Danay's pov
"Τι στον πουτσο?" Είπα με νεύρα και τον κοίταξα στα μπλε μάτια του.
"Συγνώμη" είπε εκείνος και ανταπέδωσε την ματιά.
"Ναι οκ" είπα και πήγα να φύγω αλλά εκείνος με έπιασε από το χέρι και με γύρισε πάλι έτσι ώστε να τον κοιτάω.
"Όχι τόσο γρήγορα ρε κούκλα κάτσε λίγο ακόμη. Πες μου τουλάχιστον το ονοματάκι σου" μίλαγε γλυκά αλλά και πονηρά ταυτόχρονα.
"Δανάη , με λένε Δανάη Αλεξανδρή" ήταν το μόνο που απάντησα , ρητά και κατηγορηματικά.
"Αλεξανδρή?" Είπε με πολλά νεύρα .
"Ναι γιατί?" Σήκωσα το φρύδι μου.
Τι φάση?
"Πες μου ότι δεν είσαι η μικρή αδελφή του Λουκά? Που πριν 4 χρόνια έφυγε και τους άφησε όλα πίσω και έριξε τον Άλεξ σε μικρή κατάθλιψη?" Έχασε το χρώμα του καλέ αυτός.
"Ερώτηση παγίδα?" Είπα επιφυλακτικά
"Κοίτα έχουν γίνει πολλά με τον Άλεξ εξαιτίας αυτού του μαλακά του Λουκά" ξεκίνησε να λέει
"Μαλακας ε? Μάλιστα. Και όσων αφορά αυτή την αδελφή του την ήξερες?" Άρχισα να τον ψαρεύω.
"Δεν την είχα δει από κοντά μόνο από φωτογραφίες, καλή ήταν. Αλλά έφυγε και τους άφησε όλους πίσω και πήγε να κάνει την ζωαρα της. Απλά έφυγε με την δικαιολογία ότι πέθαναν οι γονείς της και καλά αλλά μαλακίες. Ήθελε να φύγει" δεν έλεγε να σταματήσει να προσβάλει.
"Καριολα ακούγεται. Ο Άλεξ καλό παιδί?" Συνέχισα την δουλειά μου προσπαθώντας να κρατήσω την ψυχραιμία μου αλλά και τα δάκρυα μου.
"Τα πηγαίναμε πολύ καλά αλλά όταν η αδελφή του αρρώστησε τον πέταξα έξω από το σπίτι. Έπρεπε δηλαδή" έγινα έξαλλη αλλά δεν το έδειξα.
"Πάμε προς τα έξω?" Είπα και αφού συμφώνησε αρχίσαμε να περπατάμε μαζί.
Φτάσαμε λίγο πιο πίσω από τα παιδιά και με το που τους είδε κοκαλωσε
"Εμ που πάμε από εδώ?" Προσπάθησε να κρύψει την ανησυχία του μάταια.
"Τώρα σκάσε και προχωρα, Βασιλάκη" είπα και συνεχίσαμε να περπατάμε.
"Τι κάνεις με αυτόν τον πουστη Δανάη" έγινε έξαλλος ο Άλεξ όταν μας είδε δίπλα διπλα.
"Συναντηθήκαμε τυχαία και έμαθα καποια πραγματακια οπότε λέω να τα συζητήσουμε" είπα και ο Βασίλης πήγε να φύγει.
DU LIEST GERADE
you should expect the unexpected
Jugendliteratur"Ας πούμε και τώρα που σε βλέπω έτσι ντυμένη να σε γδυσω θέλω" είπε και έβαλε αυτό το πονηρό ύφος (Ξέρετε τύπου 😏) "Ναι άσε τις μαλακίες και πήγαινε για ύπνο Αλεξουκο" είπα για να τον πειράξω Εκείνος σε χρόνο ντε τε σηκώθηκε και με κόλλησε στον τοί...