1.2 |Okul|

1.7K 208 289
                                    


Aynada ki yüzüme bakarken,aynı zamanda heyecandan kendimi yiyordum.Bugün okula gidecektim sonrasında Jisung ve Seungmin Hyung ile görüşecektim.

Hyunjin beni gereksiz pahalı bir özel okula yazdırmıştı,müdür onu tanıdığı için korumalar okulun içinde olacaktı.Okulun görevlisi gibi.

Buna gerek olmadığını söylesemde beni kale almamış,kendi bildiğini yapmıştı.Banyodan çıktıktan sonra odamda yatağın üstüne duran kıyafetleri giymiştim.

Ardından aşağı inmiştim.Hyunjin her zaman ki gibi masada oturmuş beni bekliyordu.Aşağı indiğimi fark ettiğinde bana dönüp eliyle durmamı işaret etmişti.

"Dön bakayım."

Kendi etrafımda bir tur attıktan sonra ona dönmüştüm pek memnun olmuş gibi gözükmüyordu.

"Beğenmedim,çok güzel olmuşsun.Herkes aşık olacak sana."

Göz devirip konuşmuştum.

"Abartma."

Yüzüne çok biliyorsun gibi bir ifade yerleştirdikten sonra,oturmamı söylemişti.Yerime oturduktan sonra her sabah olduğu gibi elma suyumdan bir yudum almış kahvaltı yapmaya başlamıştım.

Arada Hyunjin ağzıma bir şeyler tıkıştırıyordu.En sonunda doyduğumu hissedip yüzümü çekmiştim.

"Yeter doydum."

Dudaklarını büzdükten sonra omuzlarını silkip mırıldanmıştı.

"Tamam şunu ye son gerçekten."

İç çektikten sonra ağzıma attığı son parçayıda yiyip masadan kalkmıştım.Odama geri çıktıktan sonra çantamı almış aşağı inmiştim.

Hyunjin beni bekliyordu,yanına gittiğimde gülümseyip bana sarılmıştı.

Ardından ayrılsakta belimi tutmaya devam etmişti.Ben ona hafifçe gülümsedikten sonra oda bana gülümsemiş burnumu öpmüştü.

Burnuma kondurduğu öpücükten sonra,gülümsemesini genişletip burnunu burnuma sürtüp ellerini belimden çekmişti.

———

Okulun önüne geldiğimizde araba durmuştu,ben Hyunjin'e dönmüş gülümsemiştim.

"Gidiyorum."

Kıkırdayıp onaylamıştı.

"Arabayı biliyorsun,seni bir kafeye götürecek orda Seungmin ve Jisung ile görüşebilirsin.İstersen farklı bir yerede gidebilirsiniz ama korumalarla."

"Peki."

"Ayrıca okulda bir sorun çıkarsa hemen beni arıyorsun anlaştık mı?"

"Anlaştık."

Gülümsedikten sonra yanağımı öpmüştü,sonrasında kısaca sarılmıştık.Sonrasında ben okula gitmek için arabadan inmiştim.

Okula girdiğimde klasik,okul kitapları gibi bakışlar bana dönmemişti ve bende bana baktıkları için gerilip olduğum yerde küçülerek utanmamıştım.

Bir iki göz dışında kimse bakmamıştı bile,onlarda bir saniye bakıp umursamadan bakışlarını çekmişlerdi.

Müdürün odasını bulduktan sonra sınıfımı sorup,sınıfıma gitmiştim.

Deri ceketli sigara ile harmanlanmış vanilya kokulu bir bad boy bulmak adına sınıfın en arkasında ki sıraya bakmıştım.

Onun yerine sıradan bir kız oturuyordu,üzülme Jeongin belki ilerleyen zamanlarda çıkar öyle biri karşına.

saudade' hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin