(BASLAYANLAR İCİN
ÇOK CRİNGE SAHNELER VAR KARANTİNADA CAN SIKINTISINDAN EGLENMEK İÇİN YAZMAYA BASLAMISTIM HİCBİR AMACI FALAN YOKTU SUAN GELEN BÖLÜMLER CRİNGE OLMASIN DİYW UGRASIYORUM AMA ÖNCEKİLERE BİSİ YAPAMAM VE PEDOFİLİ DEGİL JEONGİN 19 HYUNJİN 23 YASINDA PEDOFİLİ ANLAYISINIZI.)
İlk kitabım,
Ani bir hevesle başlayıp yazmaya devam ettim.
Yazar olmadığım için,mantık hataları,yazım hataları veya saçma bulduğunuz yerler olabilir.Bunu söylemek istedim 🖤Jeongin
İç çekip montuma iyice sinmiştim,bu aylarda hava gerçekten soğuk ve iç karartıcı oluyordu. Telefonumun çalmasıyla derin bir nefes verip montumun cebinde olmasına rağmen buz kesmiş olan elimle telefonu açmıştım.
"Alo?"" Jeongin en sevdiğim varlık hayatımın anlamı güzel tilkim"
"Ne istiyorsun yine hyung"
" Şey...Evde çikolata kalmamış ve biliyorsun ki yarın izin günüm o yüzden sabaha kadar dizi-"
" Tamam hyung çikolata alırım"
Cevap vermesini beklemeden telefonu kapatıp montumun cebine koymuştum. Market yolumu biraz uzatacaktı aslında ama bu benim için büyük bir sorun değildi,yürümeyi severdim.Markete doğru sessizce yürürken arkamda biri varmış gibi hissetmiştim.Hızla kafamı arkaya çevirdiğimde gördüğüm boş sokak derin bir nefes vermeme sebep olmuştu.
Tekrar önüme dönüp yürümeye başladığımda arkamda tekrar aynı sesleri duymuştum,fakat bu sefer kafamı çevirmek yerine adımlarımı hızlandırıp az ileride olan markete girmiştim.
Çikolata reyonunu bulduktan sonra Jisung'un sevdiği çikolatalardan bir kaç tane alıp,sütlerin olduğu yere gitmiştim. Çilekli süt aldıktan sonra arkamı dönmemle karşımda biri belirmişti,siyah maskeliydi ve şapkası vardı. Bu durumda yüzünü görmem imkansızdı.
Umursamayarak sessizce özür dilemiş ardından kasaya gitmiştim. Aldıklarımın parasını öderken arkama o adam gelmişti,bakmamaya çalışarak aldıklarımı poşete koyan çalışanı izlemeye başlamıştım,sonunda her şeyi poşete koyduktan sonra bana uzatmıştı. Hızla elinden alıp marketten çıkmıştım.
Sessiz sokakta yürürken karşı kaldırımdan geçen kişiye gözüm kaymıştı,marketteki adamdı. Tamam,sorun yoktu gideceği yer bu tarafta olmalıydı.
Sonunda eve vardığımda adam hızlıca diğer sokağa sapmış gözden kaybolmuştu.
"Deli sanırım"
Kendi kendimi mırıldandıktan sonra apartmana girmiş ve boş olan asansöre binmiştim.Asansörden çıktığım gibi hızlıca kapının önüne gidip kapıya tekme atmaya başladım. Kapı açılınca kaşları çatık bir şekilde bana bakan Seungmin Hyung'a sırıttım ardından elimdeki poşeti üstüne fırlattım.
Ayakkabılarımdan kurtulup içeri girince koltukta zıplayan Jisung Hyung'a bakıp göz devirmiştim. Kim bilir yine hangi saçma şeye heyecanlanmıştı.
Montumu da çıkarıp Jisung Hyung'un kafasına fırlattıktan sonra banyoya girmiştim.
Ellerimi yıkarken içerden gelen bağırış sesleriyle kaşlarım çatılmıştı. Ellerimi hızlıca üzerimdeki sweate silip salona girmiştim.
Gördüğüm şey ile kıkırdamaya başlamıştım. Jisung Hyung Koltuğun üzerine çıkmış,karşı koltuktaki Seungmin Hyung'a bağırıyordu. SeungminHyung ise muhtemelen kendini korumak için eline aldığı muz ve kolonya şişesi ile Jisung Hyung'a dil çıkarıp daha çok bağırtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
saudade' hyunin
RandomHyunjin,Jeongin'i çok seviyordu. hyunin/minsung/changlix/chanmin #hyunin-2