Pregnant {41}

846 15 0
                                    

Danay's pov 

Δύο εβδομάδες μετά 

Έχουμε γυρίσει εδώ και μία εβδομάδα και όλα πάνε πολύ πιο καλά από ότι περίμενα.

Με τον Άλεξ αν και δεν μένουμε συνέχεια μαζί είμαστε μια χαρά. Το σπίτι του εξακολουθεί να είναι το δικό μου και όχι εκεί που μένουν οι γονείς του  και απλά καμιά φορά πηγαίνει εκεί τα βράδια αλλά σπάνια.

Το μόνο πρόβλημα που με απασχολεί εδώ και λίγες μέρες είναι η περίοδός μου η οποία έχει αργήσει.

Τώρα είμαστε σπίτι μου με την Αγγελική την Μαρία και την Κωνσταντίνα και συζητάμε.

"Κορίτσια μπορώ να σας πω κάτι που με απασχολεί?" ρώτησα δειλά 

"Εννοείται, ξέρεις ότι πάντα θέλουμε να ξέρουμε πώς είσαι" με καθησύχασε η Κωνσταντίνα.

"Ωραία. Να απλά έχω καθυστέρηση" είπα αγχωμένα και τα κορίτσια με κοίταξαν και εκείνες ανήσυχα.

"Περίμενε, δεν παίρνατε  προφυλάξεις?" ρώτησε η Μαρία.

"Ναι παίρναμ-" είπα και έκανα μία παύση όταν έφαγα φλασιά.

Στην Ιταλία δεν πήραμε εκείνο το βράδυ.

"Τι θυμήθηκες?" ρώτησε η Αγγελική 

"Στην Ιταλία μία φορά δεν είχαμε χρησιμοποιήσει αλλα δεν είχε τελειώσει μέσα μου, νομίζω δηλαδή" είπα με αβεβαιότητα. 

"Ήσουν σε γόνιμες μέρες?" ρώτησε η Κωνσταντίνα και εγώ απλά έγνεψα καταφατικά.

"Πάω στο φαρμακείο να πάρω τρία τεστ" είπε η Μαρία και πριν προλάβω να αντιδράσω είχε φύγει.

"Ήρθα" φώναξε όταν μπήκε μέσα.

Εγώ δεν είπα κάτι απλά άρπαξα τα τεστ από το χέρι της και έτρεξα στο μπάνιο.

[...]

"Είναι θετικά, είναι και τα τρία θετικά" είπα στεναχωρημένα και βούρκωσα 

"Συγχαρητήρια" φώναξε η Μαρία και με έκανε μία αγκαλιά.

Εγώ αμέσως ανταπέδωσα και ξέσπασα σε κλάματα.

" Ε ε ε ε  γιατί κλαις?" είπε η Αγγελική ανήσυχα.

"Είμαι δευτέρα λυκείου γαμώ και εγώ και ο Άλεξ δεν θα το θέλει" φώναξα και ξέσπασα χειρότερα.

"Ηρέμισε βρε καρδιά μου. Σε αγαπάει και σίγουρα θα το θέλει" είπε η Κωνσταντίνα μκαι εγώ έγνεψα πονεμένα.

"Κορίτσια θα ήθελα να μείνω λίγο μόνη μου" είπα και εκείνες έγνεψαν και αφού χαιρετηθήκαμε έφυγαν.

you should expect the unexpectedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang