Yo yo yo, další dílek ^^
Ležela jsem v posteli vedle blonďáčka. On ještě pochrupoval a mluvil ze spaní. Lhece jsem se pousmála a naklonila se k němu blíž, abych slyšela, co říká. ,,Miluju tě, Aya-chan" špitl tak tiše, že jsem to sotva postřehla. Zčervenala jsem a sledovala ho. Co to teďka zrovna řekl? Miluje... mě?
Poté se Takumi převalil na druhý bok a zas si sám pro sebe něco mumlal. Radši jsem se rychle vymotala z peřin a šla do koupelny. Byla jsem stále červená. Povzdechla jsem si. Řekl to ze spaní.. myslel to vážně?
Svlékla jsem se a dala si rychlou sprchu. Vzala jsem si na sebe bílé tílko a černé kraťasy. Vyšla jsem ven z koupelny, blonďáček stále spal. Vyšla jsem z pokoje a po schodech mířila do kuchyně. Ukořistila jsem jablko a rychle jej snědla.
Všichni ještě byli zalezlí v posteli, jediná já byla na nohou. No jo, bylo teprve 8 hodin. Vyšla jsem ven a tiše za sebou zavřela. Mířila jsem k moři. Nikdo venku nebyl, což bylo docela fajn. Usmála jsem se a šla směrem k molu.
Sedla jsem si úplně na konec a nohy dala do studené vody. Koukala jsem se do vody a přemýšlela nad tím, co Takumi řekl. *Miluju ho... taky? Ne... nemožné" pomyslím si a trošku se začervenám.
,,Ayame!" ozvalo se z dálky. ,,Ahojky Akio" řeknu bělovláskovi, který sem přišel. ,,Ahoj" odvětil s úsměvem a sedl si ke mě.
,,Copak tu děláš takhlenc sama?" řekne mi. ,,přemýšlím" špitnu. ,,Nad čímpak?" zeptá se. Nic jsem neříkala. ,,Hej Akio...?" špitnu. ,,Hm?" zabručí.
,,Když na někoho stále myslíš, je ti bez něj smutno... Červenáš se, když ti něco řekne... jsi smutný, když ti ublíží... Znamená to... že jej miluješ?" zeptám se tiše a lehce se začervenám. ,,Asi... asi jo" odvětí s úsměvem.
,,Mluvíš o Takumim?" řekne mi. Zrudnu. ,,N-ne!" vyjeknu. ,,Tak jsem se trefil" zazubí se bělovlásek. ,,Ts! To je fuk" odseknu a koukám se do moře. Akio se usměje a vstane. ,,Když někoho miluješ... Tak mu to prostě řekni. Nemáš co ztratit" řekne mi a pomalu odejde.
,,To se ti lehko řekne" špitnu a kopu nohama ve vodě. Povzdechla jsem si. ,,Takže ho miluju... jo?" řeknu tiše do větru a pozoruju slunce. ,,Tse... Nemám na to, abych mu to řekla... A kdoví.. jestli to myslel vážně... Byl to... sen.. jen se mu... něco zdálo" špitnu.
-
Seděla jsem tam bůhví jak dlouho a stále přemýšlela. Nakonec jsem se zvedla a šla se projít po pláži. Písek byl teplý a lepil se mi na nohy. Usmála jsem se...
Koukla jsem se směrem k molu. Někdo tam seděl. Černovlasý kluk. ,,Hiroki?" pomyslím si nahlas a rozejdu se tím směrem. Jdu pomalu po molu. Nikdo jiný to asi být nemohl. ,,nečekal bych tě tu Ayame-chan" řekne známý hlas. Ne, nebyl Hirokiho... Ale Renův!
Pomalu vstal a koukal na mě modrýma očima. *Co tady ten... kretén dělá?!* pomyslím si. Rena jsem nenáviděla od toho incidentu v uličce... (15. kapitolka delikventů ^^ )
,,Co tady sakra děláš?" zavrčím. ,,Nemůžu snad jet k moří?" zazubí se. Neměla jsem k tomu co říct. Neměla jsem chuť s ním mluvit. Rychle jsem se otočila a chtěla odkráčet, ale on mě chutnul za ruku a přitáhl si mě k sobě.
Políbil mě. snažila jsem se jej odstrknout, ale někdo to udělal za mě. Takumi... Kdo jiný, že? Rena ode mě odtrhnul a skopl ho do studené vody. ,,Říkal jsem ti, že ještě jednou na Ayame šáhneš, tak dostaneš... " zavrčí blonďáček. Vypadal, že nemá chuť se prát. Vzal mě za ruku a táhl pryč.
,,Děkuju" řeknu mu, když jdeme po pláži směrem k baráku. ,,Nemáš zač" řekne s úsměvem.
Snad se líbí ^^ Gomen, že je to tak krátké :( Nemám čas
+ obrázek a písnička
-Lia
ČTEŠ
Delikventi
Romance- Příběh je poněkud starší, proto se omlouvám za veškeré gramatické chyby, nudné části, nenávaznosti, retardovanou zápletku. Nemám však srdce to odstranit, vzhledem k tomu, že má skoro 100K Je to moje prvotinka :) Ayame se zrovna přestěhovala do ma...