şu ana kadar kitabımı okuyan herkese çok teşekkür ederim. tam olarak ilk askeri kitabım olduğu için yanlışlarım olabilir. eksiklerim olabilir veya hatalarım olabilir. ama umarım beğeniyorsunuzdur..😇😍😍😍💙💙💙
buraya herkes mavi kalp bırakabilir mi? ( yazarınız mavi rengi ve mavi kalbi çok seviyor da)
iyi okumalar..
" annem gibi yemek yapmasını da bilirim, babam gibi vatanı korumasını da!!!"
Umay'dan..
karargaha gelmiştik, hepimizin içinde bir haber olması isteğiyle içeri girdik. hepimiz asker selamı verip, Salih Yarbayında izniyle oturduk. bir süre kimseden ses gelmezken Salih Yarbay konuşmaya başladı. " öncelikle haber geldi. daha doğrusu şerefsiz bizi görüntülü aradı.. aradıktan sonra hemen istihbarata haber verdik. ve yerlerini bulmuş olabiliriz.. şüphelendiğimiz yere hepiniz gideceksiniz. bu arada dikkat edin emirin durumu çok kötüydü. her ne kadar 'iyiyim komutanım' dese de.. dikkatli olun! hepinize güveniyorum. on dakika içinde hazır olup helikopter alanına gelin!"
demesiyle " EMREDERSİNİZ KOMUTANIM!" hepimiz kalktık, gidiyorduk ki Salih Yarbay " Umay sen kal!!" diye seslenince durdum ve arkamı döndüm. konuşmaya başladı " bu senin meselen değil! sen gitmiyorsun!" dediği anda şok oldum. ne demek benim meselem değil?! oradaki kişi bir Türk askeriyse bu hepimizin meselesi sadece bir ay öncesinde olay sırasında yoktum.. " ama komutanım oradaki kişi Türk askeriyse hepimizin meselesi hele ki o kişi benim olduğum timin komutanıysa.. benimde komutanım sayılır. komutanım bırakın timle gideyim lütfen?" dememle sinirle " ASKER KOMUTANINA KARŞI MI GELİYORSUN?!!" dedi.
" HAYIR KOMUTANIM! EMREDERSİNİZ!" deyip çıkıyordum ki kapının oradan albayın sesi duyuldu. " SALİH!! ASIL SEN KOMUTANINA KARŞI MI GELİYORSUN!!! UMAY ÇABUK HAZIRLAN SENDE GİDİYORSUN!!" dediği anda mutlulukla " EMREDERSİNİZ KOMUTANIM!" dedim ve koşar adımlarla hazırlanmaya gittim. hızlı bir şekilde üstümü giyindim ve silahımı da alıp helikopter alanına gittim..
yaklaşık iki dakika sonra Salih Yarbay geldi. " KOMUTANINIZI ALMADAN DÖNMEK YOK YENİLMEZ TİMİ!! ÇOK BİLE BEKLEDİK. ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN!!" dedikten sonra biz de " SAĞOLUN KOMUTANIM!!" deyip helikoptere bindik. geliyorduk işte. Allah'ın izniyle komutanımızı alacağız! eren komutan sessizliği bölüp " KULAKSIZ DENİLEN ŞEREFSİZİ ÖLDÜRMEDEN, KOMUTANIMIZI DA ALMADAN DÖNMEK YOK!! OZAN GİDER GİTMEZ, KENDİNE GÜZEL BİR YER SEÇİYORSUN!! VE GÖZLEMLİYORSUN HER YERİ! KOMUTANIMIZ ORDA MI? DİYE DE BAKMAYI UNUTMA!! ORADAYSA HEMEN BİZE HABER VERİYORSUN!! YENİLMEZ TİMİ İLK ÖNCE SESSİZ OLARAK GİDİYORUZ! OZAN SEN DE SİLAHINA SUSTURUCU TAK! BİZDE TABANCAMIZA SUSTURUCU TAKACAĞIZ!! YARISINI BU ŞEKİLDE, BİRKAÇINI DA DÖVEREK ÖLDÜÜRECEĞİZ! NE ZAMAN UYANIRLARSA O ZAMAN NORMAL OLARAK SAVAŞACAĞIZ ANLAŞILDI MI?!" hepimiz " ANLAŞILDI KOMUTANIM" dedik. sonra kimse konuşmadı..
YAZARDAN..
helikopter tam olarak inecekleri yerde inmedi çünkü fark edilirlerdi. helikopterden aşağı bir halat sarkıtıldı ve herkes halata tutunarak indi. ozan çoktan yerini almıştı. iki tane bina vardı ve komutanları o iki binanın birinde olabilirdi. bu yüzden hemen silahının dürbününden bakmaya başladı ama nafile! Emir gözükmüyordu. büyük ihtimalle baya içeridelerdir diye düşündü. eren komutana " komutanım, Emir komutanım gözükmüyor ama yüksek ihtimalle içeride çünkü baya adam koymuşlar.." telsizden eren komutanın sesi geldi. " tamam, başlıyoruz." dedi ve herkes planı uygulamaya başladı.
Umay yaklaşık iki kişiyi tabancasıyla vurdu. hemen önündeki adama eğilerek yaklaştı ve boynunu kırdı. onun yanındaki adamı fark etmemişti.. burada o adam ve Umay'dan başka kimse yoktu. adam bıçağını çıkardı ve Umay'a doğru salladı. Umay fark edip geri gitti, bıçağı sola doğru sallamasıyla Umay diğer tarafa eğildi. tekrar sallayacakken adamın elini tutup kasıklarına tekmeyi geçirdi. hemen ardından eline vurup bıçağı düşürdü, adam zaten şuan iki büklüm kımıldayamıyordu. Umay'da bundan yararlanarak kendi bıçağını çıkarıp adamın boynunu kesti. hemen ardından eren komutana " burası temiz!" dedi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMAY & EMİR
Actionbir tarafta herkesin sen asker olamazsın dediği bir kız. peki ya ne oldu? asker oldu.. asker oldu ve o sen asker olamazsın diyen çoğu kişiyi yemin törenine bile çağırdı.. bu kız kim mi? umay.. UMAY ÖZTÜRK! bir tarafta da türk askeri, teröristler...