0.5 |Haberler|

2K 221 247
                                    


Burnumun gıdıklanmasıyla gözlerimi kırpıştırıp yavaşça açmıştım.

Karşımda Hyunjin'i görüp irkilsemde aklıma dün gece gelince derin bir nefes almıştım.

Gece niye onunla aynı odada yatmayı kabul etmiştim bilmiyordum,yaptığım şey saçmaydı.

Daha tanışalı bir gün bile olmamışken,ve en önemlisi beni kaçırmışken ona güvenmem çok saçmaydı.

Ellerimi yumruk yaparak gözlerimi ovalamış sonra geri yatağa yatmıştım.Bana bakan Hyunjin'e bakış atıp gözlerimi kapatmıştım.

Bir kaç dakika öyle durduktan sonra dikilip oturur pozisyona geçmiştim.

Hala beni izleyen bedene bakıp dudaklarımı aralamıştım.

Ne diyeceğimi bilemediğim için araladığım dudaklarımı tekrar kapatıp onun konuşmasını umarak beklemeye başlamıştım.

İç çektiğinde kafamı kaldırıp göz göze gelmemizi sağlamıştım.

"Günaydın"

Sonunda konuştuğunda,kısık ve boğuk sesimle mırıldanmıştım.

"Günaydın"

"Rahat uyuyabildin mi?"

Sorusunu kafa sallayarak onaylamış,ardından yataktan kalkmıştım.

Bana sorar bakışlarla bakarken konuştum.

"Banyo ne tarafta?"

"Gel götüreyim"

Oda benim gibi yataktan çıkıp kapıya gidince peşinden gitmeye başlamıştım.

Bir kapının önünde durup bana bakınca ,kapıyı açıp içeri geçmiştim.

Yüzümü yıkadıktan sonra aynadan kendimle göz göze gelmiştim,çöktüğümü hissediyordum.

Jisung ve Seungmin Hyung'u özlemiştim. Kaçırılmıştım,ne yapmam gerekiyordu bilmiyorum.

Sürekli her dediğine karşı gelsem bana zarar verebilirdi.

Suyuna gitsem ne tepki verirdi bilmiyordum.

En iyisi akışına bırakmaktı,hem belkide öylesine kaçırmıştı.

Sonra bir işe yaramadığımı fark edip bırakırdı.
Yüzümü kuruladıktan sonra çıkmış,hala kapının önünde bekleyen bedene ters ters bakmıştım.

"Aşağı inelim,kahvaltı yap.Sonra sana kıyafet alalım."

"Tamam"

Gülümsedikten sonra aşağıya inmişti.Bende peşinden giderken evi inceliyordum.

Büyük bir evdi,mutlaka bir yerde kaçmanın yolunu bulurdum.

Fakat evin heryerini tamamen öğrenmem için her odaya bakmam gerekiyordu.

Hyunjin evden gittiğinde yapabilirdim.

Masaya oturduktan sonra,aklıma Seungmin ve Jisung Hyung ile gülerek kahvaltı yaptığımız zamanlar geldi.

Acaba şu an ne yapıyorlardı? Belki de hiç umurlarında değildim.

Onların ne hissettiğini bilmiyordum fakat,ben onları çok özlemiştim.

Önüme konulan bardakla düşüncelerimden ayrılmıştım.

Bardağın içinde ki elma suyuna iç çekerek bakmıştım.Portakal suyu boğazımı yaktığı için çok içmiyordum.

Çok hassas bir şeydim. En ufak şeye hasta olurdum,çok basit şeylere midem bulanırdı.Bünyem zayıftı.

Masaya boş bakışlar atarken Hyunjin'in konuşmasıyla ona dönmüştüm.

"Yesene,dünden beri hiç bir şey yemedin."

"Aç değilim."

Derin bir nefes alıp,gözlerini kapatmıştı.

"Yemeye başlıyor musun,ben mi yedireyim."

Cümlesini bitirmesiyle sinirle dişlerimi sıkmış,ağzıma bir şeyler atmaya başlamıştım.

Memnun olmuş bir ifadeyle kafasını sallayıp,yemeye devam etmişti.

Doyduğumu hissedince ayağa kalmıştım.Bakışları anında beni bulurken omuz silkmiştim.

"Sıkıldım."

"Salona gidip bir şeyler izeleyebilirsin."

"Peki"

Salon olduğunu tahmin ettiğim yere gidip koltuğa oturmuştum.Sol tarafta büyük bir cam kapı vardı.

Anladığım kadarıyla arka bahçeye çıkıyordu,havuz vardı. Ön bahçede havuz olmazdı.

Duvarları burdan göremiyordum ama,eğer burdan kaçma istiyorsam her şeyi kusursuz planlamalıydım.

Yoksa yakalanabilirdim,yakalayınca ne yapacağını bile bilmiyordum.

Gerçi neden burda olmadığımı da bilmiyordum. Sorsam anlatır mıydı emin değildim.

Elime yanda duran kumandayı alıp kafama göre kanalları gezmeye başlamıştım.

Haber kanalına denk gelince gördüğüm kişi ile şaşkınlıktan ve korkudan ne yapacağımı şaşırmıştım.

Hyunjin'in resmi vardı.Spikerin konuşmaya başlamasıyla dikkat kesilmiştim.

"Kore'nin en acımasız seri katili H.H. bu kez başka bir kurban seçti.Söylenene göre bu sefer ki kurban genç bir kıza tecavüz edip öldüren 30 yaşındaki J.G'idi"

Korkudan titremeye başlamışken,adım sesleriyle kafamı çevirmiştim.

Hyunjin hızla yanına gelip elimden kumandayı alıp,televizyonu kapatmıştı.

"Siktir"

Korkuyla ona bakarken ellerini saçlarından geçirmiş bağırmıştı.

"Sikeyim böyle işi"

Selammm
Biraz geç geldi bölüm,aklıma hiç birşey gelmemişti.
Ve biraz kısa oldu.
Yazım hatası varsa özür dilerim,normalde konuşurken asla yazım kurallarına uymam bu yüzden yazarken zorlanıyorum xpsöpzöspaşa
Umarım beğenirsinizzz

saudade' hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin