1.6

1.2K 105 131
                                    

1 Hafta Sonra

(Hyunjin)

Telefonumla uğraşırken Jeongin'i bekliyordum.Hazırlanması normalde bu kadar uzun sürmezdi.Son kez saate bakıp ayağı kalktım.

Odasının kapısının önüne geldiğimde ilk önce kapıyı tıklattım,bir süre bekleyip ses gelmeyince içeri girdim.Yatakta hala uyuyan bedeni görünce dudaklarımda küçük bir tebessümün oluşmasına izin verdim.

Yatağın yanına gidip ucuna oturdum,üzeri açıktı normalde örterdim ama uyandıracağım için gerek duymadım.Elimi yavaşça saçlarına yerleştirip yumuşak tutamların arasında hareket ettirdim.

"Jeongin,uyan hadi."

Yüzünü buruşturup kafasını iki yana salladı,"Biraz daha uyuyayım."

"Olmaz hadi kalk."

Elimi saçlarından ittirip arkasını dönüp yorganı üstüne çekmeye çalışınca kaşlarım havalandı.

Üzerine doğru eğilip hızlıca yorganı üstünden çektiğimde garip sesler çıkarıp olduğu yerde tabiri caizse tepinmeye başlayınca kahkaha attım.

Keşke telefonu masada bırakmasaydım bu hallerini çekerdim.

"Uyumak istiyorum." Mızmızlanır gibi konuşup olduğu yerde daha çok kıvranınca üzerine daha çok eğildim.Aramızda ki yorganı çekmeye çalışsamda izin vermiyordu.

Küçük çaplı savaşımızın bitmesi gerektiğine karar vermiş olacak ki elime hızlıca vurup olduğu yere iyice sinince iç çektim ve kıkırdayıp elimi yanaklarına koydum.

Yüzünü geriye çekmeye çalışırken bir yandanda bağırıyordu.İlk başta çığlık atsada sonradan çığlık atmayı bırakmıştı.

"Ya nolur bugün gitmeyeyim,nolur."

Ağlar gibi bağırınca sırıtıp yanaklarını daha çok kavradım."Hmm,demek o kadar uykun var."

Hızlıca yarı açık gözleriyle kafasını sallayınca,gülümsemem genişledi.Saatlerce öpüp sarılmak istiyordum,yanaklarını ısırmak istiyordum bu hali o kadar şirindi ki.

"Tamam o zaman,güzelce uyu."

Son kez yanağını okşayıp elimi yanaklarından çektim,ardından üzerinden kalktım.Açılan üstünü güzelce örtüp saçlarına bir öpücük bıraktıktan sonra odadan çıktım.

Kapıyı sessizce örttükten sonra aşağı indim ve kahvaltıyı toplamalarını söyleyip odama gittim.Düzenlemem gereken dosyalar vardı,bir türlü bitmiyorlardı.

(5 Saat Sonra)

Sonunda son kağıdıda hallettikten sonra oturduğum yerde gerinip ofladım,bütün vücudum uyuşmuş gibiydi.Jeongin uyansa sesini duyardım muhtemelen ama yinede bakmamda sakınca yoktu.

Sessizce kapısını tam açmadan içeri bakınca hala uyuyor olduğunu görüp kapıyı kapattım.Son bir kaç gündür geç yatıp erken kalktığı için bu kadar uyuması normaldi.

Alt kata indikten sonra telefonuma gelen mesajla iç çekerek evden çıktım.Bugün diğerleriyle buluşacağımız tamamen aklımdan çıkmış gibiydi.

Hızlı adımlarla arabaya vardıktan sonra,elimden geldiğince hızlıca vardım mekana.Anahtarı korumaya kibarca(!) fırlattıktan sonra etrafa kısaca göz gezdirip içeriye girdim.

Sandalyeye bağlı adamı ve başındaki Felix'i görünce sırıttım,Felix'in eline düştüyse işi oldukça zordu.Yanlarına vardığımda adamın haliyle kaşlarım havalandı fena benzetmişlerdi.

saudade' hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin