TANITIM

57.4K 1.5K 117
                                    

BAŞLANGIÇ TARİHLERİNİZİ BURAYA BIRAKABİLİRSİNİZ 💖

🌻

 Korkut, üstündeki gömleğin düğmelerini yavaşça açıp kollarından sıyırdı. Karşısındaki güzelliğin taşa oturup hastalanmasını hiç mi hiç istemiyordu. Gömleği, gözlerini kızın yüzünden bir saniye bile ayırmadan katladı. "Bunun üstüne otur." derken eğilmiş, beyaz gömleği taş parçasının üzerine bırakmıştı. Hemen önlerindeki gürül gürül akan derenin sesi kuş cıvıltılarının içine karışıyor, kavak ağaçların arasında dağılıyordu.

Rüya, Korkut'un beyaz bir atletle kalmasına hiç takılmadan "Sağ ol." dedi sakince. Pembe çiçekli elbisesinin eteğini, avucunun içiyle kavrayıp kayadaki gömleğin üzerine oturdu.

Korkut en sonunda içine düşen kurdu açığa çıkarmak için "Moralin bozuk." dedi pürüzlü, erkeksi sesiyle. Bu sırada cebinden bir dal sigara çıkarmış, dudaklarının arasına yerleştirmişti. "Gülmüyorsun."

Gerçekten gülmüyordu... Yapmacık bir tebessüme sahipti bugün dudakları.

Rüya sessizce "Öyle." derken başı önüne doğru eğilmişti. Kızın bu halini adam ilk defa keşfediyordu. Kırgın mıydı? Üzgün müydü? Utanmış mıydı? Bilemiyordu.

Sıkıntılı bir nefes bıraktı genç kız. "Aşağı köydeki öğretmen..." deyip bekledi. Söylemeli miydi? Hem söylese bile bir şey değişmezdi. Zaten kabullenmemiş miydi? Neden şimdi ona anlatmak istiyordu?

Korkut'un kalın kaşları anında çatılırken olduğu yerde dimdik bir hale gelmişti. "Ne olmuş öğretmene?"

"Bu hafta sonu bize geleceklermiş. Hayırlı bir iş için." dedi bulanık sesiyle. Ne hissetmesi gerektiğini bilmiyordu. Daha önce de görücüler gelmişti fakat bu seferkiler başkaydı. Babası biricik kızını bir öğretmene vermeye oldukça meraklıydı.

Genç adamın sigarası, dudaklarının arasında kalakaldığında yüzünde kaskatı bir ifade belirmişti. Her şeyi ağırdan alayım derken hata mı yapmıştı acaba? Dişlerinin arasından neredeyse tıslar gibi konuşmaya başladı. "Sen ne düşünüyorsun?" dedi kara zorla. "Seviyor musun adamı?"

Genç kız geldiğinden beri ilk defa kahkahalarla gülmeye başladı. Kahverengi dalgalı saçları arkasına doğru savrulurken gözleri kısılmış, yanaklarındaki gamzeler belirginleşmişti. Korkut bu görüntünün tek bir anını bile kaçırmak istemeden büyülenmiş gibi kızı izledi.

Sonunda kahkahası dinerken yüzüne yayılmış tebessümle "Bilmem. Daha önce hiç birini sevmedim ki." dedi.

🌻

PÜRSEVDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin