Beach Bar {48}

654 17 0
                                    

Danay's pov

Φτάσαμε στην παραλία με το μπαρ παρκάραμε και αρχίσαμε να περπατάμε προς τα εκεί.

Kάτσαμε στα σκαμπό που υπήρχαν στην μπάρα και παραγγείλαμε όλοι από μία μπύρα. Κλασικά και αγαπημένα.

Πήραμε όλοι τις μπύρες μας και αρχίσαμε να πίνουμε να μιλάμε και να απολαμβάνουμε την ωραία και καλή μουσική.

"Πάμε να χορέψουμε?" με ρώτησε ο Άλεξ αισθησιακά.

"Εννοείται" είπα ευδιάθετα και σηκώθηκα.

Πήγαμε στο κέντρο και αρχίσαμε να χορεύουμε ατίθασα.

Περνάγαμε πάρα πολύ ωραία , το ποτό ήταν αρκετό και καλό η ατμόσφαιρα φιλική και χαρούμενη οπότε όλα ήταν μία χαρά.

"Είσαι τόσο σέξυ" μου ψιθύρισε αισθησιακά στο αυτί ο Άλεξ.

Εγώ γύρισα έτσι ώστε να τον κοιτάω.

"Το ξέρω" είπα και άρχισα να τριβομαι πιο πολύ πάνω του.

"Ξαφνικά ακούμε μια τσιριδα και γυρνάμε όλοι προς την θάλασσα και βλέπουμε στην Αγγελική μέσα στο νερό και τον Λούκα από πάνω να γελάει.

Ένας άσχετος τρομοκρατημένος πήγε να τρέξει προς τα εκεί αλλά τον σταμάτησα

"Άστο φίλος ζευγάρι είναι και έτσι μας τα πριζουν όλη μέρα

"Α εντάξει " είπα και γύρισε πίσω στην παρέα του.

Εγώ γύρισα στον Άλεξ και παρατήρησα ότι δεν φόραγε μπλούζα. Μάλλον θα ζεστάθηκε.

Συνεχίσαμε να χορεύουμε ανέμελα και αγνοούσαμε τα παιδιά που πλέον ήταν όλοι μέσα στην θάλασσα.

"Μωρό μου" μου είπε ο Άλεξ στο αυτί.

"Ναι?"

"Ετοιμάσου να ακολουθήσεις τις φίλες σου" είπε γρήγορα και πριν προλάβω να επεξεργαστώ τι εννοούσε ήμουν στο αέρα και άκουγα τον Άλεξ αν γελάει

"Άλεξ μην τολμήσεις και με πετάξει στην θάλασσα" φώναξα αλλά πριν το καταλάβω βρέθηκα μέσα στο νερό.

Έβγαλα το κεφάλι μου από αυτό και πλησίασα στον Άλεξ.

"Είσαι μαλακας" φώναξα.

"Ναι αλλά με αγαπάς" είπε σίγουρος για τον εαυτό του.

Εγώ δεν απάντησα και απλά ξαναμπήκα στο νερο.

Εκείνος με ακολούθησε με νεύρα.

"Μπορεί να είμαι μαλακας αλλά με αγαπάς" επανέλαβε με την ίδιο σιγουριά.

you should expect the unexpectedWhere stories live. Discover now