Peter...

153 14 0
                                    

Media: peter

Peter...

Mary teyzemi ziyaret etmek ve.ilacımı almak icin evine gitmistim. Kapiyi calmistim ama acan olmamisti. Tam vazgecip gidecektim ki o karsima cikmisti.

Siyah uzun saclari topluydu kocaman mavi gozleriyle bana bakiyordu.

Kim olduğumu sormuştu. Mary nin teyzem olduğunu duyunca çok şaşırdı.  Zorda olsa marynın  öldüğünü söyledi. Neye uğradığımı şaşırmıştım.  İnanamadım evin her yerini aradım ama yoktu.  Başta ondan şüphelerim ama o koca gözlerine bakınca bunun ne kadar saçma olduğunu anladım. Ve sonra aklıma David geldi.  O şerefsiz adam, her defasında bütün pisliklerin altından o çıkıyordu.

Koşarak eve giyordum. Beni durdurdu ve yardım etmek istediğini onları öldürmek için and içtiğini söyledi.  Bende gerek olmadığı söyledim ve devam ettim.

Ama ne harika bi kız hiç korkusu yoktu. Ona karşı kalbimin yumuşadığını ve hızla attığını hissetmiştim. Bu da neydi böyle. Birden Lucy önüme atladı. Gerçekten şok olmuştum. O da mı?

Yol boyunca arkamdan geldi.  Yavaşlığımdan sıkılmış olacak ki nereye gittiğimi sordu. Eve gidip arabamı alacak ve ilk uçakla Bulgaristan'a  gidecektim.  Birden elimden tuttu.  Kalbimin atışı hızla artmıştı.  Ne yapacağımı bilemedim. Bu duygular benim gibi biri için çok uzaktı. Elleri yumuşaktı ama çok üşümüştü. Birden Jet hızıyla (belki ondan 10 kat daha hızla) gökyüzüne çıktık ve Bulgaristan topraklarına indik. Bu ilk atlayışım değildi.  Bi kaç kez annemle ve bi kaç kere de mary ile atlamıştım.  Ama bu onlardan çok farklıydı. Kalbimin hızla atışına engel olamıyorum birden yere yığıldım. Ve sonra ne oldu bilmiyorum.


Lucy

Elinden tuttum ve atladım.  Aslında elini hiç bırakmak istemedim. Atlayıp tekrar tekrar atlamak istedim ama mary İ hatırlayıp vazgeçtim.

Bulgaristan à indiğimizde  bana baktı ve bayıldı. Sanırım çok korkmuştu.

Eğilip tokatladım çantamdan çantamdan suyunu çıkarıp yüzüne serptim. Uyanmadı.  Sonra buradaki küçük kulübeme götürdüm.  Yatağa yatırdım.  Nabzını saydım gercekten çok hızlıca 240 civarlarında.  Ne yapacağımı bilemedim. Evde bi oraya bi buraya volta atıyordum. Hava kararmıştı.  Cesaretimi toplayıp dışarı çıktım. Aslında yeniden kurt kız olmaktan ve peterin beni böyle görmesinden korkuyordum . Kapının önünde bekliyordum ellerim buz tutmuştu.  Birden içerden bi gürültü geldi. İçeriye girdiğimde şok olmuştum!

( yeni bölüm +10 vote den sonra )

ATLAYICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin