selam umarım beğenerek okuyorsunuzdur çok kısa zamanda bu kadar büyüdüğümüz için çok ama çok mutluyum. Bu arada bu kitap uzun bir kitap olmayacak 30 bölüm olabilir ama siz diyorsanız 30 çok kısa belki de 50 bölüm olur ama o kesin değil.. Büyük ihtimalle 30 bölüm olur belki.. Arada özel bölümler gelebilir..
Evet sizi fazla bekletiyorum ama hep dediğim gibi bu kurgumda saçma sapan hatalar yapmak istemiyorum. Ayrıca akışını bozmak istemiyorum belki kitaplarıma bölüm yazma konusunda gün belirlerim bilmiyorum.. Ama cidden akışını bozmak istemediğim için uzuyor 😍😍🥺
Bu arada yeni gelecekler için söylüyorum eğer takip ederseniz yada okuma listenize eklerseniz yeni bölüm geldiğini fark edersiniz, bir çok okurumun haberi bile yok ama ben hepinize nasıl tek tek bölüm geldi diye yazayım... 😉😏🥺
Ben bölüm yazana kadar sınır 30 oy, eğer gelmezse de gelene kadar yazarım. Gelirse de sevinirim ama gelirse de gelmezse de yazacağımı unutmayın. Ayrıca hikayemizi ve Umay&Emir ailemizi de büyütmek sizin elinizde mavi kalplerim..
İyi okumalar.. Tamam ya kızmayın hemen başlayacağım yalnızca bir söz bırakıp gideceğim..
"YETMEZ! Türk'e dünya yetmez! Hedef: KIZIL ELMA!!🐺🐺"
YAZARDAN 3 AY SONRA..
Üç ayda pek bir şey değişmedi aslında, ah pardon tek bir şey hariç o da Umay ve Emir'in iyileşmesi ve göreve başlaması. Evet doğru duydunuz Umay ve Emir iyileşti ve görevlere başladı, daha operasyona katılmasalar bile; Emir timinin başına geçmişti daha ne olsun?
Ama Umay için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim, evet belki de kolu iyileşti ama Emir biraz süründürecek gibi..
Efsun.. Efsun zaten delirmiş bir şekilde odadan kesinlikle çıkmadan ders çalışıyor, arada sırada da mülakata çalışıyordu. Sadece buçuk ay kalmıştı çünkü sınava, o büyük güne.. Bu arada da Selma hanım bir kez olsun aramamıştı Efsun'u. Hatta Umay'ı bile aramadı. Ama babalarıyla sürekli konuşuyorlardı. Ayaz'a karşı biraz daha yumuşamıştı en azından.. Artık kaba davranmıyordu.
Ayaz ise üniversite de aynı şekilde okuyordu, finallerini vermişti ama henüz sonuçları açıklanmamıştı. Abisi Emir ile hala kavgalıydılar, kızmıştı ona.. Emir de barışmaya hiç yakın davranmamıştı. Hatta öyle ki Emir evde olduğu zamanlar birbirlerinin yüzlerine bile bakmıyorlardı. Bazen karşılaşmamak için Reyhan'ı bile eskisi kadar sevemiyorlardı.. Efsun, hoşlanıyordu işte ondan.. Geceleri aklından çıkaramıyordu, gerçi hiçbir zaman aklından bile çıkmıyordu ki.. Efsun her ne kadar az da olsun yumuşamış olsa da hala biraz sertti..
Reyhan.. Abilerini barıştırmak için her yolu denemişti. Hatta bazen hastaymış gibi yapıyordu, böylelikle ikisi de başında bekliyordu. Ama artık o numarayı da yemiyorlardı, ağlasa bile barışmıyorlardı. Ve bu duruma çok üzülüyordu, çünkü eskiden üçü birden oyun bile oynarlardı. Her ne kadar Emir abisini çok sevse de, onunla vakit geçirmeyi daha çok sevse de.. Ayaz abisi de onun vazgeçilmeziydi. Anneleri ve babaları bir akrabaları hastalandığı için gitmişlerdi. Reyhan, Emir ve Ayaz ise evdeydiler.. Eskiden olsa çok eğlenirlerdi de böyle ikisi ile ortak bir şey yapamadığı için üzülüyordu.
Umay'ın esrarengiz komşusu ise taburda yüzbaşıymış.. Yani her şeyi yanlış anlamış ama yani ne yapsın o da?
Bu üç ayda Umay ve Emir hala aynıydılar, tabii artık taburda da birbirlerini görüyorlardı. Aynı timde oldukları için.. İçtima ve bir sürü ortak yerlerde birlikteydiler fakat Emir Umay'dan acısını çıkarıyormuş gibi davranıyordu.. Sürekli herkesten fazla spor yaptırıyordu, bunun sebebi her halde ağzından kaçırdıkları içindi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMAY & EMİR
Acciónbir tarafta herkesin sen asker olamazsın dediği bir kız. peki ya ne oldu? asker oldu.. asker oldu ve o sen asker olamazsın diyen çoğu kişiyi yemin törenine bile çağırdı.. bu kız kim mi? umay.. UMAY ÖZTÜRK! bir tarafta da türk askeri, teröristler...