She is a hoe {59}

620 14 2
                                    

Danay's pov 

"Κυρία εάν δεν με αφήσετε να πάω να κατουρήσω  στα επόμενα 10 λεπτά θα σας κατουρήσω την έδρα." παραπονέθηκε για πολλαπλή φορά ο Άλεξ στην καθηγήτρια που εδώ και 20 λεπτά δεν τον αφήνει να πάει τουαλέτα.

"Να περιμένεις λίγο ακόμα Νικολάου παιδί μου" τον ειρωνεύτηκε.

"Καλά εγώ κατεβάζω τα βρακιά μου" είπε ο Άλεξ και σηκώθηκε να κάνει κίνηση για να κατεβάσει όντως τα βρακιά του.

"Ιιιιιι οχι οχι πήγαινε τουαλέτα" άρχισε να φωνάζει σαν υστερική κλείνοντας τα μάτια της ταυτόχρονα.

Ο Άλεξ χωρίς να πει τίποτα έτρεξε προς τις τουαλέτες.

Όλοι αρχίσαμε να γελάμε και η καθηγήτριας ήταν σε κατάσταση σοκ.

Εγώ πιστεύω ότι καταβάθος ήθελε ο Άλεξ να κατεβάσει το παντελόνι του.

"Σκασμός, όλοι σας ησυχία" άρχισε να ωρύεται η καθηγήτρια.

Όλοι την αγνοήσαμε και συνεχίσαμε μέχρι που γύρισε ο Άλεξ.

"Ντάξει ξελάφρωσες?" τον πείραξα 

"Ναι άστα" είπε χαρούμενα 

"Ντάξει Νικολάου παιδί μου ηρέμισες τώρα?" τον ειρωνεύτηκε η καθηγήτρια 

"Ναι αλλά εάν θέλετε μπορώ ακόμα να κατεβάσω το παντελόνι μου" την πειραξε εκείνος 

"όχι όχι ντάξει" είπε πανικόβλητη εκείνη 

"Εγώ πάντως ψήνομαι" άκουσα μία φωνή να λέει από πίσω μου και αμέσως γύρισα να δω ποιος το είπε.

Με το που είδα ότι ήταν η Νάνσυ τα μάτια μου έβγαλαν φωτιές.

"Μάζεψε την γλώσσα σου Νάνσυ μην στην κόψω και στην χώσω στον κώλο" της φώναξα και εκείνη με κοίταξε αθώα και εγώ της έκανα ένα ωραιότατο κωλοδάχτηλο και συνέχισα την ζωή μου.

Τότε ακούστηκε το κουδούνι και όλοι αγνοώντας την καθηγήτρια βγήκαμε έξω.

"Παιδιά ψήνεστε να πάμε σε κανένα κλαμπάκι σήμερα?" είπα μία ιδέα στο άσχετο όταν φτάσαμε στο γνωστό μας παγκάκι.

"Ναι πολύ καλή ιδέα" είπε η Μαρία και γενικά όλοι συμφώνησαν.

"Ωραία ας πούμε 12:00 η ώρα στο σπίτι των παιδιών" είπε ο Βασίλης και έδειξε εμένα τον Άλεξ και τον Λουκά.

"Ωραία θα σας περιμένουμε εκεί." είπα και όλοι έγνεψαν.

[...]

"Μωρό μου δεν πας να ετοιμαστείς σιγά σιγά?" ρώτησε ο Άλεξ όση ώρα ήμουν στην αγκαλιά του.

you should expect the unexpectedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora