0.6 |Güven|

2K 207 711
                                    


Bağırmasıyla daha çok korkup,alt dudağımı ısırmaya başladım.

Sanırım sıradaki kurban bendim,ama ben ne yapmıştım ki?

Hiç bir şey.

Tanrım,ölmek istemiyordum.Daha 18 yaşındaydım.Yaşamam gereken bir hayatım vardı.

Görmek istediğim yerler,yapmak istediğim şeyler vardı.Hayallerim vardı.

Ama görünüşe göre bunların hiç birini gerçekleştiremeden ölecektim.

18 yaşında.

Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde gözyaşlarımın akmasına izin verdim.

Madem ölecektim,içimdekileri dökmem gerekiyordu.

Ayağa kalkıp benden uzun olan beden bakmıştım hala yaşlar akmaya devam eden gözlerimle.

Göz göze gelince gözlerini kapatmış şakaklarını ovalamaya başlamıştı.

"Sıradaki kurbanın benim,değil mi?"

Araya kaçan bir kaç hıçkırık ile olsada sonunda konuşabilmiştim.

Gözlerini hızla açıp yanıma gelince,bir kaç adım geriye gittim.

"Hayır,hayır sana asla zarar vermem"

"Yalan söyleme,katilsin işte."

Cevap vermeyince devam ettim,hıçkırıklarım durmuştu.Sadece göz yaşlarım akıyordu.

"Önce sana güvenmemi sağlayıp,sonra öldürcektin.Hatta kim bilir belki farklı planlarında vardır."

Kaşlarını çatınca,alayla gülümsemiştim.

"İğrençsin,acımasız ve iğrençsin.Senden nefret ediyorum."

Cümlemi bitirmemle,hızla yanıma gelip çenemi sıkmıştı.

Canım acısada umursamadan gözlerine bakmıştım.

"Sakın bir daha benden nefret ettiğini söyleme."

Ellerini çektiğinde tekrar konuştum. Öldürücekti zaten beni içimden geleni yapmam da sorun yoktu.

"Senden nefret ediyorum.Ne yaparsan yap,ne söylersen söyle,yinede değişmeyecek"

Dişlerini sıktığını,gerilen çenesinden anladığımda içimdeki bir şeyler sıçtığımı söylüyordu.

Aniden yanağımda hissettiğim acıyla yere düşmüştüm.

Oha ayı.Sikicek.

Kafamı kaldırıp,yüzüne baktığımda donuk bir şekilde bakıyordu.

"Madem öldüreceksin,acısız öldür."

Konuştuktan hemen sonra ayağa kalkmış gözlerimi gözlerine dikmiştim.

"Seni öldürmeyeceğimi söyledim."

"Zarar vermeyeceğini de söyledin.Dediklerini yapamadığını kanıtladın."

Ellerini saçlarından geçirip,bakışlarını tekrardan bana çevirdiğinde gözleri az önce tokat attığı yanağımda kalmıştı.

Dişlerini alt dudağına geçirip elini uzattığında gözlerimi sıkıca yummuş gelecek ikinci tokadı beklemiştim.

Bir şey hissetmeyince yavaşça gözlerimi açıp,havada öylece kalan eline ve dolu gözlerine baktım.

saudade' hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin