Next week {28}

905 24 2
                                    

Danay's pov 

"Ρε Αντώνη συγκεντρώσου!" του φώναξα και εκείνος ξεφύσησε με νεύρα.

"Ρε μωρό μου δεν μπορώ να το κάνω" είπε απογοητευμένα και εγώ αμέσως ένιωσα άσχημα που του μίλησα έτσι.

Αλλά πρέπει κάποιος να καταλάβει και εμένα. Είναι η επόμενη ημέρα 23:45 το βράδυ και καθόμαστε εδώ και 3 ώρες και προσπαθώ να του εξηγήσω φυσική αλλά δεν λέει να το καταλάβει.

"Μπορείς. Απλά σκέψου τι σου είπα πριν" τον ενθάρρυνα και τότε τα μάτια του έλαμψαν.

"Είναι 34,22?" ρώτησε επιφυλακτικά και εγώ  του έγνεψα χαμογελώντας.

Εκείνος έπεσε πάνω στην αγκαλιά μου και με σήκωσε στον αέρα.

"Ναιαιαιαι" φώναξε χαρούμενα και μας πέταξε πάνω στο κρεβάτι ανεβαίνοντας από πάνω μου.

Με κοίταξε στιγμιαία στα μάτια και ένωσε τα χείλη μας σε ένα από τα κλασικά φιλιά μας. Αυτό συνεχίστηκε για λίγο μέχρι που χρειαζόμασταν ανάσες και ξεκολλήσαμε. Εκείνος χωρίς να χάσει ευκαιρία επιτέθηκε στον λαιμό μου αφήνοντας υγρά φιλιά εκεί. Με πίκρα μπορώ να πω ότι δεν ένιωθα τίποτα. 

Όχι όπως με τον Άλεξ.

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑ ΠΟΤΕ

ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ!!!

Εκείνος πήγε στο ψητό και πήγε να μου βγάλει την μπλούζα.

"Εεεε" τον σταμάτησα και εκείνος με κοίταξε με απορία.

"Δεν θέλω" είπα και καλά στεναχωρημένα και εκείνος μου χαμογέλασε

"Δεν πειράζει μωρό μου" είπε και κατέβηκε από πάνω μου.

"Εγώ να πηγαίνω" είπε και σηκώθηκε.

"Εντάξει" είπα και τον πλησίασα.

"Να ρωτήσω κάτι πρώτα που ξέχασα?"  είπα και εκείνος απλά έγνεψε.

"Πώς πήγε το δείπνο με την μαμά σου?" ρώτησα αυτό που ήθελα γλυκά.

"Ποιο? Α ναι μωρέ το δείπνο. Καλά πήγε νομίζω τα βρήκαμε" μου "μάσησε" τα λόγια του λίγο στην αρχή αλλά δεν έδωσα περαιτέρω σημασία 

"Χαίρομαι, λοιπόν τα λέμε το πρωί" είπα χαμογελαστά και εκείνος ανταπέδωσε τα χαμόγελο.

"Επιτέλους Παρασκευή  αύριο. Λοιπόν τα λέμε" είπε και αφού μου άφησε ένα πεταχτό στα χείλη έφυγε.

Μάζεψα λίγο το δωμάτιό μου και αφού έβαλα πιτζάμες ξάπλωσα στο κρεβάτι μου.

Τότε άκουσα την πόρτα μου να χτυπάει

you should expect the unexpectedWhere stories live. Discover now