olayına inanmıştım. Berk'in aldığı kolye ayrıca bir güzeldi. Tek karar veremediğim şey son süprizdi "Hayal benimle çıkarmısın?". Şuan tüm salonda sessizlik hakim. Berk cevabımı sabırsızlıkla bekliyor. Ah evet bu çocuk benim herşeyim. Kabul edicem. "Evett!!" Diye çığlık attım.

 Sahneden atladı ve sımsıkı sarıldı. Herkes alkışlıyordu. Ben tabiki mutluluk gözyaşları döküyordum. "Seni çooook seviyorum güzelim." Diye fısıldadı kulağıma. "Bende seni seviyorum."dedim. O anda dudağını dudağıma bastırdı. İlk öpücüğümü bu tatlı çocuk çaldı. Yiğit'e izin vermezdim. Çünkü o zamanlar bu öpücük olayı çok saçma gelirdi. Geri çekildi ve yüzümü inceledi.

 Yavaş bir müzik çalmaları için talimatlar verildi ve Berk ile birlikte dans etmeye başladık. "O gün çarpıştığımızda. Hiç böyle bir olay olcağını düşünmüşmüşmüydün?" Diye sordum sessizce."Hiç aklıma gelmezdi.ama beni ne kadar mutlu ettin bilemezsin. İyiki varsın. İyiki çarpışmışız güzelim." dedi. Ona baktım ve sırıttım . Yaklaşık bir saat sonra herkes dağılmaya başladı. Bende Berk ile hediyeleri onun arabasına götürdük. Bu kafeye arkadaş olarak geldik sevgili olarak gidiyoruz. İç sesim bu aralar çok az konuşuyor. Şüphelenmeye başlamadım değil yani.

Berk'in arabasına binip eve doğru gitmeye başladık. Saat gecenin biriydi ve Berk'i bu saatte evine yollayamazdım. Evin önüne geldik. "Berk bu saatte evine gitme gel bizde kal. Nolurr."dedim. "Ah tamam güzelim. Hadi in" dedi. Hemen eve doğru koştum. Kapıyı hizmetli açmadı. Çünkü bu saatte uyurlar. Paspasın altındaki anahtarı aldım ve kapıyı açtım. "Berk bu anahtar sende kalsın. Birşey olur girersin. Benimki yukarda." Dedim. Pis pis sırıttı. Kabul etti ve cebindeki anahtarlığını taktı. Yukarı doğru çıktığımızda misafir odasının önüne geldik. Ben içeri girdim. Keşke girmeseydim. Yatak yoktu. Hay ben böle işin. 'Şansın yok kızım senin. Çocuk evine geri gidicek şimdi.' Dedi iç sesim. Berk'in elinden tuttum ve odama getirdim. "Berk bugün yanımda uyuman gerekiyo." dedim. Yine pis pis sırıttı ve "tamam o zaman. Sen giyin bende geliyorum."dedi.

Odadan çıktığı gibi hemen ayıcıklı pijamalarımı giyindim. Sonra odaya girdi. küçük bir kahkaha attı. "Ayıcıklı ha. Güzelmiş."dedi. Beni kucağına aldı ve yatağa yatırdı. Sonra yanıma yattı. Kafamı göğsüne yasladım o da bana sıkıca sarıldı. "İyiy geceler sevgilim." Dedi. "İyi geceler. Sevgilim" dedim. Sonra derin bir uykuya daldım.
*****************
Bir sesle uyandım. Gözlerimi yavaşça açtım ve Berk'e baktım. Çok terlemişti ve sürekli haraket ediyo. "Bırak gidelim." Diye mırıldanıyordu. Büyük ihtimal kabus görüyordu. "Berk uyan!! Sadece kabus görüyorsun." Dedim. Uyandmadı ve dürtmeye başladım. "Berkk!!"dedim. Gözlerini hızlıca açtı ve bana sıkıca sarıldı. "Şş tamam ben burdayım. Sadece bir kabustu."dedim üzgün bir sesle. "Oh şükürler olsun. Hayal hiç korkmadığım kadar çok korktum. Neyse gel uyuyalım." Dedi ve yine aynı pozisyonu aldık. Çok geçmeden de uykuyadaldım.
&&&&&&&&&&&
Sabah yine güneş ışığı ile uyandım. Berk'in yüz hatlarını inceledim.Melek gibi uyuyordu. Bu melek yüzü saattlerce izleyebilirim sanırım. Yavaşça gözleri açılmaya başladı. Açılığı an bana baktı ve gülümsedi. "Sen beni mi izliyordun?" Diye sordu. Utançtan yüzüm kıpkırmızı olduğunu hissediyordum. "ımm şey. Evet bebek cildi gibi pürüzsüz bir yüze sahipsin." Dedim. "Biliyorum."dedi ve alnıma küçük zarif bir öpücük koydu. Telefonun çalmasıyla dudaklarını alnımdan çekti ve telefonuma uzandı. "Sanırım sana mesaj geldi."dedi ve telefonu bana verdi. Yatakta doğruldum ve telefondaki mesajı açtım.
Kimden:Özel
"Ay canım sizi tebrik ederim. Ama Berk'i elinden almasını da bilirim. Öptüm bye"yazmış. Bunu Berk'e okudum ve telefonu elimden aldı. Birşeyler yazmaya başladı.
Kime:Özel
"Bana bak kimsin söyle. Büyük ihtimal o sürtüklerden birisin. Peşimizi bırak yoksa kötü olucak." Yazdı ve yolladı. "Korkma sen bebeğim birşey yapamaz"dedi. Sonra Berk bana sıkıca sarıldı. Hiç bırakmaz istmezmiş gibi. Sonra onun telefonuna mesaj geldi ve bendem ayrıldı.
Kimden: Özel
"Valla sarımanızı böldüğüm için özür dilerim. Ama bilin ki hep bölücem."yazmış.
"Berk ben korkmaya başladım." Dedim ve hemen etrafıma baktım. Sonra pencerenin önüne geçip dışarı baktım. "Sevgiline söyle beni aramasın. Bulamaz. Yazmış Hayal." Dedi Berk. Artık korkudan ellerim titriyordu. "Korkma sen güzelim. Ben burdayım gel aşağı inip bişeyler yiyelim."dedi. Yataktan yavaşça kalktım ve aşağı doğru inmeye başladım. Bu sapık kimse onu bir bulıyım çok pis şeyler yapıcam.

Mutfağa girip kahvaltı masasına oturduk ve yemeğe başladık. Sıcak çaydan bir yudum aldım. Sıcak içimi ısıtırken Berk konuştu. "Güzelim. Düşündüm de bir lunaparka mı gitsek?"dedi. Düşünür gibi yaptım ve "Süper olur. Kahvaltıdan sonra hemen gidelim o zaman." Dedim. Kafasını aşağı yukarı salladı. Sonra Ayşe abla geldi. "Efendim anne ve babanız bugün gelicekler."dedi. Hemen Berk'e batım. Yüzünde garip bir ifade vardı. "Gelsinler ben evde olmıycam. Beni sorarlarsa ki sormıycaklar yine de erkek arkadaşıyla dışarıda dersin." Dedim. Tamam anlamında kafasını salladı ve mutfaktan çıktı. "Onlar beni umursamıyorsa bende onları umursamıycam." Diye mırıldandım.yemeğimi bitirip Berk'in yanına geçtim ve yanağına öpücük kondurcakken kafasını çevirdi ve dudağından öptüm. utançtan yüzüm kızardı.

pis pis sırıtmaya başladı. "pislik"diye mırıldandım ve odama çıktım. Altıma dar pembe bir pantalon üstüme de pembe çiçek desenli bir tişört giyindim. Giyinirken Berk'in dün aldığı kolye dikkatimi çekti. Gerçekten çok zarif duruyordu. Gülümsedim. Deri ceketimi ve çantamı alıp aşağı indim. Berk beni arabada bekliyordu. Siyah botlarımı giyindim ve dışarı çıktım.Berk'in arabasına bindim ama Berk yoktu. Bu sabahki olayları hatırladım.'Berk'i elinden almasını bilirim.' Siktir. Kaçırmış olmasın. Hemen arabadan indim. Etrafa baktım. Bizim arka bahçeye gittim. Orda da yoktu. Bir anda biri ağzımı kapattı ve kaslı kollarıyla belimi tuttu.

Bu koku Berk'in kokusu. "Şşş benim güzelim sakin ol."diye fısıldadı Berk. "Berk. Çok kötüsün. Ne kadar korktum biliyomusun sen. Ah ağlıycaktım resmen."dedim. Ve arabaya bindim. "Özür dilerim güzelim. Bana bak sadece küçük bir şaka."dedi. Ona baktım ve kaşlarımı çattım." Affet beni prensesim"dedi. "Peki tamam ama bu son olsun. "Dedim. Başını aşağı yukarı salladı ve arabayı lunaparka doğru sürmeye başladı. 15 dakika sonra lunaparka geldik ve arabadan indim. Berk'in eline yapıştım. Çünkü burası gerçekten çok kalabalıktı. "Ee ilk neye binelim güzelim?"diye sordu Berk. Bir süre cevap vermeden etrafa baktım. "Buldum. Benimle gel"dedi ve elimden tutup sürüklemeye başladı. Dönme dolap için biletleri aldı. "Berk bundan eminmisin? Benim yükseklik korkum var."dedim. "Korkma ben yanındayım. "Dedi ve makineye doğru yürümeye başladık. Uygun yerlere oturduk ve dönme dolap dönmeye başladı. Ben korkudan aşağı bakamıyordum. O yüzden Berk'in koluna yapışmıştım. Ayrıca Berk çok yüksek sesle kahkahalar atıyordu.makinr birden durdu indik sandım. Hemen aşağı baktım ve midem bulanmaya başladı.

"Berkkk!!! Bu durdu. Berk ölcekmiyiz. Berk seni çok seviyorum. Ben ölürsem sen ölmezsen hayatına devam et olurmu?!"diye telaşla bağırdım. "Korkma güzelim bozulmadı ölmüycez." Dedi. Derin bir nefes aldım ve Berk'in koluna daha sıkı yapıştım. Çenemden tutup kaldırdı ve dudaklarıma yapıştı. Çok romantik demi. Dönme dolabın en tepesinde öpüşen sevgililer. Geri çekildi ve sırıttı. "Baksana sen. Korkumu da aldın. Korkmuyorum artık."dedim ve Berk'in çenesini öptüm. Sonra hızlıca aşağı inmeye başladı. Çığlık atmaya başladım. "Berk vazgeçtim çok korkuyorum."dedim ve makine durdu. Berk ve ben yavaşça oturduğumuz yerden kalktık.

Ayaklarımı ilk yere bastığımda dengemi sağlayamayıp yere düşüyordum ki Berk beni tuttu. "Şimdi sırada korku tüneli var. Hazırmısın?" Dedi. Ya bu çocuk beni korkutmak için elinden gelen herşeyi yapıyor. 'Bu sefer korkudan ölücen'dedi iç sesim. 'Bi sussana sen'diye tersledim. Bilet almaya gittik. Trene bindik ve karanlık bir yere girdik. Bir ara önümd kocaman bir canavar çıktı ve çığlıklarımla birlikte Berk'e sarıldım. Sonunda çıkabilmiştik. Bir banka oturdum. Berk bana ve kendisine pamuk şeker ile su aldı. "Nasılsın bakalım. Eğlendin mi?"diye sordu Berk. "Valla eğlenmekten çok korktum yani" dedim ve hafifçe gülümsedim. "Valla ben çok eğlendim. Bindiğimiz şeylerle alakası yok. Sen sürekli sarıldın. Kendimi çok iyi hissettim." Dedi ve sırıttı. "Gelmesek bile sarılırdım sana."dedim. Omuz silkti . Arabaya bindik ve beni eve bıraktı. Annemler gelmişti. Hoşgeldiniz demeden odama çıktım. Pijamalarımı giyip uyudum.

*******************************

Son Sözüm (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin