Danay's pov
"Λοιπόν πώς θα πάμε?" ρώτησε η Αγγελική.
"Εγώ με την Αγγελική, ο Βασίλης με την Μαρία, ο Νίκος με την Κωνσταντίνα και ο Άλεξ με την Δανάη" δήλωσε ο Λουκάς και γούρλωσα τα μάτια μου
"Τι? Γιατί?" είπα με νεύρα
"Τι προτείνεις?" με ειρωνεύτηκε η Μαρία
"Βασίλης Αγγελική, Άλεξ Μαρία , Λουκά Εγώ και Νίκος με Κωνσταντίνα" το είπα λες και είναι αυτονόητο.
"Κορίτσια να σας πω λίγο?" είπε ενοχλημένη η Αγγελική.
"Έλα" είπα ψιθυριστά όταν πήγαμε λίγο πιο 'κει.
"Εγώ θέλω να πάμε έτσι όπως είπε ο Λουκάς!" ψιθυροφώναξε εκείνη σε όλες μας
"Και γω" είπαν και οι υπόλοιπες ταυτόχρονα.
"Γιατί μου το κάνετε αυτό?" είπα με νεύρα και εκείνες απλά με κοίταξαν με γλυκά ματάκια.
"Έχε χάρη έχε χάρη" φώναξα και έφυγα για να γυρίσω πίσω.
Απλά ανέβηκα πάνω στην μηχανή του Άλεξ και όλοι πήρανε το μήνυμα. Χαμογέλασαν και αφού ανεβήκανε όλοι ξεκίνησαν.
"Να σε ρωτήσω κάτι?" με ρώτησε με νεύρα ο Άλεξ.
"Ναι" είπα αδιάφορα.
"Τι κάνω λάθος και κάθε φορά δεν θέλεις να έρχεσαι μαζί μου?" μου είπε με νεύρα αλλά και μία δόση στεναχώριας.
"Δεν είναι κάτι που κάνεις εσύ απλά ήθελα να πάω με τον Λουκά" είπα ψέματα. Μα τι να του έλεγε "Δεν θέλω να έρχομαι μαζί σου γιατί κάθε φορά πιάνω τους κοιλιακούς σου?" δεν γίνεται.
"Σίγουρα?"
"Ναι ρε! Άντε πάμε τώρα" είπα εγώ πειράζοντάς του το αυτί.
Εκείνος χωρίς να πει κάτι έβαλε το κράνος και ξεκίνησε.
Μετά από λίγη ώρα οδήγησης είχαμε φτάσει. Δεν μπορώ να πω ότι είναι μακριά.
Είδαμε απέξω τις μηχανές των αγοριών οπότε καταλάβαμε ότι έχουν μπει μέσα οπότε το ίδιο κάναμε και 'μεις.
Βρήκαμε το τραπέζι που καθόμασταν και κάτσαμε.
"Τι θα πιείτε?" ρώτησε ο Βασίλης.
"Αφήστε πάω εγώ" είπα και σηκώθηκα.
"Τι θα ήθελε κούκλα?" με ρώτησε πονηρά ο μπάρμαν.
Εγώ του είπα τα ποτά και εκείνος απλά έφυγε για να τα ετοιμάσει. Ήρθε μετά από λίγο και μου τα έδωσε σε έναν δίσκο.
ESTÁS LEYENDO
you should expect the unexpected
Novela Juvenil"Ας πούμε και τώρα που σε βλέπω έτσι ντυμένη να σε γδυσω θέλω" είπε και έβαλε αυτό το πονηρό ύφος (Ξέρετε τύπου 😏) "Ναι άσε τις μαλακίες και πήγαινε για ύπνο Αλεξουκο" είπα για να τον πειράξω Εκείνος σε χρόνο ντε τε σηκώθηκε και με κόλλησε στον τοί...