6) Festival - Já a čtyři úchyláci

5K 342 30
                                    

Nějak jsem se donutila napsat další díl. Jsem velmi nadšená, že to čtete, minna ^^ Moc děkuju :3

Vyskočila jsem z postele. Dneska byl ten den... Festival! Byla jsem nadšená, víc než kdokoliv jiný. Prostě happy jak dva grepy. Nejprve jsem vběhla do koupelny. Musela jsem se učesat a osprchovat. potom následovala úprava mého vzhledu.

Rychle jsem se bežela převlíct. Vzala jsem si školní oblečení, protože to byl školní festival a my měli teďka školu. Sice jsme jenom zdobili a tak, ale i přesto, škola je škola. Dost smutná realita. Někdo vešel dovnitř, když jsem zapínala posledních pár knoflíčků u halenky. Koukla jsem se, kdo je tím nevítaným hostem v mém pokoji.

,,Z-Zero, ty úchyláku! Vypadni z m-mého pokoje!" křikla jsem celá rudá. On taky zčervenal, jelikož nejspíš viděl kousek mojí podprsenky. Dost smutné. Sedla jsem si na zem a tvář mi hořela. *Doháje... Já na něho úplně zapoměla... Sakra* pomyslela jsem si. ,,N-nauč se a-aspoň k-klepat!" vyjekla jsem na něj. ,,G-gomen, Aya-chan" špitl Zero za dveřmi. 

Vstala jsem a šla do koupelny, napít se vody. Když se mi do obličeje vrátila barva, mohla jsem opustit svůj pokoj. ,,Opravdu se omlouvám, Ayame" řekl Zero, když jsem vyšla z pokoje. Povzdechla jsem si. ,,V-v pohodě. K-kdyby to b-byla N-Natsu-chan tak u-už jsi mrtvý" vykoktám. ,,Jo, to asi jo" zazubil se Zero.

Šli jsme společně do školy. No, měli by jste vidět tváře těch princezniček. Bylo to k nezaplacení! ,,Natsu-chan!" křikla jsem na dívku, která šla vedle hnědovlasého kluka. ,,Oh, Ayame-chan! Ahoj!" křikla na mě Natusumi a já jsem rychlým krokem šla k nim. Ten hnědovlásek byl samozřejmě kdo jiný, než Izuko. ,,Ahojte, hrdličky" zazubil se Zero. Natsumi ho zabila pohledem a on se radši přestal usmívat.

,,Nádherně jsi nakreslila ty plakáty, Natsumi-chan" pochválila jsem jí. ,,Jé, děkuju!" křikla. Společně jsme tedy šli do třídy. Cestou jsme potkali ještě všechny tři zbývající - Takumiho, Akia a Hirokiho. 

Ve třídě bylo jako vždy rušno. Létající učebnice, pomlouvající princezny a znuzení šprti. Why not... Šla jsme pomalu ke svému místu a sedla si. Ostatní udělali to samé. Zazvonilo a do třídy vešla naše třídní. ,,Takže, dneska je mimořádný den. naše škola pořádá každoroční festival. Vše už je připraveno. Restaurace je nachystána, obsluhu zařídily holky z jiné třídy. Další atrakce a jiné věci mají na starost lidé z jiných tříd. Natsumi, Ayame, Izuko, Zero, Hiroki, Takumi a Akio, vy běžte pomoct vyvěsit plakáty tam, kam patří. 

,,Fajn, takže já a Izuko jdeme věšet k atrakcím v pravé chodbě, Zero, Hiroki a Akio jděte na školní dvůr a Ayame s Takumim půjdou do restaurace a k levým atrakcím. Dobře?!" řekne Natsumi a my kývneme. No, i když zrovna v týmu s Takumim jsem být nechtěla. No co už, nějak toho idiotského úchyláka zvládnu...

,,Podej mi lepící pásku" pronesla jsem. Takumi mi jí podal a já zalepila plakát s nápisem : Vítejte v restauraci a na něm byly velmi roztomílé kresby od Natsu-chan. ,,Fajn, restaurace je, teď do levé chodby k atrakcím" špitnu a běžím tím směrem. 

,,Strašidelný dům, jo?" zazubím se. ,,Copak, Aya-chan, nechtěla by ses tam se mnou podívat? Možná by ses ke mě tulila strachy" řekne Takumi se šibalským úsměvem. ,,Nikdy. Sni dál" odseknu s úšklebkem. Takumi se na mě jen smutně podívá. odvrátím pohled a jdu nalepit plakát. ,,Hele, to by chtělo žebřík" špitnu. ,,Dojdu tam" odvětí Takumi.

Za chvíli je tu Takumi i se žebříkem. Pomalu vystoupám nahoru a plakát nalepím. Když jdu dolů, zakopnu o jeden schůdek. Spadnu Takumimu přímo do náruče. Z jeho nosu tekla krev. ,,Hele, proč jsi tak rudý, úchyláku?" zeptám se. ,,No, ehm.. Když jsi padala..." špitne Takumi. ,,Háááá?! T-ty ses mi k-kouknul pod s-sukni?!!" vyjeknu. ,,Em... Promiň?" řekne Takumi tiše a nevinně. ,,Zabiju tě, Takumi Seiro! Dělej pusť mě, ať tě můžu zabít!" křičela jsem celá rudá, ale Takumi mě držel moc silně, takže jsem byla bezmocná. Přestala jsem se kroutit. ,,H-hele T-Takumi... Pusť mě" špitnu. 

,,Hej, Ayame, jsi v pohodě?" zeptá se Takumi. ,,Jo, jen už mě prosímtě pusť" odvětím a on uposlechne a postaví mě na pevnou zem. ,,P-promiň" špitne a poškrábe se ve vlasech. Povzdechnu si. ,,Fajn, nemůžeš za to..." řeknu tiše. *Jsi až moc hodná! Měla bys ho skopat do kuličky!* křičelo moje podvědomí. Nějak jsem ty myšlenky zahnala. Vážně jsem začínala být jako Natsu-chan. Doufám, že se o tom Natsumi nedozví - protože Takumi by asi zemřel bolestivou smrtí. 

*Boože, za dnešek se stalo tolik trapasů, že jsem ráda, že už je konec* pomyslím si, když jdu chodbou vedle Takumiho. Bylo trapné ticho. Z chodby už jsem slyšela známé hlasy. Za chviličku jsme byli u nich. ,,Co vám tak trvalo?! jdete pozdě!" křikla Natsumi a potom se začala culit. ,,Natsu-chan!" okřikla jsem jí. Vážně, někdy má až moc úchylné myšlenky...*Zajímalo by mě, co se jí honí hlavou* pomyslela jsem si.

,,Mno, já a Izuko se jdeme bavit. Takže se mějte, minna!" křikla Natsumi a odešla společně s Izukem. ,,Tak, co budeme dělat?" zeptám se. ,,No, jdeme si užít festival, ne?!" odvětí nadšeně Akio. Kývnu. Takže dneska strávím celý večer se čtyřmi úchyláky. Ano, je to smutné, ale Akio, ten milý a inteligentní Akio k nim taky patří. No co nadělám?

,,Co jste vlastně dělali o každém festivalu?" zeptám se. ,,Bavili se. Teda.. Až moc" odvětí Takumi s úšklebkem. No, nechci vědět, co to znamená... Procházeli jsme chodbou. Byl tady malý automat a v něm ovečky. ,,Hele, Aya-chan, chceš jednu?" zeptá se Hiroki a poukáže na ovečky. ,,Jasně! Je roztomilá!" řeknu nadšeně. Hiroki vezme peníze a jednu mi uloví. Bílou roztomilou ovečku. ,,Díky, Hiro-kun!" zazubím se. ,,Nemáš zač" pousměje se.

,,Už budu muset. Mám nějakou práci. Mějte se" řekne Hiroki a odejde. ,,Ahoj, Hiroki!" křikneme sborově. Takže, už jenom 3 úchyláci. 

Stavili jsme se v restauraci. Smutné je, že tam bylo docela dost princezniček. Takže byla docela divná atmosféra. Ale bavila jsem se. Všichni jsme si koupili sushi. Akio mi koupil i dango. 

,,Já už budu taky muset" pronesl Zero. ,,I já už půjdu" dodá Akio. ,,Achjooo, tak se mějte" špitnu a rozloučím se. Takže už zbyl jen jeden úchylák. 

,,Tak co, šla bys se mnou do strašidelného domu?" zeptá se Takumi. ,,Když chceš... Nakonec to bude sranda" odvětím. ,,hele... Co ty seš za démona?" špitne Takumi. ,,No, většina holek by se mi věšela kolem krku a bála se" pronesl Takumi a pokrčil rameny. ,,Asi tě zklamu, ale já nejsem jedna z těch tvých nadšených a podělaných fanynek, Princátko" zazubím se. ,,Hmm" zabručí sklamaně Takumi. ,,Úchyláku" špitnu a on se jen pousměje.

Vevnitř to nebylo tak strašidelné. I když, ta atmosdéra byla celkem hrozná. ,,Kyá!" vyjekla jsem, když mi cosi spadlo na hlavu. Objala jsem Takumiho paži, ani nevím proč a ani si nepamatuji jak. ,,Ehm... Promiň" špitla jsem a on se jen šibalsky usmál.

,,Byla to docela sranda" špitnu. ,,To jo" zazubí se Takumi. ,,Hele, ohňostroj!" křiknu a ukážu na nebe, které svítilo různými barvami. ,,Jůů" špitnu s směvem. Sedím s Takumim na lavičce. Festival byl moc fajn. Byla jsem šťastná, že jsem ho zažila s přátely. 

Yosh, máme tu další díl :3 Děkuji za přečtení, vote a komentáře. Omlouvám se za chyby a doufám, že se líbilo :) Nemohla jsem si pomoct a tak jsem tu dala ty Kawaii ovečky :333 Jsou z anime Mayo Chiki! - Perfektní anime :333 Btw, další kapitolka vyjde podle času :)

+ Obrázek oveček a písnička ^^

Věnování: SweetLevi - za stálou podporu. Děkuji, jsi skvělá holka a ještě lepší spisovatelka :33

-Lia

DelikventiKde žijí příběhy. Začni objevovat