13) Školní princezna

4K 304 21
                                    

Hum... Tady je další dílek :33 Doufám, že se bude líbit ^^ Omlouvám se, že vyšel tak pozdě. Liuška měla moc práce - ale fakt... Těch písemek -.-" Musím si udržet dobré známky .. ^^

Probudilo mě hlasité "crrr". Lekla jsem se tak, že jsem spadla z postele. No jo, klasika. Promnula jsem si oči a vstala. Zamířila jsem do koupelny a splnila ranní hygienu. Poté jsem se znuzeně došourala do kuchyně, kde jsem si nachystala snídani.

Vyšla jsem z domu, který jsem před odchodem zamkla a zamířila ke škole. Poslední dobou jsem s ostatníma trávila nějak moc času. Mohu říct, že jsem za ně ráda. Na povrchu vypadají jako největší drsňáci naší školy, ale uvnitř to jsou skvělí kluci. A Natsumi je úžasná holka. Nebýt jí, asi ještě trčím v tom smradlavém sklepě ci co to bylo. 

Kousek od sebe jsem uviděla dvě mávající postavy. Ihned jsem si uvědomila, že ta růžovovláska je Natsumi a ten hnědovlásek je Izuko. Usmála jsem se a také jim zamávala. Za chvilku jsem došla k nim. Ti dva se drželi za ruce, jak jinak. ,,Ahojky Aya-chan" pozdraví Natsumi a já jen kývnu na pozdrav.

Všichni tři míříme do školy. Před ní stojí Zero a Hiroki, usmívající se od ucha k uchu. Zvednu ruku na pozdrav, oni udělají to samé. ,,Ahoj" řeknu, když dojdeme k nim. Oba pozdraví. ,,Tak já mizím, musím si něco zařídit" zazubí se Hiroki a odejde. Kouknu na Zera, který si jen hlasitě povzdechl a pak koukl na nás. ,,Jdem?" řekne s úšklebkem a my jdeme za ním.

Vejdu do školy a zajdu ke své skřínce. Otevřu dveře a vyndám si věci. Hodím si do školy učebnice, které potřebuju a pak zamířím za Natsumi a ostatníma. Zero se s náma rozloučí v polovině cesty ke třídě... Natsumi a Izuko šli někam spolu, takže já zůstala sama. Mířila jsem ke třídě.

Cestou k ní jsem si povšimla Hirokiho, který se skláněl nad jednou dívkou z naší třídy. Byla rudá jak rajče a já jsem se jen tupě usmála. O nečem si povídali a dívenka pak dala Hirokimu sešit, který držela v ruce a poté odešla. Hiroki se koukl směrem ke mě a zazubil se. ,,Kdybys mi řekl, ten úkol z matiky bych ti dala opsat" zazubím se a kouknu na sešit matematiky, který držel Hiroki v ruce. ,,To by pak nebyla zábava" odvětil s úšklebkem a společně jsme se vydali do třídy. 

Sedla jsem si do lavice. Hiroki šel dopisovat úkol. Za pár minut jsem uviděla vejít do třídy Izuka a Natsu-chan, kteří se něčemu smáli a drželi se za ruce. Poté si sedli do lavic a chystali se na hodinu. *Takumi příjde zas pozdě* pomyslím si.

Pak do třídy vešel Zero, který neměl moc dobrou náladu. ,,Co se děje?" zeptám se ho. ,,Rozbil jsem květináč a tak mi učitel dal jakýsi trest" odvětí naštvaně Zero. ,,Schválně?" špitnu. ,,Byl jsem... Naštvanej" řekne Zero a prohrábne si vlasy. ,,Nemůžeš jenj tak rozbíjet květináče, když si naštvanej! No... A co máš za trest? Myslela jsem, že učitelé vám tresty "nesmí" dávat" řeknu mu. ,,Už to neudělám..." zazubí se a pak se koukne z okna. ,,Musím napsat stokrát ,,Nesmím rozbíjet květináče" ... No, najdou se i učitelé, kteří nám prostě nějaký trest dají. Ale i tak, máme dost volnou uzdu" dodá Zero a pak si jde sednout.

Asi za 5 minut, těsně při zvonění došel do třídy Takumi. Měl svůj obvyklý šibalský úsměv na tváři. Akio mu trochu vynadal, že zas přišel pozdě a další takové věci. Potom náš hluk přerušila přicházející třidní učitelka. Za ní došla nějaká dívenka. Vypadala docela roztomile a všichni kluci (kromě naší pětky) byli totálně vyjevení. 

,,Toto je Hari Reila" pronese učitel. ,,Ahojky! Jsem Hari! Doufám, že spolu budeme vycházet!" řekne dívenka s úsměvem a jde si sednou na nějaké volné místo. Začíná matika.

Po hodině byla Hariina lavice obklopena skoro všemi kluky ze třídy. ,,A máme novou školní princeznu" zazubí se Natsumi a dá si ruce do kapes. ,,No, ale je hezká. Aspoň to není další fiflenka ve třídě. příjde mi docela milá" řekne Takumi s úsměvem. *No.. Hezká je. Ale...* pomyslím si trošku naštvaně. 

Konečně máme volnou hodnu. Vždycky jsme jí měli. Sloužila hlavně jako pauza na oběd. *Bože, Takumi, co na Hari vidíš?* pomyslím si. *A... A co mě to vůbec zajíma?! Měj si rád koho chceš, mě je to naprosto fuk!* pomyslím si a vyjdu ze třídy s obědem v ruce. Na chodbě uvidím Takumiho a Hari. ,,Takumi, ukážeš mi školu?!" křikne nadšeně Hari tak, abych to slyšela. ,,Jistě" odvětí Takumi s úsměvem. *Ts!* syknu v mysli a probodnu oba pohledem. Poté jdu do jídelny, abych se najedla.

Po obědě zamířím na holčičí záchody. *Takumi BÁÁÁÁÁKA!!!* křičím v mysli. *Bože můj... To je ale kretén!* pomyslím si naštvaně. *Počkat... Proč se vůbec zlobím? A co mi je do toho, s kým se Takumi baví?* zarazím se a trošičku zčervenám. Poté dojdu k holčičím záchodům a vejdu dovnitř. Umyju si obličej a upravím se v zrcadle. ,,Yosh!" zazubím se a vyjdu.

Kousek odsud uvidím Takumiho a Hari. Hryznu se do spodního rtu a sleduju je. Oba zalezli do jakési třídy. Pomalu jsem šla tam a opřela se o zeď. Nakoukla jsem do třídy. Vyjeveně jsem hleděla na ty dva. Líbali se. Zatnu pěsti. Takumi si mě všiml a odlepil se od Hari. Měl vyjevený výraz jako já. Hleděli jsme na sebe. Viděla jsem Hariin úškleb. Rozběhla jsem se pryč.

,,Aya-chan!" křičel za mnou Takumi. Běžela jsem rychle jako blesk a doběhla bez povšimnutí k záchodům. Zamkla jsem se v jedné kabince. Slyšela jsem Takumiho křik. Hledal mě, ale to mě fakt nezajímalo.

Koukala jsem se do země a přemýšlela nad tím, co jsem viděla. Na zem dopadlo pár hořkých slz. 

,,Proč sakra... Brečím?" špitnu

Héhé, je zde další díl ^^ Áno, zas jsem vám to usekla :DD Budu jen doufat, že mě nezabijete xD Každopádně... Doufám, že se vám dílek líbil!^^ Velmi děkuji za všechny ty vote a komenty, moc mě to těší! ^^ A nejvíc děkuji za těch neuvěřitelných 3 700 + shlédnutí :333 ARIGATO :333

+ Obrázek Hari a písnička

-Lia

DelikventiKde žijí příběhy. Začni objevovat