SS-28 ''OYUN''

2.2K 122 12
                                    

Medyada Hayal, Berk, Rüzgar ve Eslin var. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Gün gelir ve onlar ki insan; yaşadığı herşey bir yalandır...! Geriye vazgeçmediği bir AŞK ve kabullenemediği bir YALNIZLIK kalır.

₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹₹

Annem'n yanağına son sıcak bir öpücük kondurup geri çekildim.O nun buna ihtiyacı vardı. Hayat arkadaşını kaybetmişti. Oldukça acı bir olaydı.

Koltuğa oturdum ve annemin gülmesini izledim. Çok geçmeden Eslin gelip yanıma oturdu. "Ee anlat bakalım. Birlikte geldiğiniz çocuk sevgilin mi?"diye fısıldadı kulağıma. "Hayır! Sadece arkadaşım."dedim. "Peki şu çocuk?"dedi ve eliyle Berk'i gösterdi. "O nu boşver."dedim ve kafamı öne eğdim. "Bana herşeyi anlatmassan seni öldürürüm."dedi. "Biz yukardayız teyzeciğim. Siz keyfinize bakın. Hayal gel!"diye seslendi. Oflayarak yerimden kalktım ve anneme el salladım. "1 saati geçerse odaya gelin. Beni öldürebilir."diye fısıldadım Rüzgar'ın kulağına. Kahkaha attı. "Hayal saçını başını yolarım! Gel şuraya!"diye çığlık attı.

Hemen odama çıktım. Yatağa oturup bağdaş kurmuştu. Bende aynısını yaptım. "Nerden başlıyım?"

•••••••••••••••

Esline'e herşeyi anlattım. Ağzı açık kalmıştı. "Kızım kapa şu ağzını sinek kaçıcak."diye dalga geçtim. "Oha! Kızım sen neler yaşamışsın böyle yaa."diye çığlık attı. Yanımda duran yastığı ona attım."kapa çeneni salak biri duycak."diye fısıldadım. "Ben artık buraya taşınıyorum Hayal. Bunu atlatıcaz birlikte."dedi. Ne? Buraya mı taşınıyo? Tüm gücümle çığlık attım ve Eslin'e sarıldım. Kapı birden açıldı. "Bişey oldu sandık."dedi Rüzgar. O kadar mı bağırdım yani??

Yüzüm domates kadar kırmızı olduğunu hissedebiliyordum. "Neyse biz Hayal ile alışverişe gidiyoruz."dedi ve elimden tutup aşağı indirdi. Bu kız deli ya. Hemen arabısına bindi. Bende bindim. Daha kapıyı kapayamadan gaza bastı. Baya hızlı gidiyordu. Hemen kemerimi taktım."Kızım sen ehliyeti kasaptan mı aldın?! Yavaşla!"diye çığlık attım. Aniden frene bastı. Alışveriş merkezine gelmiştik. Hemde 5 dakikada. Tabi nenemde bu hızla gitse 5 dakikada varır.

"Ehliyetim yok."diyince ağzım açık kaldı. "Salak. O zaman dönüşte ben kullanıyorum."dedim. Kafasını aşağı yukarı salladı e elimi tutup bir mağzaya soktu. Eline bir sürü kıyafet aldı ve kabine girdi. Bende sadece bir elbise beğenip kabine girmiştim. Dizimin 1 karış üstündeydi. Toz pembe rengi yoğundu ama aralarında beyaz şeritler vardı.

Elbiseyi giyinip dışarı çıktım. Eslin'de aynadan kendine bakıyordu. Gözü bana kaydı. "Oha! Kızım biri görücek gir şu kabine."dedi ve beni kabine sokmaya çalıştı. "Neler oluyo?"dedim. "Ya kızım eğer seni görselerdi herkes sana yavşardı. Hem kıskandım."dedi ve dudaklarını büzdü. Hemen yanağından öptüm. "Kıskanmana gerek yok benden güzelsin."dedim. Gülümsedi ve dışarı çıktı. Allah'ım iyiki geldi ya. Üstümdeki elbiseyi çıkarıp kasada ödemeyi yaptım. Eslin 5,6 tane kıyafet almıştı. Para sıçıyo mal kız.

Biraz daha alışveriş yaptıktan sonra birer kahve alıp oturduk. "Ee senin hayatında biri varmı?"diye sordum. Kafasını iki yana salladı.''Aslında biri vardı ama salak çıktı.''dedi sonra omuz silkti.''Zaten sevmiyordum.''dedi ve kahvesinden bir yudum aldı.''Allah'ım ben ne zaman aşık olcam ya?''dedi kafasını yukarıya kaldırarak.''Merak etme.Buluruz birini.''dedim ve sırıttım.Eslin güzel kızdı aslında.

±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±

Alışveriş merkezinden çıktık.Arabanın anahtarını Eslin'den aldım ve çalıştırdım.''Direk eve gitmeyelim.''dedi. Bu kızın enerjisi hiç bitmez mi ya?.''Nereye gidicez?''diye sordum. Kolundaki saate baktı. ''Tabiki bara gidicez.''diye çığlık attı. Allah'ım bana yardım et.

Son Sözüm (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin