Medyada Berk var. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Birkaç bölüm sonra kesin final olucak. Arkadaşlar okunma sayısı iyice düştü. Bu kitaptan sonra başka bir kitap yazmaya başlıycam. İyi okumalar.
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
Olur da bir gün yolumuz kesişirse, selam vermeden geçme eski günlerimizin hatırına..
&&&&&&&&&&&
"Beni hatırlamıyor musun?"diye fısıldadım. Bana acıyan gözlerle bakıyordu. Sevdiğin kişi tarafından unutulmak kesinlikle buydu. Acı veriyordu, kahrediyordu.
"Anne bu kızı al şurdan."dedi Berk sabır dilercesine. Gözlerimi silip ayağa kalktım. "Oğlum bak. Bu senin sevgilin Hayal. 1 yıldan fazladır sevgilisiniz. Hatta evleniceksiniz. 3 ay sonra."dedi annesi. Kafasını iki yana salladı Berk. Parmağımdaki yüzüğü ona gösterdim. Hala inanmamıştı. Annesi bir süre sonra odadan çıkmıştı.
Cebimdeki telefonu çıkarıp galeriye girdim. Bir sürü fotoğraf çekinmiştik. Yanındaki sandalyeye oturup fotoğrafları ona göstermeye başladım. Lunapark'da çekindiğimiz fotoğrafa uzun bir süre bakmıştı. "Birşey mi oldu?"diye mırıldandım. Cevap vermeyip telefona bakmaya devam etti.
Ara sıra gözümden yaşlar geliyordu. Bitmek bilmeyen fotoğraflar sonunda bitmişti. Berk sıkılmış olucak ki yatakta birazcık doğruldu. "Birşey istermisin?"diye sordum. "Su olabilir." diye mırıldanınca sürahideki suyu hemen bardağa boşaltıp ona verdim. Üzerine dökmeden yavaşça içtikten sonra geri bana verdi. "Dışarı çıkabilirmisin? Hatırlamaya çalışacağım."diye mırıldandı bu sefer. Kafasını geriye atmış gözlerini yummuştu. Gözlerimdeki yaşı silip yavaşça odadan çıktım. Annemler eve gitmişti. Anlıycağınız yalnızdım.
Hastanenin kafe gibi yerine gidip yiyecek birşeyler aldım. En köşede duran pembe deri koltukların bir tanesine oturdum. Kendimi Berk'e hatırlatmalıydım. Herşeyi baştan yaşamamız gerekicekti belki ama bunu onun için yapardım. Yapıcaktım zaten.Ya hatırlamazsa? Ya ona yardımcı olmama izin vermezse? Ya başka birine aşık olursa? Kahrolurum. Biterim.
Berk'in odasına ilerledim. Kapı aralıktı ve annesi ile Berk bir konuda konuşuyorlardı. Tam kapıdan giricekken Berk bağırdı. ''Anne o kızı istemiyorum.''. Gözlerimden iki tane yaş yere düştü. ''Oğlum o senin biricik sevgilin. Onu üzemezsin. O seni çok seviyor. Sende onu. Sen ona aşıksın.''diye bağırdı bu sefer annesi. ''Ben ona aşık değilim anne.''diye kükredi Berk. Konuşma sırası bendeydi. Hızlıca içeri girdim. Kapıyı kapatırken ''Ama olucaksın.''Dedim ve onun yanına gidip oturdum.
İkiside bana şaşkınca bakıyordu. ''Herşeyi baştan yaşamaya hazırmısın?''diye fısıldadım kulağına yaklaşıp. İlk annesine baktı. Bende annesine baktım. Beni kafasıyla onayladı. Gülümsedim Ancak birkaç dakika sonra cevap verebilmişti. ''Hazırım.''
⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃⊂⊃
Hızlıca eve gidip duş aldım. Berk ile yarın için sözleşmiştik. Bizim okula gelicekti.İlk karşılaşmamızı göstericektim ona. Üstümü giyinip yatağa uzandım. Telefonumu elime alıp Berk'e mesaj yazdım.
Gönderilen: Sevgilim
İyi geceler yakışıklım.
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
#Berk'ten
Gönderen: Sevgilim <3
İyi geceler yakışıklım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Sözüm (Tamamlandı)
RomantizmSeni Sevdiğimi Düşündükçe Ölmeyi Diliyorum Tanrıdan... Her Seferinde Kalbim Başka Bir İsyan Çıkarıyor... Elimde Olsa Kalbimi Yerinden Söker Ayaklarımla Çiğnerdim... Ama Elimde Değil Ne Seni Sevmemek Nede Kalbimi Söküp Çiğneye Bilmek... Yapabildiğim...