Sabahın ilk saatlerinde ailecek erkenden kalktık. Dün babamın ısrarlarıyla bu gün pikniğe gidiyoruz. Yatağımdan istemsizce kalkıp lavaboya girdim. Şu an kendime bakım yapmaktan o kadar eriniyorum ki. Yüzümü soğuk suyla yıkayıp ve dişlerimi fırçaladıktan sonra saçlarımı dağınık topuz yaptım. Odama girdiğim zaman yatağıma yatan yer fıstığını gördüm. Sessizce dolabımın karşısına geçip içinden siyah dar şortumu çıkartım üstümede sporcu atleti giyindim. Bu gün hiç havamda değilim zaten 3 gündür Giray abiden köşe bucak kaçıyorum. Zaten onun soru yağmuruna tutulursam bırakmaz .
"Ablaa çok uykum var"
"Yaa kıyamam ben sana gel fıstığım"
Uykulu haliyle elliyle gözünü ovalarken yataktan kalkıp yanıma yaklaştı onun küçük bedenini kucağıma alıp odadan çıktım. Ceylan için çıkarılan kıyafetleri üzerine giydirdim aslında bakınca nerdeyse ceylanla aynı giymiştik. Hava bu gün çok sıcak olduğu için bu gün böyle giyinmiştik. Annemler bizden önce kalkıp her şeyi hazırlamıştı ve şu an sadece bizi bekliyorlardı. İkimizin üstüne siyah hırka alıp evden dışarı çıktık. Babam arabanın içinde annemle oturmuş bizi bekliyorlardı Ceylan'ı arka koltuğa oturtup bende yanına geçtim. Babam dikiz aynasından ceylanla benim Armada gidip geliyordu.
"Ooo bu gün ikinizde çok güzelsiniz"
"Hımm evet"
Çok yorgundum ve uykum vardı Ceylan çoktan kucağıma kafasını koymuş uyuyor bense kafamı cama yaslayıp uyumaya çalıştım. Arabanın içinde sesiz bir türkü çalıyordu babamda arda bir eşlik ediyordu.
"Bu gün size bir süprizim var"
Meraklı gözlerle öne atıldım babamın kolunu dürtüp konuşmaya başladım.
"Şşt merak etim söylesene, babaaa"
"Hayır, geriye yaslan düzgünce otur güzelim"
Aklıma kucağımdaki Ceylan'ın kafası gelince geri yaslandım. Şimdi daha rahat hareket ediyordu. Yol boyunca kestirdim. Piknik yerine geldiğimizde arabanın bagajından sepeti çıkartıp babama verdim annemle ben masayı hazırlarken babamda mangalı hazırlıyordu. Ceylansa yanımızdaki parka gitmiş orda salıncak sırası bekliyordu. Ekmek sırası bildiğin küçüken bende beklerdim ama bana hiç sıra gelmezdi. Kolaları ve tabakları çıkartıp masaya koyarken ardından babamın sesini duymamla arkama döndüm.
"Vay Celal bey sonunda yüzünü gördük"
Gördüğüm kişiler yüzünden kısa şok yaşamıştım. Ne yani babamın süprizi bu muydu günlerce kendisinden kaçtığım kişinin ailesi ve kendisi şu an karşımdaydı. Onlar selamlaşırken bende arka arkaya yürüyüp burdan yavaşa sıvışmayı düşünüyordum ki ayağımın bir yere takılmasıyla yeri boyladım. Canımın acısıyla olduğum yerde kıvrandım istemsizce gözlerim dolmuştu canım çok fena acıyordu. Yanıma Giray abinin gelmesiyle ağlamaya başlamıştım göz yaşlarım yavaş yavaş süzülürken ben kucağına alıp sandalyeye oturturdu. Annemin hiç bitmeyen lafları yine başlamıştı gerçekten şu annemin uzun konuşmalarını hiç sevmiyorum.
" ben anlamıyorum bu kız olduğu yerde nasıl düşmeyi beceriyor!.Hayır yani..."
"Burda kızımızın canı acıyor sen hala laf yapıyorsun"
Demek ki tek sıkılan ben değilim bu annemin laflarından. Giray abi bacağıma sıcak nefesini üfleyince hafiften titreme gelmişti. Kanayan bacağımı yeni fark etmiştim. Gözlerimin için öyle yoğun bakıyordu ki ilk kaçıran ben oluyordum bakışlarımızı. Sağ elini kaldırıp yanağımdaki göz yaşımı sildi ardından kulağıma yaklaşıp...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALEMDE Kİ POLİS!+18
Teen Fiction"B-BENİM TANIDIĞIM ADAM SEN DEĞİLSİNN!" Hıçkırıklarımın arasında şiddetli bağırmamla bana yakın olan bedeni ellerimle uzaklaştırmaya çalıştım...ne kadar uzak durursam o kadar iyidi benim için. "Y-yapma...yapma böyle davranma..." "Nasıl davran mayay...