5) Příprava na festival

5.3K 340 26
                                    

Yosh ^^ Nějak jsem se přinutila a napsala další kapitolu ... Díky bohu, nějak jsem to stihla :D 

Seděla jsem v lavici a koukala z okna. ,,Ayame, pozor" syknul Akio směrem ke mě. Nějak se mi podařilo vyhnout se klíčím od naší paní učitelky. ,,Slečno Ayame, dávejte pozor při mé hodině!" křikla. Jelikož jsem byla poslední v řadě, klíče narazily do skříně za mnou a já je šla znuzeně zvednout. Předběhl mě Takumi a klíče hodil učitelce. Ta se tomu sotva vyhla. Zůstala vyjeveně stát s otevřenou pusou. ,,Pozor na ni, ráda způsobuje bolest ostatním lidem..." špitne mi do ucha Takumi. ,,Všimla jsem si" odvětila jsem.

,,Konečně je konec!" křikla jsem šťastně. Šťastnější jsem ještě nikdy nebyla. Po této hodině následovala matika a dostali jsme své opravené testy. ,,Hiroki Azumi, za dvě, dobrá práce. Zero Itsuki, za dvě, mohl bys být lepší. Akio Niroki, za jedna, bez chyby, jako vždy. Izuko Reito, za jedna, pěkná práce. Natsumi Risa, za jedna, bezchybné. Ayame Yoshi, za jedna, bezchybná práce. Chválím." dořekne učitelka. Potom se vražedným pohledem podívá na Takumiho. ,,Takumi Seiro... Ty jsi podváděl?" zeptá se učitelka. 

Takumi vstane a nahodí vážnou tvář. ,,Ne, učil jsem se. Pomohla mi Ayame-chan" odvětí Takumi a usměje se. Učitelka se na mě koukne a zaculí se. Schytám několik vražedných pohledů od holek kolem. *Opravdu děkuju, Takumi!!!* pomyslím si naštvaně. Kvůli něho zemřu. 

,,V tom případě... Gratuluju, máš jedničku" pousměje se učitelka, celá šťastná a vyjevená z této divné věci. ,,Chudák paní učitelka, asi zemře štěstím" špitne Akio a já dostanu záchvat smíchu. Musím si před sebe dát učebnici, aby nikdo neviděl jak se tlemím. 

Znáte ten pocit, když vám kolem hlavy proletí učebnice? No, tak to vám radím, rychle vypadněte ze své třídy, protože to nikdy není dobré znamení... Zrovna teď mě začalo pronásledovat asi milion princezniček-Takumiho fanynek. Začaly po mě házet různé předměty. Kolem hlavy mi proletěly červené nůžky a já si hned vzpoměla na Akashiho z KnB. Trochu jsem se pousmála.

Najednou mě někdo strhnul do prázdné třídy, takže mě fanynky začaly hledat a nevěděly, kde jsem. Uslyšela jsem jednu která říká, že se umím teleportovat. *WTF? Tohle je IQ bublajícího bláta...* pomyslím si. Ve třídě byla tma až na modré svítící oči. ,,Takumi, přestaň blbnout a rosviť" špitla jsem. ,,Nemůžu, stále tě honí ty princezničky" zazubí se Takumi a zamkne dveře.

,,Kdyby náhodou" dodá, při zamknutí. Nasucho jsem polkla. *Kdyby něco, skopu ho* pomyslím si. *No, to jsem se tedy moc neuklidnila* řeknu si sama pro sebe a sednu si na jednu z lavic. Povzdechnu si. ,,Jak dlouho tu chceš být?" zeptám se. Takumi pokrčí rameny. ,,Dokud neodejdou... Stejně je konec školy, tak je to jedno" pronese. ,,Fajn, zkusíš něco a zabiju tě. Tentokrát ani argument jako : ,,To byl vítr" ti nepomůže" zazubím se. ,,Nic bych si nezkusil. Protože by mě Natsumi schodila ze střechy" odvětí s úšklebkem Takumi. ,,Kde jsou ostatní?" zeptám se. ,,Mno... Akio šel do umělecké třídy a něco maluje. Natsumi a Izuko dodělávají nějaké plakáty na festival u Natsumi doma... No, doufejme, že se nezačnou věnovat něčemu jinému... Hiroki šel domů hrát hry a Zero říkal, ať ti vyřídím, že máš pak jít do třídy, musíte prý taky dodělat ty plakáty. A já tu s tebou budu, dokud se nepřežene ta mexická vlna" zazubí se Takumi. 

,,Hmm" zabručím a lehnu si na lavici. Takumi mě zaujatě pozoruje. ,,Copak je?" zeptám se. ,,Nezamýšlíš nic úchylného, že ne?" probodnu ho pohledem. On zakývá hlavou. ,,Nic, ale proč ležíš na lavici?" zeptá se. ,,Z nudy. Jsem unavená" špitnu a zívnu. ,,Hlavně neusni" zazubí se Takumi. ,,S úchylákem v jedné místnosti neusnu, to se neboj" odvětím s úšklebkem. ,,Upřímnost nadevše, že?" zašklebí se Takumi. ,,No jo no" špitnu s úměvem. Najednou vyjeknu, jelikož mě něco štíplo. Spadnu z lavice na zem. Takumi se začne smát a potom mě nějak opatrně zvedne. ,,V poho?" zeptá se. Kývnu. ,,Jdu za Zerem. Měj se, úchyláku" řekla jsem klidně a zamávala mu. 

,,Můžeme začít!" křikla jsem na Zera, který zrovna vybarvoval písmo na jednom plakátě. Byl dost velký. ,,Tak, co mám dělat?" zeptám se. ,,No, vybravi tohle" ukázal mi Zero. ,,Jé, to jsi kreslil ty?" zeptám se a koukám se na krebičky jídla s očima. Nejspíš to byl plakát do naší školní "restaurace", která byla otevřena na festivalu. ,,To je tak Kawaii!" křiknu s úsměvem. ,,To dělala Natsu-chan" řekne Zero. ,, Řekl bych, že k ní se to vůbec nehodí. Je to démon v lidském těle. Tohle je na ní moc roztomilé" pronese červenovlásek. ,,Ale notáák... Natsu-chan je hodná a skvělá osoba!" křiknu se šibalským úsměvem. ,,Chceš si se mnou vyměnit těla? Potom uvidíš, jak moc hodná je" zazubí se Zero."N-ne, díky" špitnu a začnu se věnovat plakátu. 

,,Jsem unavená... Hele, nechceš to dodělat u mě?" zeptám se. ,,Jasně, proč ne" odvětí Zero a zbalí asi 5 plakátů, které jsme měli dodělat. Vezmu si věci a jdeme ke mě.

,,Tady" ukážu na velký rodinný domek. Vejdu dovnitř a sezuju si boty. ,,Tady to rozlož" ukážu na stolek uprostřed obýváku. Sednu si na zem. Zero mi dá jeden plakát a já začnu vybarvovat. ,,Na kluka hezky píšeš" pronesu s úsměvem. ,,Díky" zazubí se Zero a začne psát něco na plakát. 

,,Jdu pro pití" špitnu a odběhnu do kuchyně. Omylem zakopnu o rohožku a nějak si skřivím nohu. Hrozně to zabolí a já se skácím k zemi. ,,Aya-chan!" křikne Zero a stihne mě zachytit, než se rozplácnu na zemi. ,,V pohodě?" zeptá se. ,,No, asi jo, jen mě bolí noha" zazubím se. ,,Bože, nechápu, jak se v téhle situaci můžeš smát..." odvětí Zero. ,,Kde máte obvazy?" zeptá se. ,,Tam, v té skřínce" oznámím mu. On vytáhne obvaz a zaváže mi nohu. ,,Ty jsi nešika" pousměje se. ,,No jo no.." špitnu. Po jedné noze doškáčku k plakátům a sednu si. Začnu zase kreslit. Najednou mě přemáhá únava. Usnu.

Cítím teplo. Pomalu otevřu oči. Ležela jsem na gauči a byla přikrytá dekou. Pro jistotu jsem si zkontrolovala, zda-li jsem oblečená, protože jsem usla vedle dalšího úchyláka. Teda, myslím. ,,Nic jsem s tebou neprováděl, neboj se" zazubí se Zero, který dodělával plakáty u stolku. ,,Já si to jen ověřila" řeknu a vstanu. Po jedné noze zase dohopkám ke stolečku a začnu pomáhat.

,,Yoosh, hotovo!" křiknu s úsměvem. ,,Fajn. Je 10 večer" zazubím se. ,,Dobře, tak já už půjdu" pousměje se Zero. ,,Ale prosím tě! Klidně tu přespi, mě je to jedno" pousměju se. ,,A můžu spát v tvé posteli?" zeptá se s úšklebkem. ,,ANI NÁHODOU TY ÚCHYLÁKU!!!" křikla jsem a začala rudnout. ,,Dělal jsem si srandu. Vyspím se v obýváku" zazubí se Zero. ,,Tss.." syknu a jdu po schodech nahoru. ,,Brou!" špitnu při odchodu a mířím do postele. Moc únavný den...

Ya, podařila se mi delší kapitolka :333 Konečně jsem to dopsala. No, doufám, že se vám líbilo :) Děkuji za všechny vote a komenty, opravdu moc díky. Omlouvám se za chybky... Píšu po tmě, takže nějak nevidím na písmenka :D Moc děkuji :)

+ Obrázek Zera a písnička :) 

-Lia

DelikventiKde žijí příběhy. Začni objevovat