ilk kesfim

235 16 0
                                    

Sanirim 8 yasindaydim. Okulda herkesin oldugu gibi benide sevdigim bi cocuk vardi. Hani uzaktan izlersiniz bi grup olusturuldugunda onunla olmak istersiniz oyle bi seydi iste. Neyse Tom (hoslandigim cocuk) bir gun bana bir kupe hediye etti. Ama sinifta bunu goren Jess benimle dalga gecmeye basladi. Kupemi alip cope atti. Saclarimi cekip beni yere itti. Annen seni terk etti senin gibi birisi Tom ile konusamaz diyince ben sinirden ve utanctan kipkirmizi oldum ellerim titriyordu Jess bana vurmaya devam ediyordu. Kafami.ellerimin arasina alip bunun bitmesini bekledim kendimi o kadar kasmistim ki . bi ara gozume panoda ki Misir piramitleri takildi keske suan burdan yok olsam diye dusunuyordum ki birden kendimi bi piramidin ustunde buldum.

Sonraki 6 yilim bu gucumu amacsizca saklamak oldu. Belkide Tom dan uzaklasmamak onu kaybetmemek icindi bu saklama.

Liseye baslamistim Tom da benimle ayni lisedeydi.

Babam her gun iciyor ictikce vahsilesiyordu beni hergun sacma bahanelerle dovuyordu. Artik canima tak etmisti. Bir gun odama yine bir dayak sonrasi kosarak ciktim . Aglamami durduramiyordum icimden anneme kufurler yagdiriyordum. Birden gozlerimi bi actim yine piramitlerin ustundeyim. Bu sey hosuma gitmeye baslamisti. Ama nasil kontrol edecegimi bilmiyordum. Bunu ogrenmem bir yilimi almisti. Ve aklima gelen ilk seyi yaptim.

Bi banka soydum!

New York taki buyuk bankalardan biriydi kasaya girdim paralari aldim ve kactim. Eve cok nadir gidiyordum.  o gun de onca parayla oraya gitmem imkansizdi. Bi otel odasi bulmustum suphe cekmesin diye kucuk bi oda tutmustum. Hayatim boyle devam ediyordu. Parayi caliyor gonlumce gezip egleniyordum. Hic bi sorumlulugum yoktu.

Ama tek bi sorunum vardi gecelerden cok korkuyordum. Nedenini bilmiyorum ama gece disari cikamiyordum. Disari cikmak zordunda oldugumda kalbim carpiyor nefesim daraliyordu. Henuz 16 yasindaydim ama bu nefes daralmalarim azicik bi eforda bile artiyordun. Bunun sebebini 18 ime geldigimde ogrenecektim.

ATLAYICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin