1.3 |Fotoğraflar|

1.7K 196 333
                                    


Ellerimle oynarken,salonda delirmiş gibi ordan oraya yürüyen Hyunjin'e göz atıyordum.O notu gördükten sonra sinirle bir kaç masayı parçalamıştı.Ardından hemen eve geri gelmiştik.

"Hyunjin."

Konuşmamla bana dönmüştü.Oldukça sinirliydi,ters bir şey söylersem bağıracağını biliyordum.O yüzden kullanabildiğim en yumuşak tonu kullanarak konuşmuştum.

"Uyuyalım mı?Hem sakinleş lütfen."

Ellerini saçından geçirip yanıma oturmuştu,kafasını geriye atıp gözlerini kapatıp bir kaç saniye öylece durmuştu.Oh,pekala bu hali biraz nefes kesiciydi.

"Jeongin,sana bir şey olmasına izin vermem."

Aniden konuşmasıyla ona dönmüş,hafifçe kafamı sallamıştım.Bunu zaten biliyordum ki.

"Biliyorum Hyunjin."

Kafasını olumsuz anlamda sallayıp dudaklarını aralamıştı.

"Bilmiyorsun,benim için ne denli değerli olduğunu bilmiyorsun.Sana bir şey olursa yaşayamayacağımı bilmiyorsun."

Hızla gözlerini açıp beni kendine çekmişti elleriyle yanaklarımı kavrayıp,anlını anlıma dayadıktan sonra fısıltıyla konuşmuştu.

"Jeongin,sen olmazsan nefes alamam ki ben."

Heyecanlandığımı hissederek derin bir nefes almıştım,emin olun Hyunjin karşınızda böyle dursa sizde heyecanlanırdınız.

Bir kaç dakika öyle durduktan sonra,anlını anlımdan çekip burnumu öpmüştü.Sonrasında ayağa kalkıp mutfağa gitmişti.

Onun gittiğine emin olduktan sonra elimle kalbimi tutup yüz üstü koltuğa atlamıştım.Vakit tepinme vaktidir Jeongin.Tepin koçum.

"Jeongin?"

Hyunjin'in sesini duymamla kafamı kaldırıp ona bakmıştım.Elinde tuttuğu tabakla bana ne yapıyorsun der gibi bakıyordu.

Kesin beni sevdiğine pişman oldu.

Hızla oturur pozisyona gelip saçımı düzelttim.Yani geleceğini tahmin edemediğim için böyle olmuştu.Hem gittiysen gelme.

"Ah,şey yatıyordum öyle."

Konuşmamla kaşlarını kaldırıp yanıma gelmişti.

"Zıplayarak mı?"

Kaşlarımı çatıp omuz silkmiştim.

"Zıplamayı severim.İstersen göstereyim?"

Dediğim şeyle gözlerini kocaman açıp öksürmüştü,ne oldu be?Aniden aklıma gelen şeyle dudağımı ısırıp gözlerimi sımsıkı yummuştum.

İçi fesat bunun ben o anlamda zıplamayı söylememiştim.Kahkaha atarak elimi havada sallamaya başlayınca tekrardan bana bakmıştı.

"Yani koltukta,trambolinde olur ahahaha yani neden olmasın.Hatta yatakta olur."

Kahkaham durunca,bana gülümseyerek baktığını fark etmiştim.Çok güzel gülümsüyor.Düştüm sanırım.

"Oh...peki.İstersen eve trambolin alabiliriz?"

Kafamı olumsuz anlamda sallayıp geriye yaslanmıştım.

"Tamam o zaman,gel şunları ye."

Elinde ki tabağa bakıp gülümsemiştim,çilek vardı yanında da çikolata sosu.Kafamı sallayıp dibine oturduğumda kafasını bana çevirmişti.

saudade' hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin