Capitolul 6- Povestea războiului

5 2 0
                                    


  ... Un tânăr prinț care își dorea o nevastă, dar care dorea, în același timp, putere. Astfel a decis să găsească o prințesă care să aibă un regat bogat.

  Într-o bună zi, prințul a vorbit cu tatăl său despre cele două dorințe. Bătrânul rege nu i-a înțeles gândirea, așa că l-a obligat să își trimită trupele în recunoaștere până va găsi un regat prielnic.

   Așa că, dezamăgit, prințul din Dunstable a început căutarea. A luat zile și luni, până când acesta se apropia de a fi rege. Tatăl său deja îi căuta o soție, până când primiseră o veste de la trupele trimise despre un stat pe placul prințului.

   Acesta a plecat de la castelul lui pentru a se muta în noul stat, Llanberis. Aici pământul era bogat, foametea era aproape inexistentă, pacea domnea și fiica regelui era o prințesă superbă, cu părul lung și auriu, care avea un suflet iubitor.

   Aceasta era dorința prințului.

   Așa că a mers și a tot mers până ce a ajuns în Llanberis. S-a prezentat în fața regelui drept prinț de Dunstable, care dorea o soție. Au tot povestit, până când i-a fost acordată onoarea de a lua prințesa de soție. Dânsa îl plăcea la fel de mult pe tânăr.

   În ziua căsătoriei, prințul a devenit rege, dar văzând câte bogații are acest regat, a uitat de iubirea promisă și a început să ia aur, mâncare și femei, pe care avea să le trimită în Dunstable. Regina, văzând cum stau lucrurile, i-a spus că nu asta dorește ea de la aceasta căsătorie. Regelui nu i-a păsat și a continuat să distrugă ținutul, până când totul era luat.

   Regina a declarat război, văzând cât de mult rău face și uitând de iubirea caldă pe care o aveau cei doi.

   Cei doi s-au despărțit, iar acesta este războiul creat.

Trandafiri albiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum