SS-33 "RÜZGAR"

2.1K 125 7
                                    

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5k olduk. Herkese teşekkürler. Birde şu vote işini halletsek süper olucak. Arkadaşlar üşenmeyip de yıldıza bassanız olmazmı? Şimdiden teşekkürler. Finale az kaldı. İyi okumalar.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Bazılarının PİŞMANLIKLARIYLA; benim AFFEDİŞLERİM bir araya gelip, ÇAY İÇELİM... deseler,
Hesabı yine, benim İYİ NİYETİM öder...!

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Herşey mükemmeldi. Annem, Arya ve ben cidden çok mutluyduk. Daha ne isterdim ki.

Akşam olunca herkes yatmaya gitti. Bende Berk ile kaldım. "Bir pes atalım mı?"diye sorunca yüzümü buruşturdum. "Ben oynamayı bilmiyorum."dedim. Babam böyle şeylere hevesli olduğu için vardı evde böyle şeyler.

"Ben sana öğretirim."diyip hazırlıkları yapmaya başladı. Bir kolu bana verip nasıl oynıycağımı öğretti. Takımları belirlerken beni Galatasaray kendini Fenerbahçe yapmıştı.

Oynamaya başladığımız an gol yemeye başladım. Yanaklarımı şişirip oynamaya çalıştım. Bilmem kaçıncı golümü yerken Berk kahkahalara boğulmuştu. "Ya Berk. Kazanmasan olmuyor mu?"diye sordum.

Kafasını iki yana salladı. "Senin bu hallerini görmek eğlenceli."diyip gülmeye devam etti. Sonra tekrar oyunu başlattı.

Ben bir gol atıp çığlık çığlığa dans etmeye başladım. "Bak ablana bak. Ne oldu? Yüzün asıldı. Kızlar herzaman yenilmezmiş değil mi?"diye sordum ve kapak yaparak koltukta dans etmeye devam ettim. Berk gülmeye başladığında yüzümü astım. "Kendi kalene bebeğim."diyince koltuğa yapıştım. O kahkaha atarken ben dudağımı buruşturmuş televizyona bakıyordum.

"Ya sevgilin için kaybetsen?"diye mırıldandım ve dudağına öpücük kondurdum. "Senin için herşey yaparım ama bu olmaz."diyip oynamaya devam etti. Pis pis de sırıtıyordu. Yerimden kalkıp televizyonu kapattım. Berk sırıtmayı kesti ve elindeki kolu yere düşürdü. Hala televizyona bakıyordu. Gözlerinde şaşkınlık, pişmanlık, mutluluk ve daha birsürü duygu vardı. Değişik.
Şimdi pis pis sırıtma zamanı bendeydi.

Berk "Aşkım ya tam gol atıyordum."diye mızmızlanmaya başladı. Gülmeye başladım. Berk bir anda yanıma gelip beni omzuna attı. "Ya Berk bırak!"diye cırladım. "Kulağımı seviyorum bebeğim."diyip odaya doğru yürümeye başladı. Ben ona tekmeler atmaya çalışıyordum ama başaramıyordum.

Sonunda odaya geldiğimizde beni yatağa yatırdı ve pijamalarımı fırlattı. Pijamalar yüzüme gelince dudağımı büzdüm. "Çok kibarsın."dedim gözlerimi devirerek ve onun çıkmasını bekledim. Direk yanıma yatınca "Berk"dedim.

"Of tamam bakmıyorum. Hadi giyin şu lanet kıyafeti."diye homurdanıp arkasını döndü. Bende hemen giyindim ve yorganın altına girdim. Berk'e popomu dönüp ellerimi yastık ile kafamın arasına aldım.

Belimde bir el hissedince ister istemez huylandım. "İyi geceler güzelim."diye mırıldandı. "İyi geceler yakışıklım."dedim ve sırıttım. Yakışıklım ona çok yakışıyordu. Zaten ona ne yakışmaz ki?...

<><><><><><><><><><><><>

#Rüzgar'dan

Sabah zar zor gözlerimi açıp yataktan kalktım. Aslında şuan uyumaya devam edebilirdim ama rüyamda Hayal'i görmüştüm. Kaçırılıyor ve öldürülüyordu. Kan dondurucu. O yüzden hemen Hayal'i görmem gerekiyordu.

Son Sözüm (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin