Probudilo mě hlasité zvonění telefonu, které mi oznamovalo, že mi někdo poslal SMS. ,,Néé, já ještě nechci vstávat!" špitla jsem a zabořila hlavu do polštáře. ,,Vypněte to někdo, kdokoliv..." povzdechla jsem si a pak otevřela jedno oko. Vyjekla jsem, jelikož u postele seděl Akio a já zapoměla, že jsem vlastně u něho spala.
,,Vyděsil jsem tě?" zeptá se Akio s úšklebkem. ,,Ne, jenom jsem zapoměla, že jsem u tebe usla" odvětila jsem a sedla si. ,,A sakra... Já nebyla celý den doma. Mamka bude zase vyšilovat! Mimochodem, co je dneska za den?" zeptala jsem se naléhavě. ,,Dneska je neděle. Prospala jsi celou sobotu. Ale aspoň sis vyléčila horečku" odvětil Akio ,,Úžasné, mamka mě vyhodí z okna" špitnu a vstanu.
,,Nevyhodí" řekne Akio a vezme si můj mobil. Chcvíli něco hledá a pak mi ho podá. ,,Ty jsi napsal mojí mamce SMSku, zatím co jsem spala?" zeptám se s úsměvem. ,,Jo" zazubí se Akio. ,,Díky moc, zrovna si mě zachránil" špitnu. ,,Počkej, ráno mi přišla ta nová... Musím si jí přečíst" řeknu a chvíli hledám v mobilu. Dostala jsem novou SMS od mamky. ,,Musím domů" špitnu a Akio kývne. ,,Chceš doprovodit?" zeptá se. ,,Ne, v poho" odvětím s úsměvem a jdu si pro věci.
,,Díky za všechno" špitnu a obejmu ho. On se jenom pousmějej a zamává mí. Běžím přes cestu domů. ,,Jsem tady!" křiknu, když vejdu. ,,Ahoj Ayame. Jak bylo?" zeptá se mamka. ,,Dobře" odvětím s úsměvem. ,,Je oběd" dodá mamka a já jen kývnu.
,,Jdu ven!" křiknu, když jsem po obědě. Mamka jenom kývne a já vyběhnu ze dveří. Nemám absolutně páru, co budu dělat, ale nechtělo se mi tvrdnout doma. Jdu směrem k parku. Už se pomalu stmívá. Vezmu si mobil a hraju nějaké hry. Konečně uvidím park. Je u něho automat, tak si hned koupím kávu.
Sednu si na nezasněženou lavičku pod stříškou a koukám kolem. Je to tu zcela bez dětí. Najednou uvidím nějakou postavu. Černé vlasy a žluté oči. ,,Ahoj Hiroki!" křiknu na černovláska, který je nejspíš ponořen ve svých myšlenkách. ,,Oh, Ayame-chan, copak tu děláš?" zeptá se Hiroki. ,,Sedím a nudím se" odvětím s úsměvem ,,Hah, jak stručné a jasné" špitne a sedne si vedle mě.
,,Nechceš někam zajít?" zeptá se s úsměvem Hiroki a já kývnu. ,,Kam?" zeptám se, když vyjdeme z parku. ,,Hm... Nemám zdání," odvětí černovlásek. Povzdechnu si. Najednou uslyšeím jeho kručení břicha a zazubím se. ,,Tys nic nejedl?" řeknu tiše. On jen kývne. ,,Fajn, tak půjdeme na večeři. Mám taky hlad" křiknu. ,,Fajn, ale platím já" odvětí Hiroki. ,,Tss, jak myslíš" zazubím se.,,Támhle je nějaká restaurace" oznámím mu a ukážu tím směrem. On kývne.
Po večeři jdeme společně domů. ,,Hele, dáš si něco z automatu?" zeptá se mě s úsměvem. ,,Jasně... Třeba kávu" špitnu a pousměju se. On kývne a oběhne přes ulici. Sednu si na lavičku a procházím si zprávy.
Odněkud se vynoří tři siluety. Povzdechnu si a dál koukám do mobilu. Kluci se zastaví u lavičky na které sedím a koukají na mě. Jeden se pousměje. ,,Hele, jseš tu sama? Nechceš se bavit s náma?" zeptá se druhý a šibalsky se usměje. ,,Nemám zájem." odvětím klidně a dál se věnuji mobilu. Jeden kluk mi ho vezme. ,,Vrať to, pokud nechceš přes držku" špitnu s ledovým klidem.
,,Hm? Od tebe?" zeptá se a začne se smát. ,,No, mohla bych, ale nechce se mi... Myslela jsem od něho" řeknu a ukážu na Hirokiho, který stojí s ďábelským úsměvem za nima a v ruce drží mou kávu. ,,He? Tvůj kluk?" zazubí se jeden. ,,Ne, kamarád" odvětím s úsměvem a vstanu. Pomalu kráčím k černovláskovi a vezmu si od něj kávu. ,,Díky" špitnu. ,,Nemáš zač" odvětí Hiroki s úsměvem.
,,Takže, vrátíte mi ten mobil?" zeptám se s úšklebkem. ,,Ani náhodou" odvětí jeden. Kouknu se na černovláska a on se jen pousměje. Za pár minut mám svůj mobil zpátky a ti tři idioti běží po celé ulici, podělaní strachy.
,,Díky za všecko" řeknu s úsměvem, když dojdeme k mému domu. ,,Nemáš zač. Někdy si to zopakujeme, ne?" zeptá se s úšklebkem. Kývnu. ,,Brou" dodám a zamávám mu. On pomalu odchází.
,,Jak bylo?" zeptá se mamka. ,,Fajn" odvětím s úsměvem a jdu do pokoje. Lehnu si na postel a usnu.
,,Natsu-chan!" křičím na dívku, běžící ke školní budově. ,,Huh? Ahoj Ayame-chan!" mává na mě růžovovláska a zastaví se. Konečně k ní doběhnu. Společně míříme do školy. ,,Dneska píšeme z té matiky" zavrčím naštvaně. Matika byla horor. Natsumi kývne.
Sednu si do lavice a koukám se kolem. Zvoní. Do třídy vchází učitelka, začínáme psát test. Náhodou to bylo docela lehké. Když dopíšu, opřu se o opěrátko a koukám kolem. Akio taky dopsal, stejně jako Izuko a Natsumi. Takumi tam furt něcodopisoval, Hiroki už to taky dokončil a Zero usnul! Povzdechnu si. Učitelka se na mě kouká. Nenápadně vezmu kus gumy a hodím to po Zerovi. Ten se probere a začne psát. Oddechnu si.
,,Tak co, jak jste to zvládli?" zeptá se Takumi, když se všichni sejdeme na chodbě. ,,Za jedna" špitnku. Natsumi, Hiroki, Akio a Izuko taky řeknou ,,Za jedna". ,,Já mám tak za tři" povzdechne si Zero. ,,Já nemám ani páru. Ale možná dostanu jedna" řekne Takumi a sá ruce do kapsy.
Zase zazvonilo. Do třídy vešla naše třídní. Teďka jsme měli jakousi hodinu navíc, po škole. ,,Milí žáci... Děkuji, že jste si našli čas a přišli. Víte, že se na naší škole bude konat každoroční festival..." říká učitelka. ,,Teď jsem moh být doma a hrát na kompu" pronese někdo. Povzdechnu si. Učitelka radši nic neříká a pokračuje. ,,Potřebuju několik lidí. Každý si vylosuje nějakou práci a přiřadí se do skupiny s tím člověkem, se kterým bude pracovat" dořekla učitelka.
Já jsem si vylosovala kreslení plakátů a tak. Měla jsem to společně se Zerem, Izukem a Natsumi. Po škole jsme všichni šli domů. Festival měl být za týden...
Jupí, konečně mám dopsanou další kapitolu :D Doufám, že se vám líbila. Děkuji za každý vote a koment. Omlouvám se za chybičky v textu ^^
+Obrázek Hirokiho a písnička
-Lia
ČTEŠ
Delikventi
Romance- Příběh je poněkud starší, proto se omlouvám za veškeré gramatické chyby, nudné části, nenávaznosti, retardovanou zápletku. Nemám však srdce to odstranit, vzhledem k tomu, že má skoro 100K Je to moje prvotinka :) Ayame se zrovna přestěhovala do ma...