0.4

2.3K 233 619
                                    

ŞU YATMA SAHNESİNİ DEĞİŞTİRDİM ÇÜNKÜ ÇOK SAÇMAYDI HANGİ İNSAN İLK GÜNDEN TANIŞTIĞI KİŞİYLE YATAR AMK

Adını bilmediğim adamın kapıdan çıkmasıyla elimi saçlarımdan geçirmiştim.

Adam kaçırmak,alıkoymak suçtu.Bu deli beni bunlara rağmen nasıl kaçırmıştı?

Düşüncelerim beynimi kemirirken,göz yaşlarımı silip burdan kurtulma yollarını düşünmeye başlamıştım.

Oda da yatak dışında hiç bir şey yoktu.Duvarları kemirerek kaçardım artık.

Mantıklı düşünmeye çalışarak yatağa geri yattım.

Jisung ve Seungmin Hyung polise haber vermiştir.Kaç gündür burda olduğumu dahi bilmiyordum.

Az önce kapıdan çıkan adamı bulup ona sorabilirdim.

Hızla yataktan kalkıp kapıya gitmiştim. Kapıyı yavaşça açıp çıkacakken önümde berilen benim onlarca katım olan üç adama korkuyla bakmıştım.

Ne oldu?Sorsana,götün yemedi tabii.

Üçünün de bakışları bana dönünce,sesimim titrememesi için uğraşarak konuşmaya başlamıştım.

"Az önce odadan çıkan kişi nerde?"

İçimden cümle kurabildiğim için dans etmek gelsede şu an olmazdı.

Adamlardan en iri ve diğerlerine göre daha büyük duran,sırıtarak kaşlarını kaldırmıştı.

"Cesarete bak"

Ben daha ne olduğunu anlamadan,hızlı adımlarla yanıma gelip saç diplerimi kavramıştı.

Canımın haddinden fazla acımasıyla ağzımdan tiz bir çığlık kaçmış,hazırda bekleyen göz yaşlarım akmaya başlamıştı.

Gözlerimi kapatmış,adamın elini çekmesini bekliyordum.

Hızlı adım sesleri duyunca gözlerim açılmıştı.

"Ne oluyor?"

Diğer iki adam hızla eğilip,çekilirken saçımdan tutan  adam hala saçımı çekiştiriyordu.

Gelen kişinin odamdan çıkan kişi olduğunu görünce sebepsizce güvende hissetmiştim kendimi.

"Ne yapıyorsun lan sen"

Aniden bağırmasıyla irkilip,korkutucu görünen yüzüne bakmıştım.

Saçımı tutan adam saçımı hızlı bir şekilde ittirerek bırakınca dengede duramamış,yere kapaklanmıştım.

Elim hızla hala acıyan kafamı gitmişti. Yavaşça ovalayarak ağlıyordum.

Odamdaki kişi,adamın yanına hızla gitmiş hızla yakalarından tutmuştu.

Tutmasıyla yumruk atması bir olmuştu.Yumruk attığı adam yere düşünce tekmelemeye başlamıştı.

Şok ile onları izlerken,belinden silah çıkarmasıyla gözlerim korkuyla sonuna kadar açılmış olacakları izlemeye başlamıştım.

Düşünmeden eline aldığı silahla yerdeki adamın kafasına sıkmıştı.

Çıkan sesle yüksek sesli bir çığlık atmış,ellerimle kulaklarımı kapatmıştım.

Ellerim kulaklarımda,gözlerim yerdeki kanda öylece ağlıyordum.

Bu adam psikopattı,beni de böyle öldürecekti.

Siktir,nereye düşmüştüm ben?

Silahlı adamın bakışları çığlık atmamla hızla bana dönmüştü sessizce küfür etmişti.

saudade' hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin