1. ÖZEL BÖLÜM

7.5K 546 519
                                    

“Oy benim Bulutlu Böreğim, sen beni mi özledin?” Telefonu açış şeklim tabii ki her zamanki gibi harikaydı.

“Ne yapıyorsun Helin?” diye sorduğunda yatağımın üzerine daha fazla yayıldım. “Yatıyorum öyle.” diye konuştum. Kenardaki cips paketini önüme çekip birkaç tane ağzıma attım.

“Benimle buluşmaya kim gelecek peki?” demesiyle adeta yatağımdan zıpladım. Ben bugün Bulut’la buluşacaktım. Resmen unutmuştum. “Bulut, unutmuşum.” derken koşarak banyoya gittim.

“Pes sana Helin.” diye söylendi ama fazla umursadığım söylenemezdi. “Kapat hadi.” deyip yüzüne kapattım. Hızlıca elim yüzümü yıkayıp saçlarımı taradım. Akşam yemeğe gideceğimiz için sözleşmiştik.

Banyodan çıkıp odama koştum bu kez. Anlaşmamıza göre gelmesinde iki saatten daha az vardı. Önceden en hızlı hazırlanan insan bendim ama Bulut’la nişanlandığım günden beri ne zaman buluşacak olsak yavaş hazırlanıyordum.

Odama gelince hemen saçlarımla ilgilendim. Saçlarım yine pembe renkteydi. Bulut da ben de en çok pembeyken seviyorduk. Hem de biz Pembişlembik ismiyle tanışmıştık. Gülümseyerek saçlarımı yapmaya devam ettim ama keşke önce makyajımı yapsaydım.

Saçlarımdan sonra dolaptan beyaz dizlerimde olan elbisemi çıkarıp giydim. Bu elbise Bulutlu Kekimin hediyesiydi. Zengin hediyesi anlayacağınız.

Evlendiğimizde arkadaşlarıma zengin hediyesi alacaktım. Sonuçta evlenince ben de zengin olacaktım. Ne güzel koca seçmiştim kendime bee.

Elbisemi giydikten sonra aynamın önüne gelip bu kez makyajımı yapmaya başladım. Daha doğrusu ne yapsam diye düşündüm. Saçlarımı bozup tekrar yaptım. Hafifçe dalgalandırmıştım. Yeterliydi. Yüzüme de abartmayarak hafif bir makyaj yaptım. Tamam ya hazırdım ben.

Aynamın önünden uzaklaşıp telefonumu aldım.

Bulutlu Gofretim: Nişanlısının yüzüne telefon kapatmayan da...

Helin: Hazırııııım

Bulutlu Gofretim: Hızlı oldu biraz

Helin: Senin aldığın beyaz elbiseyi giyip saçlarımı yaptım o kadar

Helin: Ha biraz da makyaj yaptım

Bulutlu Gofret: Güzel olmuşsundur ♥

Helin: Tabii ki ncmkxöldç

Bulutlu Gofretim: Bir saate almaya gelirim

Helin: Daha erken gelsen de olur

Bulutlu Gofretim: Haber veririm güzel kız

Helin: Görüşürüz Bulutlu Çileğim

Bulutlu Gofretim: Görüşürüz Helinli Çiçeğim

Gülümseyerek telefonu kapattım. Odamdan çıkıp salona baktım. Annem buradaydı. “Bulut gelecek az sonra.” dediğimde kafasını salladı. “Gelsin.” dedi. Bulut evdeki herkesle gayet iyi anlaşıyordu. “Dışarı çıkacağız.” deyip kıyafetimi gösterdiğimde beni aşağıdan yukarı süzdü. “İyi.”

Gözlerimi devirip tekrar odama gittim. Bulut gelene kadar bizimkilerle konuşabilirdim.

ENİŞTEDEN GİZLİ GRUP

Çorumlu: Gençler Zümra bana küstü acil taktik

Süslü Pakize: Sarıl barışır

BuğraBeyler: Keşke bana küsen sevgilim olsa

Helin: bfhnjkdlfkvjncmdölcvk

Helin: Yazık lan Buğra’ya

BuğraBeyler:

Bulutlu Kekim | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin