Alex's pov
Μόλις φτάσαμε έξω από το κλαμπ και μπήκαμε μέσα για να βρούμε τα παιδιά.
Η Δανάη σήμερα είναι υπέροχη. Πραγματικά φωτιά.
Μπαίνουμε μέσα και αυτή η κλασική μίξη αλκοόλ και τσιγάρου έφτασε στην μύτη μου.
Όλα τα αντρικα βλέμματα έπεσαν πάνω της και ένιωσα τον εαυτό μου να νευριάζει χωρίς να έχω καταλάβει τον λόγο.
Αυθόρμητα πέρασα το χέρι μου γύρω από την μέση της Δανάης. Δεν ξέρω γιατί απλά το ένιωσα σωστό. Εκείνη φάνηκε ότι παραξενεύτηκε αλλά δεν μίλησε.
Πήγαμε στο τραπέζι που ήταν και τα παιδιά. Παραξενεύτηκαν λίγο με το χέρι μου αλλά δεν μίλησαν.
"Πάμε για ποτά?" Είπα στο αυτι της για να με ακούσει και εκεί η απλά εγνεψε.
Πήγαμε λοιπόν στο μπαρ.
"Τι θα θέλατε?" Είπε ευγενικά κ μπάρμαν
"Εγώ ένα ουίσκι διπλό με πάγο και η δεσποινίς?" Είπα πιο πολύ σαν ερώτηση στο τέλος.
"Μια μαργαρίτα φράουλα" απάντησε εκείνη και ο μπάρμαν έφυγε φωνάζοντας ένα "έφτασε"
Μετά από ούτε πέντε λεπτά είχε φέρει τα ποτά μας.
Τον ευχαριστήσαμε και φύγαμε.
Πήγαμε πάλι στο τραπέζι με τα παιδιά και εκεινοι μας κοίταξαν πονηρά.
"Άλεξ να σου πω λίγο?" Είπε με ένταση ο Λουκάς και εγώ απλά εγνεψα.
Βγήκαμε έξω και άρχισε να μιλάει.
"Άκου Άλεξ ξέρεις ότι δεν είμαι από τους αδελφούς που θα σου πούνε 'εάν κάνεις κάτι με την αδελφή μου σε έφαγα και σε γάμησα και εάν την πληγώσεις και μπλα μπλα μπλα' αλλά θέλω εάν παίζει κάτι μεταξύ σας να μου το πεις" μου ξεκαθάρισε ήρεμα την θέση του.
"Ναι ρε εννοείται αν και δεν παίζει κάτι. Και όσων αφορά το χέρι μου το έβαλα στην μέση της γιατί όταν μπήκαμε πολλα βλέμματα έπεσαν πάνω μας και ήθελα να την προστατέψω" του εξήγησα και εκείνος εγνεψε χαμογελαστα.
"Το ξέρω το ξέρω" είπε και μετά από λίγο ακόμη συζήτηση μπήκαμε μέσα.
Κάτσαμε στο τραπέζι μας και αρχίσαμε να μιλάμε για μαλακίες.
Danay's pov
"Πάμε να χορέψουμε ?" Μου είπε στο αυτί η Μαρία και αφού εγνεψα πήγα με στην πίστα.
Αρχίσαμε να κουνάμε τα σώματα μας στον Ρυθμό του τραγουδιού για αρκετή ώρα.
[...]
YOU ARE READING
you should expect the unexpected
Teen Fiction"Ας πούμε και τώρα που σε βλέπω έτσι ντυμένη να σε γδυσω θέλω" είπε και έβαλε αυτό το πονηρό ύφος (Ξέρετε τύπου 😏) "Ναι άσε τις μαλακίες και πήγαινε για ύπνο Αλεξουκο" είπα για να τον πειράξω Εκείνος σε χρόνο ντε τε σηκώθηκε και με κόλλησε στον τοί...