Φτάνω έξω από το σπίτι και αφού πληρώσω το ταξί κάθομαι και το χαζεύω
Έχω να έρθω εδώ 4 χρόνια, από τότε που πέθαναν οι γονείς μου. Έχω να δω τον Λουκά 4 χρόνια.
Παίρνω μία βαθιά ανάσα και χτυπάω το κουδούνι.
Μετά από λίγο ένας Λουκάς με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά ανοίγει την πόρτα. Με το που με βλέπει χωρίς δεύτερη σκέψη πέφτει στην αγκαλιά μου.
Αμέσως πετάω τα πράγματα μου κάτω και ανταποδήδω.
"Πόσο μου έλειψες " Λέει και με αφήνει από την αγκαλιά του για να με βλεπει, πραγμα το οποίο μόνο στεναχώρια μου δημιουργει
"Και μένα Λουκ μου" Και ναι μόλις ανακαλυψατε το πρατσουκλι του
Λουκ, έτσι τον λέω από μικρή.
"Πάμε μέσα? " Λέει εκείνος και αφου γνέφω πέρνει τα πραγματα μου και μπαινει μεσα. Το ίδιο και γω.
Με το που μπαίνω πολλές αναμνήσεις έρχονται στο μυαλό μου, καλές και κακες.
Το σπίτι έχει μείνει σχετικά ιδιο, σκουροχρωμοι τοίχοι και ανοιχτοχρωμα επιπλα.
"Σαν να μην περασε μια μερα" Είπα ενθουσιασμένη
"Και ας έγιναν τόσα πολλα" Συμπλήρωσε εκείνος με πονο.
Τον πλησιασα και τον κοίταξα στα μάτια
"Λουκ ξέρω ότι για σένα που μετά από ότι έγινε έμεινες σε αυτό το σπίτι ειναι πολυ πιο δυσκολο αλλά είμαι διπλα σου. Και συγνώμη που δεν ημουν τόσα χρόνια " Είπα και κοίταξα κάτω λυπημένα.
Αυτό που με πόνεσε πιο πολύ από τότε που πέθαναν οι γονείς μου ήταν ότι δεν μπορούσα να είμαι κοντά στον Λουκά μου. Πόναγε και πονάει ακόμη.
"Εϊ εϊ εϊ δεν φταις εσυ που έφυγες και το ξερεις" Ειπε αφου πρωτα μου σήκωσε με το χέρι του το πιγουνι μου.
Κατά κάποιο τρόπο έχει δίκιο. Βλέπετε στα δεκατρία μου όταν οι γονείς μου πεθαναν την κηδεμονία μας πηραν ένας θείος μας και μια θεία μας οι οποίοι είναι χωρισμένοι οπότε αναγκαστηκαμε να χωρίσουμε και εμείς. Εγώ πηγα με την θεία μου και ο Λουκ με τον θείο μου ο οποίος έχει πεθάνει . Αυτό είναι ο λόγος που γύρισα και εγώ.
"Το ξέρω" Είπα και τον κοίταξα στα μάτια
"Ελα να κάτσουμε να πουμε τα νέα μας, έχουμε κανένα μήνα να μιλησουμε. " Είπε και έκατσε στον υφασμάτινο καναπέ δίπλα μας, το ίδιο έκανα και εγω.
YOU ARE READING
you should expect the unexpected
Teen Fiction"Ας πούμε και τώρα που σε βλέπω έτσι ντυμένη να σε γδυσω θέλω" είπε και έβαλε αυτό το πονηρό ύφος (Ξέρετε τύπου 😏) "Ναι άσε τις μαλακίες και πήγαινε για ύπνο Αλεξουκο" είπα για να τον πειράξω Εκείνος σε χρόνο ντε τε σηκώθηκε και με κόλλησε στον τοί...