Evden çıkmaya hazırlanırken bir yandan da Jisung Hyunga'a cevap vermeye çalışıyordum.
"Hava soğuk Jeong kalın giyin"
"Tamam"
Dün izin günümü,marketten sonra tamamen evde kalarak geçirmiştim. Bugün ise işe gitmek için hazırlanıyordum.
Jisung ve Seungmin Hyung ile Seungmin Hyung'un babasının kafesinde çalışıyorduk.
Aslında çalışmama gerek yoktu ailemi geçen yıl kaybetmiştim,varlıklı bir aileydik. Tek çocuk olduğum için bütün miras bana kalmıştı.
Eğer Jisung ve Seungmin Hyung olmasaydı eminim bende şuan onların yanında olurdum.
Aileme çok düşkündüm. Ölümleriyle fazlaca üzülmüş,sarsılmıştım.Ki hala tamamen toparlandığım söylenemezdi.
Seungmin Hyung ile evden çıktıktan sonra,sessizce eve biraz uzak olan kafeye doğru ilerlemeye başlamıştık.
Seungmin Hyung kolunu omzuma atınca gülümseyerek kafamı ona çevirdiğimde yanağıma bir öpücük kondurup,saçımı karıştırmıştı.
Kafeye geldikten sonra,personeller için olan odaya girip önlüğü takmıştım. Üzerimde ki hırkayı dolaba astıktan sonra odadan çıkmıştım.
Elime sipariş defterini tutuşturan, Beomgyu Hyung'a göz devirip masaya gitmiştim. Masaya ulaştığımda sahte olmadığını düşündüğüm şekilde gülümseyerek oturan adama bakmıştım.
"Hoşgeldiniz,ne sipariş etmek istersiniz?"
Adam karşılık vermeyip yüzüme baktığında içimden söylenmeye başlamıştım. Mal mal ne bakıyosun amk cevap vermemeye devam edince tekrar konuşmuştum.
"Eğer karar veremediyseniz menüye göz gezdirebilirsiniz"
Arkamı dönüp diğer masaya doğru gideceğim sırada bileğimin tutulmasıyla arkamı dönmüştüm.
Sorar gözlerle adama bakarken adam sırıtarak konuşmaya başlamıştı.
"Karar verdim."
"Şey...Söyleyin o zaman ?"
"Seni istiyorum"
Yüzünde ki iğrenç sırıtışla söylediği şeyle gözlerim kocaman açılmıştı.
Hızla bileğimi çekip kaşlarımı çatmıştım. Bileğimi diğer tutuşuna göre daha sıkı ve acıtacak şekilde tutunca.
Ağzımdan küçük bir inilti kaçmıştı,ben kolumu çekmeye çalıştıkça daha çok sıkıyordu kolumu istiyordu sanırım.
Al senin olsun lazım değil bana. İçimdeki gerizekalıya susmasını söyleyip, göz devirmiştim.
Tam konuşmaya başlayacaktım ki , adamın üstüne birinin atlamasıyla sesim içime kaçmıştı.
Sonunda sesleri duyan Seungmin ve Jisung Hyung yanıma gelmişti. Erken geldiniz kanka zahmet etmeseydiniz.
Jisung Hyung hızla beni arkasına çekmişti,Seungmin Hyung ise kaşlarını çatmış adamın yanına gitmişti.
Adamın üzerine atlayan kişiye baktığımda markette ki adam olduğunu fark etmiştim.
Yine maskeli ve şapkalıydı. Seungmin Hyung adamın üzerinden kaldırmaya çalışsada,oralı olmayıp yumruk atmaya devam ediyordu.
En sonunda adam bayılınca ayağa kalkmış,hızlıca çıkmıştı kafeden.
Değişik biri olduğu belliydi. Seungmin Hyung polisi aramış adamı şikayet etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
saudade' hyunin
RandomHyunjin,Jeongin'i çok seviyordu. hyunin/minsung/changlix/chanmin #hyunin-2