Satır arası yorum yaparsanız,sevinirim🖤
"Nereye gidiyoruz artık söylesen mi?"
Yanımda araba süren bedene bakarken,oflayarak konuştum.Gülümseyerek dudaklarını araladı.
"Eğleneceğini düşündüğüm bir yer."
Kaşlarım havalanırken kollarımı önümde birleştirip koltuğa iyice yerleştim.
"Umarım lunaparka falan götürmüyorsundur,modası geçti onun."
Kıkırdayarak kafasını iki yana salladı,yolun geri kalanı sessiz geçti.Zaten bir kaç dakika sonra arabayı durdurmuştu.
"İn hadi."
Yanıma gelip kolumdan hafifçe tutup karşımızda ki büyük binaya doğru ilerlemeye başladı.Binanın neresi olduğunu anlamaya çalışsamda pek anladığım söylenemezdi.
İçeri girdiğimiz gibi bir kaç kişi bize -aslında Hyunjin'e- selam vererek asansöre kadar bizimle yürüdüler.
"Her zaman ki değil mi?"
Hyunjin yanında ki kadına ithafen konuştuğunda kadın kafasını sallayıp yanıtladı.
"Evet efendim."
Hyunjin kafasını salladıktan sonra,kadın yanımızdan ayrıldı.En sonunda ikimiz asansöre bindik.Hyunjin karşımda ki duvara sırtını yaslayıp gideceğimiz kata bastı.
"Azıcık gülsene Jeongin."
Göz devirip omuz silktim,gülünecek bir şey yoktu.Neye güleyim?
"Hadi gel."
Az önce ki gibi kolumdan tutup beni çekiştirmeye başlayınca homurdanarak onu takip ettim.Böyle şeyler yapmak yerine direkt nereye geldiğimizi söyleseydi keşke.
Bir kapının önüne geldiğimizde omuzunun üstünden bana bakıp göz kırptı ve kapıyı açtı.Geçmem için geri çekildiğinde hafifçe tebessüm edip içeri girdim.
Biraz ileride gördüğüm şeyle Hyunjin'e dönüp gözlerimi kıstım.Aslında beğenmiştim,ama onun bunu bilmesine gerek yoktu.
"Gönlümü,havuzda yüzerek mi almayı düşünüyorsun?"
Kafasını sallayarak ileride ki kocaman havuzu işaret etti."Bence gayet ideal bir gönül alma şekli."
Cevap vermeyip yüzüne bakmaya devam ettiğimde başka bir şey demeyip havuzu işaret ettiği elini havuzun arka tarafında ki odaya çevirdi.
"O odada sana uygun mayo falan var."
Kafamı salladıktan sonra hızlıca odaya girdim.Oda baya genişti.Zaten buranın pahalı bir yer olduğu belliydi.
Hızlıca üstümü değiştirdikten sonra kapıyı aralayarak ona baktım,üzerinde mayosuyla şezlong tarzı sandalyeye oturmuş telefonuyla ilgileniyordu.
Kapı sesini duyunca bana döndü ve telefonu bırakıp ayağı kalktı.Bende kapıyı açıp tamamen çıktığımda yan yana geldik.
Havuzun tam önüne geldiğimizde bana döndü.Göz kırptıktan sonra suya atladı.Peşinden bende tabii.Suyun üstüne çıktığımda saçımı yüzümden çekip konuşmasıyla ona baktım.
"Burası senin boğulmam gereken kısım değil miydi?"
"Ne?" Yanıma yaklaşırken konuşmaya devam ediyordu.
"Diyorum ki,burası senin boğulduktan sonra benim seni suni teneffüs yaparak kurtardığım kısım değil miydi?"
Göz devirdikten sonra neredeyse dibimde olan bedenini itileyip havuzun içine kafamıda soktum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
saudade' hyunin
De TodoHyunjin,Jeongin'i çok seviyordu. hyunin/minsung/changlix/chanmin #hyunin-2